Вправи для налагодження емоційно-психологічного клімату

Про матеріал
Вправи для налагодження емоційно-психологічного клімату з використанням інтерактивних технологій навчання на гуртку "Юний Рятувальник"
Перегляд файлу

 Вправи з використанням  інтерактивних технологій навчання на гуртку «Юний Рятувальник

 

  Потискання рук.

Кожному роздаю папір з написами цифр напр.: від 1 до 16. Всередині дитина із зав’язаними очима. Говорить №, наприклад, 3 і 5 і ці номери повинні вийти в коло потиснути руки один одному і стати на свої місця. А за той час гравець, що в колі повинен спробувати схопити когось одного із номерів. Якщо йому вдається схопити когось тоді той номер віддає свою картку дитині що була з зав’язаними очима і зав’язує собі очі, а в разі невдачі гравець із зав’язаними очима називає номери до тих пір поки когось не схопить.

 

Зв’язування.

  Група стоїть у колоні по одному, в лівій руці у кожного протягнутий уздовж групи тонкий канат. Учасникам дається завдання щільно скрутитися за годинниковою стрілкою в «рулет», після чого ведучий обв’язує групу кінцем, який залишився на рівні пояса. В такому стані групу просять переміщатися по приміщенню за траєкторією, що задається ведучим. В процесі переміщення учасники  зупиняються біля предметів (вогнегасник, аптечка, дорожні знаки,  мотузка, рятувальне коло) і говорять по одному слову про цей предмет. Час виконання: 1-2 хвилини біля предмета

 

Відзеркалювання. 

Учасники діляться на пари, причому партнери встануть один проти одного, і один з них стане на час дзеркалом, тобто буде копіювати всі рухи свого партнера. Потім партнери поміняються ролями.

Інструкція: Виконайте чотири нескладних завдання, точніше, зімітуйте їх виконання. Завдання такі: пришиваємо ґудзик; бинтуємо рану на собі, гасіння пожежі, в’язання рятувальних вузлів.
 

 

 

Займи позицію

Плакати розміщено в протилежних кінцях кабінету. На одному з них написано: «Атомна енергія – найкращий вид енергетики». На іншому: «Атомна енергетика – небезпечний вид енергетики».

Правила проведення вправи:

– говорити по черзі, не перебивати;

– одночасно говорить тільки одна особа;

– не сперечатись один з одним, наводити нові причини або ідеї;

– перейти від одного плакату до іншого можна в будь-який час та висловити причини зміни своєї позиції;

– вислухати протилежні ідеї інших.

Учні стають біля відповідного плакату залежно від їхньої думки щодо запропонованої проблеми, обґрунтовуючи свою позицію. Після викладу різних точок зору запитати: «Чи не змінив хто-небудь з учасників своєї думки та чи не хоче перейти до іншого плакату?», ці люди повинні обґрунтувати причини переходу.

 

Бінго.

Керівник роздає дітям картки, на яких, написані назви надзвичайних ситуацій відповідно до їх класифікації. Вчитель зачитує опис надзвичайної ситуації, учні відкладають картки якщо їх назва відповідає опису. Хто покладе останню картку промовляє Бінго! Істає переможцем в цій грі.

docx
Додав(-ла)
Брошко Ольга
Додано
23 жовтня
Переглядів
19
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку