28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Вправи на встановлення зв’язку прикметників з іменниками. Доповнення тексту прикметниками

Про матеріал
Мета: поглибити знання учнів про зв'язок прикметників з іменником, розвивати вміння встановлювати взаємозв’язки між прикметниками та іменниками, збагачувати словниковий запас учнів; розвивати пізнавальну активність, інтерес до теми, що вивчається, вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки й узагальнення;удосконалювати навички редагування тексту; виховувати повагу до думки іншого, любов та дбайливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

Тема: Вправи на встановлення звязку прикметників з іменниками. Доповнення тексту прикметниками. (впр. 92 – 99)

Мета: поглибити знання учнів про зв'язок прикметників з іменником, розвивати 

вміння встановлювати взаємозв’язки між прикметниками та іменниками, збагачувати словниковий запас учнів; розвивати пізнавальну активність, інтерес до теми, що вивчається, вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки й узагальнення;удосконалювати навички редагування тексту; виховувати повагу до думки іншого, любов та дбайливе ставлення до природи.

Обладнання:

                                        ХІД УРОКУ

                 І. Організація класу до уроку

                 ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Фронтальне опитування

- Що називається прикметником?

- З якою частиною мови він пов'язаний у реченні?

- Як встановити зв'язок між іменником і прикметником?

    2. Каліграфічна хвилинка 

Мо ов мова

   3. Творення прикметників від іменників

-- Від поданих іменників утворіть і запишіть прикметники.

Зелень — ...;

осінь — ...; 

щастя — ...;

мир — ... ; 

вишня — ...; 

добро — ...; 

школа — ... 

               ІІІ. Оголошення теми й мети уроку

На сьогоднішньому уроці ми з вами поговоримо про звязок прикметників з іменниками.

                 ІV. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Робота над текстом (Впр. 92)

Читання тексту.

- Про що дізналися з тексту?

- Які слова були незрозумілими?

Спис — холодна зброя у вигляді гострого металевого наконеч­ника на довгому держаку.

Мур — висока кам'яна або цегляна стіна навколо чогось.

Чому в тексті виділено 4 абзаци?

Про що йдеться в кожному?

Робота в парах. Вибіркове списування.

Випишіть із тексту сполучення іменників з прикметниками. У дужках запишіть питання до прикметників.

Перевірка виконання.

  1. Списування тексту (Впр. 93)

Перевірка виконання

Які прикметники підкреслили? Поставте до них питання.

Доберіть антоніми до виділених прикметників.

Який іменник вжитий у переносному значенні?

  1. Орфоепічна хвилинка (Впр. 95)
  2. Коментоване письмо (Впр. 96)
  3. Робота з текстом (Впр. 94). Редагування тексту

                V. Підсумок уроку

З якою частиною мови пов'язаний прикметник?

Гра «Хто більше?»

Доберіть якомога більше прикметників до іменників.

Мова — ... Дощ — ...

Тато — ... Весна — ...

                  VI. Повідомлення домашнього завдання

Вправа 99, С. 44.

 

docx
Додано
4 серпня
Переглядів
77
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку