20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Воркшоп зі спілкування 5-6 класи. Сприяння формуванню навичок спілкування

Про матеріал
Воркшоп зі спілкування 5-6 класи Мета : сприяти формуванню навичок спілкування.
Перегляд файлу

Воркшоп зі спілкування 5-6 класи

1 заняття.

Мета : сприяти формуванню навичок спілкування.

Слово психологу :усі ми любимо спілкуватися. За допомогою спілкування можна допомогти людині ,а можна нашкодити. Тому спілкуванню потрібно вчитися. Давайте розділимо учасників на дві команди: «Смайлик» та «Сонечко».

Завдання 1.Розминка:при спілкуванні іноді треба швидко приймати рішення, цьому потрібно вчитися ,виходити із нестандартних ситуацій. Отже:

1.Установіть звязок між назвами команд, чим вони схожі (круглий, веселий, добрий)

2.Придумайте рими до назв ваших команд.(смайлик-вітайлик,сонечко-віконечко,смайлик-файлик,сонечко-літечко,гніздечко,смайлик-бублик,джмелик,кухлик,равлик)

3.Вибудуйте асоціативний ряд не менше 5 слів – смайлик, сонечко.

Завдання 2.Види спілкування. Виділяють –письмове, усне, спілкування жестами і мімікою.

1.Письмове спілкування.

Відновіть текст писемного спілкування:

Наприклад:

  1.  Чи використовуєте ви у спілкуванні чарівні слова?
  2.   Які слова ввічливості ви знаєте на сьогоднішній день?

 

  1. ..    …………..  ..  .  ……….  ……. ….. ?

 

  1.  …  …..  ………..  ..  ……  ..  …………  …. ?

 

2.Усне спілкування:від кожної команди взяти по одному учаснику. Повинні відновити фразу:

Карл у Клари украв коралі, -ПЕРША КОМАНДА

Клара у Карла украла кларнет-ДРУГА КОМАНДА

Гра в зіпсований телефон:

- перша команда загадує слово –спілкування

- друга команда загадує слово-комунікабельність

 

3.Міміка жести. Кожній команді дають завдання(назви мультфільмів) ,яке потрібно показати так, щоб інші учасники могли його зрозуміти і назвати.

Перша команда-«Колобок», «Рукавичка», «Маша і ведмеді», «Шрек», «Том і Джері»

Друга команда-«Ріпка», «Білосніжка і 7 гномів», «Спляча красуня», «Кіт у чоботях», «Губка Боб-квадратні штани»

4.Мовчання.Визначають теми групових скульптур . Протилежна команда повинна її назвати.

Тема 1-  Урок

Тема 2- Перерва

Завдання 3. Із цеглинок  Лего - конструктора скласти для першої команди-дружба,для другої  команди – доброта .

 

Завдання 4. Добрі слова протилежній команді. Написати і зачитати.

3-4 хвилини.

 

Заключна частина.

Рефлекція. Що сподобалось, а що не сподобалось,що нового дізнались. Про які види спілкування ви дізналися.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
4 червня
Переглядів
39
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку