ВПРАВИ НА РОЗВИТОК ПАМ’ЯТІ
На дошці вивішую малюнок. Діти протягом 1,5 хвилини роздивляються. Потім забираю і діти відповідають на питання.
Вчитель швидко показує малюнки звірів. Школярі запам’ятовують їх у якому порядку вони бачили їх і з пам’яті називають білка, заєць, їжак, вовк.
- Хто зайвий? (вовк, бо він хижий)
Виграє той, хто останнім називає слово.
ТЕ - телефон, тепер, телеграма, температура, театр…
ЧЕ – червоний, черговий, четвер, черемха, черевики, черешня…
ДИ – диктант, диван, дитина, директор, дисципліна…
КИ – Київ, кипіти, кишеня, килим…
СЕ – середа, секунда, семеро…
Запис словникових слів напам’ять з додаванням кількості букв. Роботу можна проводити з усім класом в зошитах, індивідуально біля дошки чи як змагання між командами.
4 ГРІМ
5 ПИРІГ
6ДИТИНА
7 УЧИТЕЛЬ
8 ГОРИЗОНТ
9 КУКУРУДЗА
10 ОДИНАДЦЯТЬ
11 ТЕМПЕРАТУРА
БРБН КЛС СНЦ КЗК УЧТЛЬ
У коси великі роги. Над синім море літали майки. Біля пічки росла верба.