Вправи-руханки на всі випадки (для розминок, веселого проведення дозвілля, фізичного розвантаження)

Про матеріал

Зібрані особливо веселі вправи-руханки, які зарекомендували себе як найбільш ефективні та цікаві для всіх учасників освітнього процесу. Підходять як для розминки на тренінгах та інтерактивних заняттях для дітей, підлітків і педагогів, так і як для фізичного розвантаження учнів на перервах чи під час дозвілля на ГПД.

Перегляд файлу

ВПРАВИ-РУХАНКИ «НА ВСІ ВИПАДКИ»

(для розминок, веселого проведення дозвілля, фізичного розвантаження)

 

 

Підготувала практичний психолог

Лавківської ЗОШ І-ІІ ступенів

Лалакулич Марина Михайлівна

 

 Зібрані особливо веселі вправи-руханки, які зарекомендували себе як найбільш ефективні та цікаві для всіх учасників освітнього процесу. Підходять як для розминки на тренінгах та інтерактивних заняттях для дітей, підлітків і педагогів, так і як для фізичного розвантаження учнів на перервах чи під час дозвілля на ГПД.

 

  1. Вправа «Атоми і молекули».

Уявімо собі, що всі ми атоми. Атоми виглядають так (показати). Атоми постійно рухаються і обєднуються в молекули. Число атомів у молекулі може бути різне, воно визначається тим, яке число я назву. Ми всі зараз почнемо швидко рухатися, і я буду говорити, наприклад, три. І тоді атоми повинні об'єднатися в молекули по три атома в кожен. Молекули виглядають так (показати).

  1. Вправа «Законодавець моди».

Стають в коло. Однин виходить. Хтось з учасників «задає» рух. Всі повторюють за ним. Час від часу «законодавець моди» змінює рух. Той, хто виходив за двері повинен відгадати, хто є «законодавцем моди».

  1. Вправа «Поміняйтеся місцями».

 Поміняйтеся місцями, хто сьогодні:

  • Їв сьогодні  яєчню
  • В кого світле волосся
  • Хто в спідниці
  • Хто в темному одязі
  • Пив зранку чай
  • Любить класичну музику
  • Отримав сьогодні хорошу оцінку
  • Любить борщ
  • Любить читати
  • Доглядає за квітами
  • Має молодшого брата тощо.

 

  1. Вправа «Світлофор».

Учні рухаються, а ведучий віддає команди, називаючи кольори світлофору. Якщо тренер каже: «Червоний!», учні мають швидко присісти; якщо «Зелений!» — учасники продовжують іти й плескають у долоні; якщо вони чують «Жовтий!», то мають зупинитися і підняти руки вгору. Вправа виконується швидко.

  1. Вправа «Мисливець за словами («Злови всіх тварин»).

Психолог читає список слів. Завдання дитини – плеснути в долоні (зловити тварину).                                                                      

Акваріум, слон, стіл, бочка, ящірка, асфальт, окуляри, щур, кінь, удав, льотчик, курка, шафа, вилка, кава, замок, паркан, заєць, яблуко, мавпа, килим, корова, автобус, тапочки, верблюд, коза, ваза, крокодил, ліхтарик, артист, Буратіно, ланцюг, електричка, хом'як, дикобраз, антилопа, буряк, танець, вертоліт, восьминіг.

  1. Вправа «Мисливець за словами» («Злови все, що літає»).

Психолог читає список слів. Завдання дитини – плеснути в долоні (зловити те, що літає).                                                                      

Картина, буква, літак, муха, лелека, собака, пароплав, гойдалки, вікно, повітряна кулька, монетка, бухгалтер, трамвай, комар, телевізор, метелик, скатертину, помідор, качка, вертоліт, човен , ялинка, самовар, гарбуз, весло, паркан, ракета, грубка, бабка.

  1. Вправа «Мисливець за словами» («Злови всі рослини»).

Психолог читає список слів. Завдання дитини – плеснути в долоні (зловити рослину).                                                                      

Дзеркало, пальма, береза, велосипед, сорока, чайник, білка, троянда, кульбаба, гарбуз, колесо, труба, тюльпан, зошит, лялька, кропива, подушка, обман, пустеля, тополя, острів, шипшина, музей, конвалія, сосна, подорожник, лижі, рушниця, чайка, дорога, виноград, яблуня, вермішель, трава.

  1. Вправа «Мисливець за словами» («Злови транспорт»).

Психолог читає список слів. Завдання дитини – плеснути в долоні (зловити транспорт).                                                                      

Сонце, диван, телевізор, комбайн, зошит, трамвай,  соняшник, машина,  ковдра, книга, ромашка, собака, кішка, шафа, автобус, телефон, роза, тролейбус, квітка, стіл, мороз, літо, тюльпан, мрія, підлога, нарцис, літак, розетка, літо, поїзд,  ягода, гриб, молоко, трава.

  1. Вправа «Оплески».

Тренер розміщує учасників на стільцях колом, послідовно кілька разів пропонує підвестися тим, хто має певне вміння чи якість, щось любить або бажає чомусь навчитися; інші учасники групи активно аплодують тим, хто підвівся. (Наприклад, «Підведіться з місць усі ті, хто вміє вишивати». Оплески! «Дякую, сідайте». «Підведіться з місць усі ті, хто вміє кататися на гірських лижах». Оплески! «Дякую, сідайте». Далі: «Підведіться з місць усі ті, хто любить дивитися серіали...», «Підведіться з місць усі ті, хто мріє навчитися грати у великий теніс...» тощо.)

  1. Вправа «Годинник».

Уявіть, що наша група – це великий годинник (учасники розраховуються по порядку, запам’ятовуючи свої порядкові номери). Він показує час таким чином: я називаю час, наприклад, 15 годин 20 хвилин. Той, у кого порядковий номер 15, плескає в долоні, а той, у кого число 20, каже «бом». Якщо годинник показує час, наприклад 10 годин 10 хвилин, тоді учасник з порядковим номером 10 плескає в долоні і каже «бом».

  1. Руханка «Мокрий собака».

Ведучий пропонує учасникам утворити коло й уявити таке: «Ви мокрий собака, який вийшов із води. Зараз струсіть воду з голови, тепер із правої лапи, з лівої, із задніх лап, з усього тіла».

  1. Вправа «Три рухи».

Тренер демонструє три рухи і просить дітей запам’ятати їхні порядкові номери. Ведучий промовляє номери рухів, а діти відтворюють відповідний рух. Хто помилився – вибуває з гри.

  1. Вправа «Шеренга».

Учням пропонується за командою ведучого стати в ряд по черзі за кожною з таких ознак: зріст, дата і місяць народження та ін. Розмовляти при цьому не можна, можна спілкуватися тільки за допомогою міміки і жестів. У другому та третьому варіантах, після закінчення побудови, учасники по черзі озвучують свої дні та місяці народження, при цьому відбувається перевірка правильності виконання вправи.

  1. Вправа «Зіпсований телефон».

У групі вибирається ведучий. Потім вся група дітей стає до нього спиною, й ніхто не підглядає. Той, хто водить, підходить до однієї дитини й непомітно для інших показує їй якусь позу. Потім він відвертається і відходить у бік. Дитина, якій показали позу, обирає другого учасника й показує цю позу йому і т д. Коли поза показана всім дітям, вони стають у коло обличчям до центру. Ведучий показує свою позу, а та дитина, що закінчила гру останньою, також показує свою позу. Перша і остання поза порівнюються між собою.

  1. Вправа «Жучок».

Одну дитину вибирають ведучим. Вона закриває очі. Хтось з дітей торкається спини дитина. Ведучий повинен відгадати, хто торкнувся його спини.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 13
Оцінки та відгуки
  1. Шульгіна Ірина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шульга Ольга Вацлавівна
    Дякую. дуже корисний матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Захарченко Ганна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Наливайко Тетяна Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Лапусто Сніжана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Скляр Віра Петрівна
    Дякую за цікаві ідеї.Подальших гарних ідей!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Ніколайчук Алла Дмитрівна
    Дякую за гарну добірку веселих вправ-руханок! Подальших гарних ідей!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Іванович Світлана Леонідівна
    Дякую за цікаві ідеї. Адже ці веселі вправи-руханки можна використовувати для розминки під час уроків, так і як для фізичного розвантаження учнів на перервах чи під час дозвілля на ГПД.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Маслієнко Лариса
    Спасибі за вашу добірку вправ.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Мотас Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Кисіль Алла Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Водолазська Наталія Євгеніївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Гончаренко Людмила Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 10 відгуків
docx
Додано
28 червня 2018
Переглядів
85292
Оцінка розробки
5.0 (13 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку