Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс) календарне планування наскрізні змістові лінії

Про матеріал
Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс), календарне планування,наскрізні змістові лінії
Перегляд файлу

Всесвітня історія. Історія України (Інтегрований курс)

(2 години на тиждень, 70 – на рік)

 

Тема

Дата

Примітки

Наскрізні змістові лінії

Вступ. Коли і як розпочалася історія людства

Підприємливість і фінансова грамотність

Уміння: використовувати досвід пізнання історії для вибору дійових життєвих стратегій; виявляти можливості й загрози для майбутньої професійної та підприємницької діяльності, аналізуючи світовий досвід та уроки минулого; працювати для загального добра громади; генерувати нові ідеї, оцінювати переваги і ризики, вести перемовини, працювати самостійно і в групі; планувати, організовувати, реалізовувати індивідуальні чи командні проекти (зокрема дослідницько-пошукового характеру), представляти їх результати.

Ставлення: готовність використовувати досвід історії для самопізнання й досягнення добробуту; усвідомлення важливості дотримання етичних норм підприємницької діяльності та потреби розвитку соціально відповідального бізнесу; зважений підхід до ухвалення рішень, що несуть ризики, ґрунтований на досвіді минулого і сучасного соціального життя.

 

  1.  

Вступ: історія як наука та шкільний предмет.

 

 

  1.  

Практичне заняття. Лічба часу в історії стародавнього світу.

 

 

Розділ 1. Первісні спільноти. Археологічні культури

  1.  

Початок історії. Виникнення людини та її розселення.

 

 

  1.  

Зародження мистецтва та релігійних вірувань.

 

 

  1.  

Заняття та спосіб життя первісних людей.

 

 

  1.  

Суспільна організація та організація влади за первісних часів.

 

 

  1.  

Трипільська культура на землях України.

 

 

  1.  

Практичне заняття. Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України.

 

 

  1.  

Підготовка до уроку контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу «Первісні спільноти. Археологічні культури». Ментальна карта

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Первісні спільноти. Археологічні культури»

 

 

Розділ 2. Стародавні цивілізації Азії та Африки

Тема 1. Давній Єгипет

Громадянська відповідальність

Уміння: критично аналізувати джерела масової інформації для протистояння деструктивним і маніпулятивним технікам впливу; знаходити переконливі історичні приклади вирішення конфліктів; працювати в групі, досягати порозуміння та налагоджувати співпрацю, використовуючи власний і чужий, зокрема взятий з історії, досвід; бути активним і відповідальним членом громадянського суспільства, що знає права людини і вміє їх захищати; ухвалювати зважені рішення, спрямовані на розвиток місцевої громади і суспільства, використовуючи знання з історії та інших соціальних дисциплін; ефективно співпрацювати з іншими, ініціювати та реалізовувати проекти екологічного, соціального характеру.

Ставлення: ідентифікування себе як особистості й громадянина України; усвідомлення цінності людини (її життя, здоров’я, честі й гідності, недоторканності й безпеки); співпереживання за долю рідних і близьких, інших осіб, що потребують допомоги і підтримки; пошанування досвіду й цінностей власного й інших народів, держав, релігій і культур; толерантне сприйняття і ставлення до життєвої позиції іншого; волонтерство, підтримка громадських проектів та ініціатив.

Уміння: використовувати досвід пізнання історії для вибору дійових життєвих стратегій; виявляти можливості й загрози для майбутньої професійної та підприємницької діяльності, аналізуючи світовий досвід та уроки минулого; працювати для загального добра громади; генерувати нові ідеї, оцінювати переваги і ризики, вести перемовини, працювати самостійно і в групі; планувати, організовувати, реалізовувати індивідуальні чи командні проекти (зокрема дослідницько-пошукового характеру), представляти їх результати.

Ставлення: готовність використовувати досвід історії для самопізнання й досягнення добробуту; усвідомлення важливості дотримання етичних норм підприємницької діяльності та потреби розвитку соціально відповідального бізнесу; зважений підхід до ухвалення рішень, що несуть ризики, ґрунтований на досвіді минулого і сучасного соціального життя.

 

Підприємливість і фінансова грамотність

Уміння: використовувати досвід пізнання історії для вибору дійових життєвих стратегій; виявляти можливості й загрози для майбутньої професійної та підприємницької діяльності, аналізуючи світовий досвід та уроки минулого; працювати для загального добра громади; генерувати нові ідеї, оцінювати переваги і ризики, вести перемовини, працювати самостійно і в групі; планувати, організовувати, реалізовувати індивідуальні чи командні проекти (зокрема дослідницько-пошукового характеру), представляти їх результати.

Ставлення: готовність використовувати досвід історії для самопізнання й досягнення добробуту; усвідомлення важливості дотримання етичних норм підприємницької діяльності та потреби розвитку соціально відповідального бізнесу; зважений підхід до ухвалення рішень, що несуть ризики, ґрунтований на досвіді минулого і сучасного соціального життя.

Здоровя і безпека

Уміння: змінювати навколишній світ засобами сучасних технологій без шкоди для середовища; уміння надавати допомогу собі й тим, хто її потребує; ухвалювати рішення, обмірковуючи альтернативи і прогнозуючи наслідки для здоров’я, добробуту і безпеки людини.

Ставлення: відповідальне ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших людей; дотримання морально-етичних і правових норм, правил екологічної поведінки в довкіллі; ціннісне ставлення до навколишнього середовища як до потенційного джерела здоров’я, добробуту та безпеки людини і спільноти, усвідомлення важливості бережливого природокористування, відповідальність за власну діяльність у природі; усвідомлення значення здоров’я для самовираження та соціальної взаємодії.

 

  1.  

Виникнення та розвиток Єгипетської держави.

 

 

  1.  

Практичне заняття. Міфи та релігія Давнього Єгипту.

 

 

  1.  

Освіта, наукові знання, образотворче мистецтво та архітектура давніх єгиптян.

 

 

  1.  

Підготовка до уроку контролю і корекції навчальних досягнень учнів з теми «Давній Єгипет». Історичні кросворди. Ментальна карта

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Давній Єгипет».

 

 

Тема 2. Цивілізації Передньої та Центральної Азії

  1.  

Найдавніші держави Дворіччя.

 

 

  1.  

Фінікійські міста-держави. Ізраїльсько-Іудейське царство.

 

 

  1.  

Нововавилонська та Перська держави.

 

 

  1.  

Підготовка до уроку контролю і корекції навчальних досягнень учнів з теми «Цивілізації Передньої та Центральної Азії». Історичні кросворди

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Цивілізації Передньої та Центральної Азії».

 

 

Тема 3. Давні Індія та Китай

  1.  

Давня Індія.

 

 

  1.  

Суспільне, релігійне та культурне життя Давньої Індії.

 

 

  1.  

Давній Китай.

 

 

  1.  

Суспільне та культурне життя давніх китайців.

 

 

  1.  

Практичне заняття. Писемність, освіта та наукові знання в Давньому Китаї.

 

 

  1.  

Проект «Стародавній Схід»

 

 

  1.  

Підготовка до уроку контролю і корекції навчальних досягнень учнів з теми «Давні Індія та Китай». Ментальна карта

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Давні Індія та Китай».

 

 

Розділ 3. Антична цивілізація та її сусіди

Тема 1. Становлення Античної грецької цивілізації

Громадянська відповідальність

Уміння: критично аналізувати джерела масової інформації для протистояння деструктивним і маніпулятивним технікам впливу; знаходити переконливі історичні приклади вирішення конфліктів; працювати в групі, досягати порозуміння та налагоджувати співпрацю, використовуючи власний і чужий, зокрема взятий з історії, досвід; бути активним і відповідальним членом громадянського суспільства, що знає права людини і вміє їх захищати; ухвалювати зважені рішення, спрямовані на розвиток місцевої громади і суспільства, використовуючи знання з історії та інших соціальних дисциплін; ефективно співпрацювати з іншими, ініціювати та реалізовувати проекти екологічного, соціального характеру.

Ставлення: ідентифікування себе як особистості й громадянина України; усвідомлення цінності людини (її життя, здоров’я, честі й гідності, недоторканності й безпеки); співпереживання за долю рідних і близьких, інших осіб, що потребують допомоги і підтримки; пошанування досвіду й цінностей власного й інших народів, держав, релігій і культур; толерантне сприйняття і ставлення до життєвої позиції іншого; волонтерство, підтримка громадських проектів та ініціатив.

Уміння: використовувати досвід пізнання історії для вибору дійових життєвих стратегій; виявляти можливості й загрози для майбутньої професійної та підприємницької діяльності, аналізуючи світовий досвід та уроки минулого; працювати для загального добра громади; генерувати нові ідеї, оцінювати переваги і ризики, вести перемовини, працювати самостійно і в групі; планувати, організовувати, реалізовувати індивідуальні чи командні проекти (зокрема дослідницько-пошукового характеру), представляти їх результати.

Ставлення: готовність використовувати досвід історії для самопізнання й досягнення добробуту; усвідомлення важливості дотримання етичних норм підприємницької діяльності та потреби розвитку соціально відповідального бізнесу; зважений підхід до ухвалення рішень, що несуть ризики, ґрунтований на досвіді минулого і сучасного соціального життя.

 

Підприємливість і фінансова грамотність

Уміння: використовувати досвід пізнання історії для вибору дійових життєвих стратегій; виявляти можливості й загрози для майбутньої професійної та підприємницької діяльності, аналізуючи світовий досвід та уроки минулого; працювати для загального добра громади; генерувати нові ідеї, оцінювати переваги і ризики, вести перемовини, працювати самостійно і в групі; планувати, організовувати, реалізовувати індивідуальні чи командні проекти (зокрема дослідницько-пошукового характеру), представляти їх результати.

Ставлення: готовність використовувати досвід історії для самопізнання й досягнення добробуту; усвідомлення важливості дотримання етичних норм підприємницької діяльності та потреби розвитку соціально відповідального бізнесу; зважений підхід до ухвалення рішень, що несуть ризики, ґрунтований на досвіді минулого і сучасного соціального життя.

 

Здоровя і безпека

Уміння: змінювати навколишній світ засобами сучасних технологій без шкоди для середовища; уміння надавати допомогу собі й тим, хто її потребує; ухвалювати рішення, обмірковуючи альтернативи і прогнозуючи наслідки для здоров’я, добробуту і безпеки людини.

Ставлення: відповідальне ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших людей; дотримання морально-етичних і правових норм, правил екологічної поведінки в довкіллі; ціннісне ставлення до навколишнього середовища як до потенційного джерела здоров’я, добробуту та безпеки людини і спільноти, усвідомлення важливості бережливого природокористування, відповідальність за власну діяльність у природі; усвідомлення значення здоров’я для самовираження та соціальної взаємодії.

  1.  

Природа та населення Давньої Греції.

 

 

  1.  

Практичне заняття. Давньогрецька міфологія та релігія.

 

 

  1.  

Мінойська палацова цивілізація.

 

 

  1.  

Ахейська палацова цивілізація.

 

 

  1.  

Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера. Виникнення грецьких полісів.

 

 

  1.  

Велика грецька колонізація.

 

 

  1.  

Кіммерія та Скіфія.

 

 

  1.  

Практичне заняття. Історичні джерела про скіфів.

 

 

  1.  

Афінська та Спартанська держави.

 

 

  1.  

Практичне заняття. Побут і виховання спартанців.

 

 

  1.  

Підготовка до уроку контролю і корекції навчальних досягнень учнів з теми «Становлення Античної грецької цивілізації». Історичні кросворди

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Становлення Античної грецької цивілізації».

 

 

Тема 2. Антична грецька цивілізація класичної доби

  1.  

Греко-перські війни (500–449 рр. до н. е.)

 

 

  1.  

Розквіт афінської демократії.

 

 

  1.  

Господарювання та повсякденне життя в Давній Греції.

 

 

  1.  

Освіта, наука, виховання та сімейне життя в Давній Греції.

 

 

  1.  

Практичне заняття. Мистецтво Давньої Греції.

 

 

  1.  

Підкорення Греції Македонією.

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Антична грецька цивілізація класичної доби».

 

 

Тема 3.  Доба еллінізму

  1.  

Утворення імперії Александра Македонського.

 

 

  1.  

Елліністичні держави в IV–II ст. до н. е. Культура еллінізму.

 

 

  1.  

Практичне заняття. Суспільне, господарське та повсякденне життя в античних полісах на території України.

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Доба еллінізму».

 

 

Тема 4.  Давній Рим за царської та республіканської доби

  1.  

Природні умови Італії та виникнення міста Рим.

 

 

  1.  

Римська республіка V – середини III ст. до н. е.

 

 

  1.  

Римська республіка в II ст. до н. е.

 

 

  1.  

Релігія, сім’я, виховання й господарство давніх римлян.

 

 

  1.  

Диктатура Гая Юлія Цезаря.

 

 

  1.  

Практичне заняття. Історичний портрет Цезаря

 

 

  1.  

Підготовка до уроку контролю і корекції навчальних досягнень учнів з теми «Давній Рим за царської та республіканської доби».

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Давній Рим за царської та республіканської доби».

 

 

Тема 5. Римська імперія

  1.  

Створення Римської імперії. Правління Октавіана Августа.

 

 

  1.  

Місто Рим та повсякденне життя його мешканців.

 

 

  1.  

Римська імперія в III–IV ст.

 

 

  1.  

Виникнення християнства.

 

 

  1.  

Практичне заняття. Культура Давнього Риму.

 

 

  1.  

Початок Великого переселення народів та падіння Західної Римської імперії.

 

 

  1.  

Практичне заняття. Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов’ян.

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Римська імперія».

 

 

  1.  

Узагальнення до курсу. Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства.

 

 

  1.  

Історичні шаради. Повторення

 

 

 

 

docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Бандровський О.Г., Власов В.С.)
Додано
5 вересня 2021
Переглядів
5719
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку