Вправа з елементами медіаграмотності. «Фактчекінг: Довіряй-перевіряй». Українська література. 9 клас.

Про матеріал
Вправа з елементами медіаграмотності. «Фактчекінг: Довіряй-перевіряй». Українська література. 9 клас. Вправу застосовуємо під час вивчення теми «Світова велич українського поета. Ушанування пам’яті Т. Шевченка в Україні й за кордоном», що дає можливість швидко узагальнити матеріал, викликати інтерес до вивчення літератури, а також сприяє розвитку критичного мислення, уваги, спостережливості та уміння виокремлювати головне.
Перегляд файлу

Автор вправи, заклад освіти

Гушпіт Наталія Борисівна,

ліцей «Успіх» Доманівської селищної ради

Клас

9

Предмет

українська література

Тема, на якій можна застосувати

Світова велич українського поета. Ушанування пам’яті Т. Шевченка в Україні й за кордоном.

Назва вправи

«Фактчекінг: Довіряй-перевіряй»

Мета вправи

Вчити учнів критично сприймати інформацію в

медіа, розрізняти та відокремлювати неправдиву інформацію. Методом аналізу та обробки інформації з’ясувати її достовірність.

Орієнтовний час для виконання вправи

7 – 10 хвилин

Очікувані результати

Розвиток критичного мислення та самостійного аналізу інформації.

Необхідне обладнання/матеріали

Смартфон, планшет, ноутбук або комп’ютер, доступ до інтернету,  інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ LearningApps

( https://learningapps.org/display?v=phv82txdn23 ).           

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА, 9 КЛАС

І. Картка вправи:

 

 

ІІ. Детальний опис вправи.

             Вправу застосовуємо під час вивчення теми «Світова велич українського поета. Ушанування пам’яті Т. Шевченка в Україні й за кордоном», що дає можливість швидко узагальнити матеріал, викликати інтерес до вивчення літератури, а також сприяє розвитку критичного мислення, уваги, спостережливості та уміння виокремлювати головне.

        Пропонуємо інтерактивну вправу про життя і творчість Тараса Шевченка, яку створено на сайті LearningApps .

       У тестових питаннях міститься інформація, яку необхідно підтвердити чи

спростувати. Важливо й те, що відповідь не обмежується короткими «так» чи «ні», а передбачає розгорнуту відповідь, що розширює межі розуміння питання.        

ІІІ. Список використаних джерел:

  1. Інтеграція медіаграмотності в навчальні предмети основної та старшої

школи. Частина 1 : матеріали творчої групи медіапедагогів Миколаївської

області / Упоряд. М. В. Запорожченко. – Миколаїв : ОІППО, 2023. – 154 с.

  1. Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ LearningApps - Режим доступу до ресурсу: https://learningapps.org/
  2. file:///C:/Users/Lenovo_PK/Downloads/ukrmova_74_75-78-83%20(2).pdf
  3. http://www.aphn-journal.in.ua/archive/41_2021/part_2/31.pdf

 

docx
Додано
31 липня 2023
Переглядів
348
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку