Мета уроку: розширювати уявлення учнів про властивості води, про зміни її станів у природі; формувати усвідомлення значення води для рослин, тварин, людини; розвивати пізнавальну активність; виховувати бережливе ставлення до води.
Урок 32. Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає? Вода. Чому її потрібно берегти?
Номер слайду 2
Відгадай загадку. Повітря. Я і хмара, і туман, І струмок, і океан, І біжу я, і літаю, а як холодно, то замерзаю.
Номер слайду 3
1. У склянку з водою опусти чайну ложку. Дослід 1. Чи бачиш ти тепер ложку? Чому?2. Скоштуй воду на смак.3. Чим вода пахне?
Номер слайду 4
Спробуй перелити воду з одного стакана в інший. Дослід 2. Чи вдалося тобі це зробити? Чому?Тому що вода рідка.
Номер слайду 5
Властивості води
Номер слайду 6
Чи може вода бути твердою? Коли?Поміркуй!Чи може вода бути у вигляді пари? Коли?
Номер слайду 7
3 стани води
Номер слайду 8
Поміркуй! В якому стані знаходиться вода?
Номер слайду 9
Дослід 3. Спробуй занурити у воду сіль і цукор, перемішати ложкою. Розкажи, що сталося.
Номер слайду 10
Дослід 4.1. Спробуй занурити у воду цвях, розмішати.2. Налити 1 ч.ложку олії., розмішати. Розкажи, що сталося.
Номер слайду 11
Робочий зошит (с.46). Де в природі зустрічається вода?
Номер слайду 12
Робочий зошит (с.46) ВОДАЦЕЖИТТЯ
Номер слайду 13
Руханка-танок “Капітан”https://www.youtube.com/watch?v=B5h9 Sl. UCAN0
Номер слайду 14
Навіщо вода потрібна тваринам і рослинам?
Номер слайду 15
Як людина використовує воду?
Номер слайду 16
У середньому за хвилину з крана витікає від 7 до 11 літрів води. Якщо вимикати воду під час чищення зубів, то за рік вийде зберегти близько 8 000 літрів.