Вправи на всі дії зі звичайними та десятковими дробами.

Про матеріал
Розробка уроку з математики в 6 класі за підручником Істер О.С. з розділу "Повторюємо математику 5 класу"
Перегляд файлу

Ігнатенко Наталія Дмитрівна,

 учитель математики Хорольського навчально-виховного комплексу Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області

Математика,6 клас (підручник Істер О.С.)

Тема: Вправи на всі дії зі звичайними та десятковими дробами.

Мета: повторити і узагальнити знання учнів про звичайні та десяткові дроби, вдосконалити вміння виконувати дії з дробами; розвивати вміння оперувати числовою інформацією, доречно та коректно використовувати математичну термінологію; виховувати усвідомлення важливості математики для успішного вивчення інших дисциплін.

Хід уроку

«Математика вчить мислити,

 й разом з тим вселяє віру в безмежну

силу людського розуму»

В.О. Сухомлинський

 

1.Організація класного колективу

Ранкове коло:

Добрий ранок! Добрий день!

Нашу зустріч розпочнем!

Вправа «Долонька»

-загніть мізинчик той, хто гарно виспався;

-наступний пальчик загинає той, кого розбудила рідна людина;

-далі пальчик загинає той, хто бачив сьогодні чиюсь посмішку;

-і останній пальчик загинає той, хто сьогодні зустрів свого друга.

Що у нас вийшло? В усіх вийшов кулачок? Як у нас має пройти день?

Ось так! (діти показують «клас!»)

2. Мотивація навчальної діяльності

Ми з вами продовжуємо повторення математики 5 класу, і сьогодні будемо працювати зі звичайними та десятковими дробами. Ви зможете не тільки перевірити свої власні знання, а й поділитися ними з іншими (робота в групах).

 

3.Актуалізація опорних знань

Математична розминка (вправа 55, усно)

4.Розв’язування вправ

Робота з підручником: виконання вправ 58, 74, 76, 81, 83, 85

Клас ділиться на групи по 5 учнів. Яка група швидше розв’язує вправу, та і презентує своє розв’язання на дошці. Керівники груп визначають, хто саме відповідатиме.

5.Закріплення

https://learningapps.org/view22826644

6.Рефлексія

Учням роздаються картки з незакінченими фразами і пропонується закінчити речення:

-сьогодні я дізнався…

-мені було цікаво…

-мені було важко…

-я виконував завдання…

-я зрозумів, що…

-тепер я можу…

-я відчув, що…

-я навчився…

-у мене вийшло…

-я спробую…

-мене здивувало…

-ці знання я можу використати…

-на наступному уроці я хочу…

7.Домашнє завдання:

Вправа 73, 82.

docx
Додано
29 жовтня
Переглядів
219
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку