Геометрія 7клас. УРОК № 6.
Тема. Рівність геометричних фігур. Рівні трикутники
Формування компетентностей:
Математична компетентність : сформувати уявлення учнів про зміст поняття суміщення фігур рухом (переміщенням), домогтися засвоєння учнями змісту поняття «рівні фігури» та деяких властивостей рівних фігур (рівних відрізків, рівних кутів); виробити вміння застосовувати вивчені поняття для аргументації міркувань.
Ключові компетентності: Спілкування державною мовою – уміння розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач (усно і письмово), грамотно висловлюватися рідною мовою;
Інформаційно-цифрова компетентність – уміння доводити істинність тверджень;
Уміння вчитися впродовж життя – організовувати та планувати свою навчальну діяльність;
Тип уроку: засвоєння знань, вироблення вмінь.
Обладнання: підручник,набір демонстраційного креслярського приладдя,комп’ютер,презентація.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання :1)зібрати зошити,дати відповіді на запитання ,які виникли при розв’язанні домашнього завдання
2)Фронтальна бесіда.
1)Означення трикутника,види трикутників.
2)Означення медіани,бісектриси,висоти трикутника.
3)Розвязування задач за готовими мал.(презентація)
III. Формулювання-мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності Геометрія, окрім означень, властивостей та ознак геометричних фігур, вивчає ще й відношення між фігурами (як, наприклад, відношення паралельності). Серед таких відношень між фігурами відношення рівності посідає чільне місце. Тому цей урок присвячується першому знайомству з поняттям рівності фігур і головне завдання, яке ставиться перед учнями,— зрозуміти зміст означення рівних фігур та одну з властивостей рівних фігур, а також розпочати роботу з вироблення вмінь використовувати отримані знання під час розв'язування задач.
IV. Актуалізація знань і вмінь учнів
Усні вправи
V. Засвоєння нових знань
План вивчення нового матеріалу
4.Рівні трикутники.
VI. Засвоєння нових знань і способів дій.
1.Робота з підручником
VII. Вироблення первинних умінь
Письмові вправи
VIII. Підсумки уроку
З цупкого паперу виготовили шаблон трикутника. Після цього на дошці за допомогою цього шаблону виконали зображення двох трикутників. Що можна сказати, виходячи з такої побудови, про ці трикутники? чому?
IX. Домашнє завдання.Опрацювати теоретичний матеріал,розв’язати завдання на картках.
1