Вокальна музика, 5 клас

Про матеріал
Технологічна картва уроку з музичного мистецтва, 5 клас до теми " Вокальна музика, продовження", за підручником Л. Масол
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Технологічна карта дистанційного уроку на тему:

Вокальна музика (продовження)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробив:

Шекета Іван Ів.

 

 

 

Тема: Вокальна музика ( продовження)

5 клас

Мета:

Навчальна: ознайомити учнів із поняттями « діапазон», « групи людських голосів», з особливостями людського голосу;

Розвивальна: розвивати вміння учнів розпізнавати на слух звучання тембрів співочих голосів та манери вокального співу, давати характеристику музичному образу твору, створеному у вокальному мистецтві;

Виховна: прищеплювати учням пошану до музичної спадщини, бережливе ставлення до творів мистецтва.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань і вмінь

Форма проведення уроку: дистанційний урок, асинхронний режим

    Методи навчальної взаємодії: колективно – групові, індивідуальні

    Форма організації навчальної діяльності: індивідуальна та групова

     Компетенції учнів на уроці:

 

спілкування державною мовою

Володіти всіма видами мовленнєвої діяльності;

пізнавальні

Вміння бачити красу мистецтва, чуттєво – емоційне сприйняття творів мистецтва;

творчі

Залучення до навчальних ігор, розвиток асоціативно – образного мислення, виявлення та активізація фантазії;

компетентність саморозвитку

Залучення до виконання творчих завдань, до гурткової роботи;

інформаційні

 

Формування вмінь користуватися художньою літературою, енциклопедіями, відвідування концертів, знайомство з музикантами, композиторами, художниками, формування вмінь користуватися новими інформаційними технологіями

інтерпретаційні

Здатність до аналізу та інтерпретації музичних творів, усвідомлення розвитку музичного образу

 

Хід уроку

 

Етап/тривалість

Завдання етапу

Форми і методи навчальної взаємодії

Діяльність учителя

Діяльність учня

Результат

1.Організація навчального простору учнів і вчителя, налаштування обладнання та приєднання учнів за покликанням

(5 хв.)

Повідомлення теми уроку, ознайомлення з метою уроку

Емоційна настанова. Вступне слово вчителя

Налаштування на плідну роботу, перевірка готовності до уроку, перевірка приєднання учнів до онлайн – сервісу           « Zoom»

Підготувати робоче місце, налаштувати обладнання, приєднатися за наданим кодом доступу або покликанням

Створення позитивного емоційного настрою учасників освітнього процесу

2. Мотивація навчальної діяльності (5хв.)

Прививаємо інтерес до нових знань

Створення проблемної ситуації

Вчитель читає вірш про музику

Слухання вірша

Усвідомлення значення мистецтва

3. Актуалізація опорних знань учнів (5 хв.)

Згадування попереднього матеріалу

Інтерактивний метод роботи

Інтерактивна вправа « Так чи ні»

Запитання учителя

Відповідь учнів

Рівень обізнаності дітей з попередньої теми

4. Вивчення нового матеріалу. Словникова робота.

Слухання музики (18 хв.)

Ознайомити з термінами «діапазон», « спів», «тембр»; поширити обізнаність за таблицею «класифікація співацьких голосів»;

Прививати любов до вокальної музики

Розповідь, бесіда, перегляд відео фрагментів для ознайомлення з співацькими голосами; розповідь про нові терміни, ознайомлення з класифікацією співацьких голосів; обговорення почуттів від прослуханої музики

Розповідь вчителя про нові терміни та поняття «спів», «діапазон». Класифікація співацьких голосів

Сприймання учнів матеріалу. Перегляд презентації. Слухання музики:

« O, Sole Mio» у виконанні Енріко Карузо;

« Аве Марія» у виконанні Марії Каллас

Засвоює нові терміни.

Характеризує співацькі голоси та розрізняє їх.

 

5.Вправа на мислення, ребуси (3 хв.)

Виконуємо вправу на мислення

Інтерактивний метод роботи ( інтерактивна вправа)

Демонстрація на екрані ребусів

Діти відгадують

Розвиток логічного мислення учнів

6.Закріплення матеріалу (4 хв.)

Ділимось отриманими знаннями

Аналіз виконаних робіт.

Розповідь по вивченому матеріалу

Індивідуальне або колективне виконання.

Створення ситуації успіху

7. Рефлексія (5хв.)

Висловлюємо свої думки

Метод             « Інтерв’ю»

Інтерактивна вправа «Інтерв’ю».

Вчитель ставить запитання

 

 

Усвідомлення учнями важливості своєї діяльності. Систематизують набуті знання та вміння.

             

Для вчителя

Для учнів

Музичне мистецтво підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів/ Л. М. Масол, Л. С. Аристова – Харків: Сиция, 2013. – 160 с.

Музичне мистецтво підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів/ Л. М. Масол, Л. С. Аристова – Харків: Сиция, 2013. – 160 с.

Календарне планування

 

Методичні рекомендації щодо викладання музичного мистецтва у 2021/2022 навчальному році

 

Мистецтво 5–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. (Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017  №804

Робочий зошит музичне мистецтво для 5 класу, загальноосвітніх навчальних закладів до підр. Л. Масол, Л. Аристової / В. М. Островський, М. В. Сидір. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2015. – 88 с.

Цікава музика – 2 : дидактичні ігри та вправи: 5 – 8 кл. / Г. Б. Букреєва. – Тернопіль: Навчальна книга –Богдан, 2012. – 108 с.

 

Додаткова літ-ра: Сайт «На Урок», «Всеосвіта» та ін.

Додаткова літ-ра: інтернет джерела

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Розробки уроків
Інкл
Додано
25 січня 2022
Переглядів
487
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку