Рівність геометричних фігур. Рівні трикутники

Про матеріал
Математична компетентність : сформувати уявлення учнів про зміст поняття суміщення фігур рухом (переміщенням), домогтися засвоєння учня-ми змісту поняття «рівні фігури» та деяких властивостей рівних фігур (рівних відрізків, рівних кутів); виробити вміння застосовувати вивчені поняття для аргументації міркувань.
Перегляд файлу

 Геометрія 7клас. УРОК № 6.                  

Тема. Рівність геометричних фігур. Рівні трикутники

Формування  компетентностей:

Математична компетентність : сформувати уявлення учнів про зміст поняття суміщення фігур рухом (переміщенням), домогтися засвоєння учня­ми змісту поняття «рівні фігури» та деяких властивостей рівних фігур (рівних відрізків, рівних кутів); виробити вміння застосовувати вивчені поняття для аргументації міркувань.

 Ключові компетентності: Спілкування державною мовою – уміння розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач (усно і письмово), грамотно висловлюватися рідною мовою;

Інформаційно-цифрова компетентність – уміння доводити істинність тверджень;

Уміння вчитися впродовж життя ­­­– організовувати та планувати свою навчальну діяльність; 

 

Тип уроку: засвоєння знань, вироблення вмінь.

Обладнання: підручник,набір демонстраційного креслярського приладдя,комп’ютер,презентація.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання :1)зібрати зошити,дати відповіді на запитання ,які виникли при розв’язанні домашнього завдання

 

2)Фронтальна бесіда.

1)Означення трикутника,види трикутників.

2)Означення медіани,бісектриси,висоти трикутника.

3)Розвязування задач за готовими мал.(презентація)

 

III. Формулювання-мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності Геометрія, окрім оз­начень, властивостей та ознак геометричних фігур, вивчає ще й відношення між фігурами (як, наприклад, відношення пара­лельності). Серед таких відношень між фігурами відношення рівності посідає чільне місце. Тому цей урок присвячується пер­шому знайомству з поняттям рівності фігур і головне завдання, яке ставиться перед учнями,— зрозуміти зміст означення рівних фігур та одну з властивостей рівних фігур, а також розпочати роботу з вироблення вмінь використовувати отримані знання під час розв'язування задач.

 

IV. Актуалізація знань і вмінь учнів

Усні   вправи

  1. Серед названих відрізків виберіть пари рівних: АВ = 2 см, CM = 2 м,      РК = 20 мм,  ОТ = 20 дм. Поясніть свій вибір.
  2. Серед названих кутів виберіть пари рівних: ABC = 79°, KEH = 90°, MTO = 78°60', SVNпрямий. Поясніть свій вибір.
  3. На паперовій моделі кута було проведено бісектрису цього кута. Як без допомоги вимірювальних інструментів перевірити правильність побудови?
  4. Як перевірити, чи рівні відрізки дроту має слюсар, якщо в нього є тільки ці відрізки (не має вимірювальних інс­трументів)? . Відповідь поясніть.

 

V. Засвоєння нових знань    

План вивчення нового матеріалу

  1. Уявлення про суміщення фігур рухом. Поняття рівних фігур.
  2. Позначення рівних фігур.
  3. Властивості рівних фігур.

 4.Рівні трикутники.

VI. Засвоєння нових знань і способів дій.

 1.Робота з підручником

 

VII. Вироблення первинних умінь  

Письмові   вправи

  1. № 327, 328, 330, 331 (див. підручник, с. 91) спрямовані на вироблення вмінь учнів проводити аргументовані міркування із застосуванням теоретичного матеріалу, вивченого в класі. Вправа № 330 є підготовчою для сприй­няття матеріалу наступного уроку (означення рівності трикутників), тому вчитель на свій розсуд або пропонує її розв'язати в класі або включає її в домашнє завдання.
  2. На повторення матеріалу першого семестру можна зап­ропонувати задачу на застосування аксіоми вимірювання відрізків (наприклад, № 312, с. 86).

 

VIII. Підсумки уроку    

З цупкого паперу виготовили шаблон трикутника. Після цього на дошці за допомогою цього шаблону виконали зобра­ження двох трикутників. Що можна сказати, виходячи з такої побудови, про ці трикутники? чому?

IX. Домашнє завдання.Опрацювати теоретичний матеріал,розв’язати завдання на картках.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
24 березня 2019
Переглядів
1141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку