Вплив засобів масової інформації на емоційні стани школярів

Про матеріал
Актуальність проблеми Привернення уваги громадськості до даної проблеми Споживання ЗМІ спотворює стереотипи і тим самим підриває основи індивідуальності особистості Профілактика боротьби з причинами, ніж з наслідками
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вплив засобів масової інформації на емоційні стани школярів практичний психолог вищої категорії Гречковська Лариса Петрівна Старосинявський НВК ”Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія” 2014

Номер слайду 2

Актуальність проблеми Привернення уваги громадськості до даної проблеми Споживання ЗМІ спотворює стереотипи і тим самим підриває основи індивідуальності особистості Профілактика боротьби з причинами, ніж з наслідками

Номер слайду 3

Мета : Дослідити позитивні і негативні сторони впливу засобів масової інформаціїна емоційні стани школярів в інтересах профілактики та корекції явища

Номер слайду 4

Завдання Проаналізувати та узагальнити наукові джерела про вплив ЗМІ на емоційні стани школярів та надати пропозиції щодо профілактики, попередження явища; Теоретично обгрунтувати сутність і зміст впливу телебачення на розвиток школярів мультфільмів, реклами, комп’ютерних ігор; Визначити особливості сприймання школярами ЗМІ; Розробити спеціальний комплекс методик вивчення впливуЗМі на молодшого школяра, підлітка та старшокласника; Дослідити вплив ЗМІ на емоційні стани( тривожність, агресивність)школяра та порівняти результати за віковими категоріями; Розробити психолого- педагогічні заходи, спрямовані на профілактику та корекцію негативного впливу ЗМІ.

Номер слайду 5

Теоретично-методологічні основи впливу засобів масової інформації емоційні стани школярів

Номер слайду 6

1.2 Проблеми впливу телебачення на розвиток дітей та підлітків Аргументи ”за” і “проти” телебачення “за” Телебачення притягує людей до домівок Психотерапевтичний ефект телебачення Інформаційний простір “ проти” Нерозвинута мова Учні погано читають, їм важко переказати текст Творче мислення нерозвинуте Часто не можуть сконцентрувати увагу Пасивні, байдужі, бездіяльні; Схильні до агресії Проявляється негативізм

Номер слайду 7

Вплив мультфільмів на свідомість дітей Вітчизняні мультфільми добрі кумедні образи, за допомогою гумору та сатири висміюють тих, хто хоче заподіяти шкоду іншому; ідея мирного співіснування; легкість та цікавість у перегляді.

Номер слайду 8

малюнки

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Закордонні мультфільми Систематичний перегляд дітьми даних мультфільмів веде до згасання функції продовження роду: образ жінки позбавляється романтики і таїни шляхом наділення його дорослим реалізмом, фізіологічністю і жорстокістю; Девольвуються і висміюються, традиційні для українського народу, жіночі якості. Інтелектуальне розтління: зміна дитячої психіки шляхом підміни образів; Незвичне зображення персонажів та підвищена жорстокість Дезорієнтація свідомості дітей; Руйнують моральні засади, які вже мають і заважають формуватися новим.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Вплив реклами Тривожні діти – стають невпевнені, важко приймають рішення , у них коливається “самооцінка” Агресивних дітей - реклама озлоблює

Номер слайду 16

Комп’ютерна гра Діти в іграх наслідують насилля і жорстокість, побачене на екрані; Приводять до спалаху необгрунтованої агресії; Викликає залежність подібну до наркотичної; Відчужує дитину від живого спілкування; Витісняє традиційну гру; Переоцінка традиційної системи цінностей і способу життя

Номер слайду 17

Експериментальне дослідження вивчення впливу засобів масової інформації на формування особистості Вивчення місця ЗМІ в бюджеті вільного часу молодшого коляра та їх вплив на емоційні стани Малюнковий тест “Мій вільний час”. Учні 1 б та 3 б класу

Номер слайду 18

Погляд дитини на проблему (1кл)

Номер слайду 19

У вільному часі головне місце займає телебачення ( 1 кл)

Номер слайду 20

3 клас

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Спілкування з дітьми

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Міні-твір “Мій вільний час” 6 а клас

Номер слайду 25

Які фільми ти полюбляєш дивитися?

Номер слайду 26

Що для тебе значить телевізор?

Номер слайду 27

До якої години ти дивишся телевізор?

Номер слайду 28

Порівняння результатів впливу ЗМІ на учнів.

Номер слайду 29

Висновки Обгрунтовано аргументи «за» і «проти» продуктів ЗМІ стосовно впливу їх на особистість Згубний вплив мають закордонні мультфільми на дітей.Вони негативно на психіку молодшого школяра: викликають тривогу, страх. Комп’ютерні ігри можуть приводити до спалаху необґрунтованої агресії, викликати залежність, подібну до наркотичної, а в тих або інших життєвих ситуаціях стати конкретним прикладом застосування жорстокості й насильства. Реклама для більшості дітей являється стресором. Вільний час більша частина дітей проводить біля телевізорів, комп'ютерів, чим старша дитина тим більше значення має для неї ЗМІ Експериментальне дослідження переконливо показало пряму залежність рівня агресивності й тривожності школяра від перегляду ЗМІ. Нове покоління в сучасних інформаційних умовах повинне вміти користуватися інформацією, навчитися розуміти і усвідомлювати і усвідомлювати її вплив на психіку людини

ppt
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
24 лютого
Переглядів
190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку