Воркшоп зі спілкування 5-6 класи
1 заняття.
Мета : сприяти формуванню навичок спілкування.
Слово психологу :усі ми любимо спілкуватися. За допомогою спілкування можна допомогти людині ,а можна нашкодити. Тому спілкуванню потрібно вчитися. Давайте розділимо учасників на дві команди: «Смайлик» та «Сонечко».
Завдання 1.Розминка:при спілкуванні іноді треба швидко приймати рішення, цьому потрібно вчитися ,виходити із нестандартних ситуацій. Отже:
1.Установіть зв’язок між назвами команд, чим вони схожі (круглий, веселий, добрий)
2.Придумайте рими до назв ваших команд.(смайлик-вітайлик,сонечко-віконечко,смайлик-файлик,сонечко-літечко,гніздечко,смайлик-бублик,джмелик,кухлик,равлик)
3.Вибудуйте асоціативний ряд не менше 5 слів – смайлик, сонечко.
Завдання 2.Види спілкування. Виділяють –письмове, усне, спілкування жестами і мімікою.
1.Письмове спілкування.
Відновіть текст писемного спілкування:
Наприклад:
2.Усне спілкування:від кожної команди взяти по одному учаснику. Повинні відновити фразу:
Карл у Клари украв коралі, -ПЕРША КОМАНДА
Клара у Карла украла кларнет-ДРУГА КОМАНДА
Гра в зіпсований телефон:
- перша команда загадує слово –спілкування
- друга команда загадує слово-комунікабельність
3.Міміка жести. Кожній команді дають завдання(назви мультфільмів) ,яке потрібно показати так, щоб інші учасники могли його зрозуміти і назвати.
Перша команда-«Колобок», «Рукавичка», «Маша і ведмеді», «Шрек», «Том і Джері»
Друга команда-«Ріпка», «Білосніжка і 7 гномів», «Спляча красуня», «Кіт у чоботях», «Губка Боб-квадратні штани»
4.Мовчання.Визначають теми групових скульптур . Протилежна команда повинна її назвати.
Тема 1- Урок
Тема 2- Перерва
Завдання 3. Із цеглинок Лего - конструктора скласти для першої команди-дружба,для другої команди – доброта .
Завдання 4. Добрі слова протилежній команді. Написати і зачитати.
3-4 хвилини.
Заключна частина.
Рефлекція. Що сподобалось, а що не сподобалось,що нового дізнались. Про які види спілкування ви дізналися.