Ігнатенко Наталія Дмитрівна,
учитель математики Хорольського навчально-виховного комплексу Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області
Математика,6 клас (підручник Істер О.С.)
Тема: Вправи на всі дії зі звичайними та десятковими дробами.
Мета: повторити і узагальнити знання учнів про звичайні та десяткові дроби, вдосконалити вміння виконувати дії з дробами; розвивати вміння оперувати числовою інформацією, доречно та коректно використовувати математичну термінологію; виховувати усвідомлення важливості математики для успішного вивчення інших дисциплін.
Хід уроку
«Математика вчить мислити,
й разом з тим вселяє віру в безмежну
силу людського розуму»
В.О. Сухомлинський
1.Організація класного колективу
Ранкове коло:
Добрий ранок! Добрий день!
Нашу зустріч розпочнем!
Вправа «Долонька»
-загніть мізинчик той, хто гарно виспався;
-наступний пальчик загинає той, кого розбудила рідна людина;
-далі пальчик загинає той, хто бачив сьогодні чиюсь посмішку;
-і останній пальчик загинає той, хто сьогодні зустрів свого друга.
Що у нас вийшло? В усіх вийшов кулачок? Як у нас має пройти день?
Ось так! (діти показують «клас!»)
2. Мотивація навчальної діяльності
Ми з вами продовжуємо повторення математики 5 класу, і сьогодні будемо працювати зі звичайними та десятковими дробами. Ви зможете не тільки перевірити свої власні знання, а й поділитися ними з іншими (робота в групах).
3.Актуалізація опорних знань
Математична розминка (вправа 55, усно)
4.Розв’язування вправ
Робота з підручником: виконання вправ 58, 74, 76, 81, 83, 85
Клас ділиться на групи по 5 учнів. Яка група швидше розв’язує вправу, та і презентує своє розв’язання на дошці. Керівники груп визначають, хто саме відповідатиме.
5.Закріплення
https://learningapps.org/view22826644
6.Рефлексія
Учням роздаються картки з незакінченими фразами і пропонується закінчити речення:
-сьогодні я дізнався…
-мені було цікаво…
-мені було важко…
-я виконував завдання…
-я зрозумів, що…
-тепер я можу…
-я відчув, що…
-я навчився…
-у мене вийшло…
-я спробую…
-мене здивувало…
-ці знання я можу використати…
-на наступному уроці я хочу…
7.Домашнє завдання:
Вправа 73, 82.