"Впровадження медіаосвіти на уроках української мови та літератури".

Про матеріал
У статті порушується питання впровадження медіаосвіти на уроках української мови та літератури. Подано аналіз педагогічних прийомів, які активно застосовуються на різних етапах уроку: ментальні карти, медіатексти, маніпулятивні технології, сторітеллінг, скрайбінг, креолізовані тексти, кардмейкінг та інше. Стаття розрахована на використання вчителями української мови та літератури, учнями.
doc
До підручника
Українська література 9 клас (Слоньовська О. В., Мафтин Н.В., Вівчарик Н.М., Курінна Н.С., Шевчук Л. Т.)
Додано
13 серпня
Переглядів
15
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку