Вправа «Моя тривожність та її подолання»

Про матеріал
Вік: 8-16 років Основні завдання техніки: дізнатися про тривожність, прийняти свої почуття, а саме, почуття тривожності. Знайти екологічні копінг-стратегії та скласти план дій по подоланню тривожності. Формат роботи: груповий Матеріали, які необхідні: аркуші паперу А4, кольорові олівці, ручка для записів Алгоритм роботи: 1 етап роботи (30 - 40хв.) 1. Обговоріть разом із дітьми, що таке тривожність. Нехай діти висловлять свою думку щодо тривожності. Нехай діти подумають і опишуть як можна відчувати тривогу і як її відчувають саме вони. 2. Беремо кольорові олівці та листи А4, даємо інструкцію дітям: "Намалюй портрет своєї тривожності або На що схожа твоя тривожність" 3. Якщо працюємо у групі, діти можуть показати (за бажанням) свої портрети один одному та обговорити їх. 4. Далі разом з дітьми відповідаємо на запитання: «Як розуміння своєї тривожності допоможе зменшити її в майбутньому?» 2 етап роботи (20-30хв.) 1. Попросіть дітей виписати якнайбільше приводів для занепокоєння. 2. Зі списку вибрати 5 головних приводів для занепокоєння і записати їх на окремому аркуші паперу. Поруч із кожним приводом будь-які думки, які асоціюються з цими приводами для занепокоєння. 3. Попросіть дітей скласти список мінімум із трьох стратегій долання, які допоможуть їм впоратися з тривогою. 4. Разом з дитиною складаємо план подолання. Можна у вигляді "Я-повідомлень" Наприклад, "Коли мені буде самотньо і тривожно, я подзвоню найкращому другові і розповім йому, як пройшов мій день". 5. Запитайте дитину: "Як складання плану подолання допомогло інакше поглянути на власну тривожність?» Додаткові рекомендації: Якщо дитина у групі не хоче відповідати на якесь запитання, чи показувати свою роботу – не давимо на неї (після заняття, обов’язково, в індивідуальному форматі поспілкуватися з дитиною)
Перегляд файлу

Вправа «Моя тривожність та її подолання»

Вік: 8-16 років

Основні завдання техніки: дізнатися про тривожність, прийняти свої почуття, а саме, почуття тривожності. Знайти екологічні копінг-стратегії та скласти план дій по подоланню тривожності.

Формат роботи: груповий

Матеріали, які необхідні: аркуші паперу А4, кольорові олівці, ручка для записів  

Алгоритм роботи:

1 етап роботи (30 - 40хв.)

1. Обговоріть разом із дітьми, що таке тривожність. Нехай діти висловлять свою думку щодо тривожності.

Нехай діти подумають і опишуть як можна відчувати тривогу і як її відчувають саме вони.

2. Беремо кольорові олівці та листи А4, даємо інструкцію дітям: "Намалюй портрет своєї тривожності або На що схожа твоя тривожність"

3. Якщо працюємо у групі, діти можуть показати (за бажанням) свої портрети один одному та обговорити їх.

4. Далі разом з дітьми відповідаємо на запитання:

«Як розуміння своєї тривожності допоможе зменшити її в майбутньому?»

 

2 етап роботи (20-30хв.)

1. Попросіть дітей виписати якнайбільше приводів для занепокоєння.

2. Зі списку вибрати 5 головних приводів для занепокоєння і записати їх на окремому аркуші паперу. Поруч із кожним приводом будь-які думки, які асоціюються з цими приводами для занепокоєння.

3. Попросіть дітей скласти список мінімум із трьох стратегій долання, які допоможуть їм впоратися з тривогою.

4. Разом з дитиною складаємо план подолання. Можна у вигляді "Я-повідомлень" Наприклад, "Коли мені буде самотньо і тривожно, я подзвоню найкращому другові і розповім йому, як пройшов мій день".

5. Запитайте дитину: "Як складання плану подолання допомогло інакше поглянути на власну тривожність?»

Додаткові рекомендації: Якщо дитина у групі не хоче відповідати на якесь запитання, чи показувати свою роботу – не давимо на неї (після заняття, обов’язково, в індивідуальному форматі поспілкуватися з дитиною)

 

 

docx
Додав(-ла)
Lariontseva Anna
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
7 серпня 2022
Переглядів
432
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку