Воркшоп " Пізнай себе" Для дітей 7-11 класів.

Про матеріал

Мета:навчити підлітків адекватно оцінювати власні якості й уміння; формувати позитивне ставлення до себе; навчитися розуміти своє тіло, почуття і думки; навчитися працювати в команді, визначати свої індивідуальні якості та виховувати повагу до оточуючих. Для дітей 7-11 класів.

Перегляд файлу

Воркшоп «Пізнай себе»

Мета:навчити підлітків адекватно оцінювати власні якості й уміння; формувати позитивне ставлення до себе; навчитися розуміти своє тіло, почуття і думки; навчитися працювати в команді, визначати свої індивідуальні якості та виховувати повагу до оточуючих.

Матеріали:крейда-1 пач., олівці-3 пач., ватман-3 шт., папірА4-45 шт, наліпки: смайлики, промінчики, сонечка,

секундомір, фото заготовки герба 3 шт.

Завдання 1:

Сформувати три команди по 10 чоловік. Вибрати наліпки : сонечки, промінчики, смайлики.

Пізнай своє тіло, його фізичні можливості: треба пройти лабіринти -10 шт. за деякий проміжок часу. Яка з команд перша пройде та й виграла в цьому завданні. Час - 15-20хв.Отримують листок з словом «тіло»

Завдання 2:

Команди розходяться з завданням : намалювати свій автопортрет своїх почуттів « Який , яка я ? Що я відчуваю до себе? Головне слово при малюванні «Я відчуваю». Потім сформувати на паперові А1автопортрет всієї команди за допомогою своїх індивідуальних портретів і один великий «Яка моя команда? Що я відчуваю у команді?» Презентація автопортрета команди. Визначення переможців: хто найкраще відтворив почуття своєї команди.Час-15-20 хв. Отримують листок зі словом «Почуття»

Завдання 3:

Команди розходяться з завданням. Визначають на їхню думку різні види самооцінки, розглядають ситуації і вирішують їх. Малюють герб своєї команди. Визначення переможців: хто найкраще відтворив герб своєї команди. Час -15-20 хв. Отримують слово  «Думки».

У кінці воркшопу складаємо трикутник «Пізнай себе» :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексія:діти діляться враженнями після воркшопу , що сподобалося, а що ні, що нового почули побачили, навчилися, зрозуміли, відчули.

 

 

 

 

Додаткові матеріали

Слова:

ТІЛО

ПОЧУТТЯ

ДУМКИ

 

Для завдання 1:старт,фініш. Лабіринтів може бути більше головне ваша фантазія.

 

Для завдання 3:

Самооцінка завищена:

Перебільшення власних можливостей

Егоїстичність

Відчуття переваги

Нехтування думкою інших

Самооцінка адекватна:

Знання себе

Правильне ставлення до інших

Така що відповідає реальності

Самооцінка занижена:

Недооцінювання власних можливостей

Невпевненість

Відчуття тривоги

 

Ситуація 1:

Від Марини ровесники і педагоги часто чують: - Я постійно все забуваю. Нічого не тримається в моїй голові.- Умене –купа комплексів.Так що,вибачте…

Запитання:

- Яка самооцінка в Ірини?

- Що можна порадити ,щоб змінити ситуацію  на краще?

Ситуація 2 :

Аліна вирішила порадувати подруг на свій день народження , а саме - спекти власноруч листковий пиріг. Коли робота добігла кінця, в кухню зайшла бабуся. Побачивши недопечений листковий пиріг, серед якого кілька коржів були пересмажені, розсипане на підлозі борошно, вона вигукнула:

-Ну ти Аліно, у своєму репертуарі! Як можна бути такою нечепурою?

Запитання:

-Яка самооцінка може сформуватися в Аліни?

-Як Аліні варто відреагувати на слова бабусі?

Ситуація 3:

У місті проводиться конкурс виконавців популярних пісень серед дітей. Переможець отримає право взяти участь у міжнародному конкурсі.

Андрій був улюбленцем у себе в школі, учні просто обожнювали його. Окрилений  власною популярністю, Андрій відважився на участь у конкурсі і….програв.

Запитання :

-Яка самооцінка в Андрія?

-Що може допомогти Андрію не втрачати почуття власної гідності?

Заготовка герба.

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 вересня 2019
Переглядів
1023
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку