Вправи для формування інфомедійної грамотності під час вивчення теми "Пропорція"

Про матеріал
На початку кожного завдання зазначена мета та навички з інфомедійної грамотності, на формування яких націлена вправа. Крім того, вправи, що пропонуються, демонструють прикладний аспект математики, підвищують рівень самостійної та дослідницької діяльності учнів, що забезпечує компетентнісний підхід до вивчення математики та реалізацію наскрізних ліній ключових компетентностей.
Перегляд файлу

ПРОПОРЦІЯ

ЗАВДАННЯ №1.

 

Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»Блог вчителя початкових класів Кравцової Олени Олександрівни: Олімпіадні  завдання

 

 

 

 

За призначенням лікаря мама купила в аптеці сироп від кашлю. На пляшці зазначено «30 мг/5 мл». Це означає, що в 5 мл цього сиропу міститься 30 мг лікувальної речовини. За інструкцією, кількість лікувальної речовини на один прийом не повинна перевищувати 180 мг.

 

Девушка очень не хочет принимать сироп. | Премиум Фото

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Скільки мілілітрів цього сиропу може прийняти хворий за один раз? 

 

 

 

 

 

  1. Скільки разів на добу можна приймати сироп, якщо добова доза лікувальної речовини не повинна перевищувати 540 мг?

 

 

 

Враховуючи отримані результати, створи інструкцію до сиропу від кашлю у вигляді короткого повідомлення.

! Зверни увагу на вимоги до оформлення:

- текст написаний грамотно і зрозуміло.

 

ЗАВДАННЯ №2.

 

Блог вчителя початкових класів Кравцової Олени Олександрівни: Олімпіадні  завданняВивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»

 

 

 

 

 

Шестикласники Максим та Богдан вважають, що дуже добре знають математику. Тому вони записали відео, у якому показують, як знаходити невідомий член пропорції. Свій відеоурок хлопці поширили у соціальній мережі з промовистою назвою «Пропорція «на easy».

 

  1. Переглянь записані розв’язання. Визнач, чи все шестикласники розв’язали правильно.

 

Купити Дошки шкільні - під крейду, низькі ціни - Інтернет магазин CENTUR

 

 

  1. Якщо допущені помилки, виправ їх. Запиши правильне розв’язання у зошит.

 

  1. Чи варто довіряти заголовкам? На що потрібно звернути увагу при виборі відеоуроків для навчання?

 

ЗАВДАННЯ №3.

 

Блог вчителя початкових класів Кравцової Олени Олександрівни: Олімпіадні  завданняВивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»

 

 

 

 

 

 

 

 

Маса вітаміну С, що потрібна людині щодня, відноситься до маси вітаміну Е як 10 : 1. На упаковці комплексу вітамінів вказано, що 1 пігулка містить добову норму вітаміну С та Е.

 

  1. Смачне здоров'я - вітаміни | Вкусное здоровье - витамины | Здоров'я |  Цікаві статті | Амрiта : дистриб'ютор, статьи о здоровье, Амрита Киев, Київ  amritaЯка добова норма вітаміну  С, якщо відомо, що добова норма вітаміну Е 10 мг?

 

  1. Знайди інформацію про добову норму вітаміну С у мережі Інтернет. Перевір інформацію на кількох ресурсах. Порівняй з отриманим результатом. Чи є достовірною інформація на упаковці?

 

  1. Створи рекламу у формі короткого відео «Вітамін С: більше користі, ніж ми думаємо».

 

  1. Свою роботу розмісти на дошці Padlet за покликанням https://padlet.com/melnyktoz/nog3otm5yuapfd3k  

        QR-код

QR-код для цього padlet

 

 

 

 

ЗАВДАННЯ №4.

 

Блог вчителя початкових класів Кравцової Олени Олександрівни: Олімпіадні  завданняВивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»

 

 

 

 

Під час проведення телепрограми про шкідливість тютюнопаління «Твоє здоров’я – у твоїх руках» журналістка зазначила, що у 3 цигарках міститься 3,6 мг нікотину, а смертельна доза нікотину становить 40 мг.

Громадське здоров"я, здоров

  1. Скільки нікотину міститься у пачці цигарок (20 шт.)?

 

  1. Скільки цигарок потрібно випалити, щоб в організм потрапила смертельна доза нікотину?

 

  1. Одна пачка цигарок коштує 55 грн. Скільки грошей витрачає на цигарки курець за один рік, якщо щодня він випалює одну пачку? Що можна було б купити за ці гроші, якби не витрачати їх на цигарки?

 

  1. Разом з сусідом по парті сформулюйте 5 причин НЕ палити.

 

 

Фон для презентации здорового образа жизни - 27 фото для презентаций и  картинок на рабочий стол

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАВДАННЯ №5.

 

Блог вчителя початкових класів Кравцової Олени Олександрівни: Олімпіадні  завданняВивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»

 

 

 

 

 

 

 Іван Іваненко має 20 акцій фірми «М», за які він отримав прибуток у розмірі 2400 грн.

 

  1. Який прибуток він міг би отримати, якби мав 25 акцій цієї фірми?

 

  1. Іван Іваненко отримав на свою електронну адресу листа наступного змісту:

електронний лист. закон – Терен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Чи є щось підозріле у цьому листі? Чи схожий цей лист на фішинг-атаку?

 

  1. Які дії у випадку фішинг-атаки?

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 жовтня 2021
Переглядів
1061
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку