Всі контрольні роботи 6 клас нуш

Про матеріал
Конторольні роботи із зарубіжної літератури За модельною навчальною програмою «Зарубіжна література. 5-6 класи» («ШКОЛА РАДОСТІ», автори Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мацевко-Бекерська Л.В. та ін.), рекомендованою Міністерством освіти і науки України (наказ № 795 від 12.07.2021 р.), за підручником «Зарубіжна література. 5 клас» ( авт. О. Ніколенко, Л. Мацевко-Бекерська, Н. Рудніцька)
Перегляд файлу

                                                 Буковецька гімназія

                     Верховинського району Івано-Франківської області

Що будемо вивчати в 7-му класі ТА що почитати влітку 2023. Зарубіжна  література. | Презентація. Зарубіжна література


 

Діагностувальні роботи

для оцінювання результатів навчання

учнів 6 класу

 

 

_______________________________________

ПІ

 

Як використати зображення героїв творів на уроках світової літератури. Ідеї  завдань.

За модельною навчальною програмою «Зарубіжна література. 5-6 класи» («ШКОЛА РАДОСТІ», автори Ніколенко О.М.,       Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мацевко-Бекерська Л.В. та ін.), рекомендованою Міністерством освіти і науки України (наказ № 795 від 12.07.2021 р.), за підручником «Зарубіжна література. 6 клас» ( авт. О. Ніколенко, Л. Мацевко-Бекерська, Н. Рудніцька)

2023-2024н.р

 

Діагностувальна робота №1

                                             Міфи на всі часи

Тести. Вибери правильну відповідь

  1. Яку мрію мали Дедал і Ікар?

А) Дедал хотів повернутись на батьківщину, тому мріяв літати;

Б) Ікар закохався у Афродіту і хотів піднятись до неї на небо;

В) Вони мріяли завоювати Олімп і керувати замість Зевса;

Г) Хотіли спалити сонце, щоб помститись людям.

2. Якої умови повинен був дотриматись Орфей щоб забрати Евридіку з царства мертвих?

А) не оглядатись виходячи з підземного царства;

Б) принести Аїдові пожертву;

В) подарувати свою скрипку богам;

Г) віддати своє життя у замін на Евридіку.

3. Чому Зевс вигнав Прометея з Олімпу? Бо Прометей:

А) дав людям вогонь та навчив ремеслу;

Б) викрав у Зевса грім та блискавку;

В) налаштував усіх людей проти богів;

Г) видав Зевсову таємницю іншим богам.

4. Яке покарання спіткало Прометея?

А) бути прикутим до скелі, кожного дня телиця Іо просила його про допомогу;

Б) бути ув’язненим в скелі, кожного дня левиця роздирала йому груди;

В) бути прикутим до скелі, кожного дня орел роздирав йому печінку;

Г) бути ув’язненим в скелі, кожного дня до нього прилітав набридливий ґедзь.

5. Як Геракл переміг лернейську гідру?

А) відрубав їй голови, пронзив їй серце розжареним мечем та викинув безсмертну голову в море;

Б) випікав їй голови, палаючими стовбурами дерев пронзив їй серце й безсмертну голову заховав у печері;

В) випікав їй голови, розжареним мечем розрубав безсмертну голову на багато частин й розкидав їх по світу;

Г) відрубав їй голови, припікав палаючими стовбурами дерев шиї й закопав безсмертну голову під скелею.

6. Як Афродіта покарала Нарциса?

А) закохала його в самого себе;

Б) зробила його невміючим  кохати;

В) закохала його в німфу Ехо;

Г) зробила його безсмертним.

7. Який дарунок зробила Афродіта Пігмаліону?

А) наділила його даром художника;

Б) закохала його в статую;

В) зробила його богом мистецтва;

Г) оживила його статую.


 

Відкриті питання та завдання

8. Що таке художній образ? 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Що таке «вічний образ»? 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Що таке міф? 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Назвіть тематичні групи міфів, які ви знаєте.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10. Як ви вважаєте: чи існують сучасні міфи? Про що ці міфи? І чи варто дітям вивчати міфологію?

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота №2

«Пригоди і фантастика»

 

Знання. Познач  правильну відповідь у кожному запитанні

1. Кульмінацією в творі Ч.Діккенса “Різдвяна пісня в прозі” є …

А) поява привида Марлі;             

Б) відвідування Скруджем у Минулому свого дитинства;                   

В) присутність Скруджа на власному похороні;                

Г) прихід зміненого Скруджа на різдвяний обід до племінника;

2. “П’ятнадцятилітній капітан” - новела американського письменника Жуля Верна.

А) Правильно;                                                                             Б) Неправильно. 

3. Микола Васильович Гоголь народився на …

А) Полтавщині;    Б) Київщині;      В)  Харківщині;     Г) Львівщині;                      

4. “Ніч перед Різдвом” за жанром …

А) повість;         Б) оповідання;          В) роман;          Г) поема;          

5. Незвичайні пригоди Міо та його ігри письменницею були взяті з:

А) прочитаних книг; б) фольклору; в) власного дитинства; г) дитинства її дітей.

6. У романі «П’ятнадцятирічний капітан» засуджується:

А) работоргівля;     Б) самолюбство;     В) гординя            Г) безвідповідальність

 

Уміння.

 1.Знайти відповідність між героєм та його місцем у творі?

1.

Солоха

а

дочка Чуба

2.

Пузатий Пацюк

б

коваль

3.

Корній Чуб

в

сільський знахар

4.

Оксана

г

відьма

5.

Вакула

д

козак

2.Дайте відповідь на запитання.

Які елементи фольклору використовує автор у творі «Ніч перед Різдвом»?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Повість – це ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Які риси характеру мав Скрудж до переродження _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Цінності. Продовжіть думку кількома реченнями:

Бути відповідальним… ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота 3 .

Письмовий твір з розділу «Не здаватися в життєвих випробуваннях»

Виберіть одну із запропонованих тем:

  1. Як різні випробування впливають на формування характеру підлітка. («35 кіло надії»)
  2. Життя на вагу золота ( за оповіданням «Жага до Життя»)

3.Теми дружби, взаємодопомоги і поваги до представників різних рас, націй, національностей, народів («Джим Ґудзик і машиніст Лукас)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Діагностувальна робота №4

«Барви світової поезії»

 

  1. Тести

Запитання 1

  1. Роберт Бернс поет:

А)Шотландії        Б)Данії         В)Норвегії    Г)Китаю

 

Запитання 2

Що Р. Бернс називає любим рідним краєм у поезії «Моє серце в верховині»? 

 А) широкі степи      Б) ліси              В)безкрає море        Г)верховину

 

Запитання 3

Тема вірша «Моє серце в верховині…»:

А) Любов до рідного краю   Б)Тема дружби  В)Тема поета і поезії Г) про війну

 

Запитання 4

5. Ідея вірша "Моє серце в верховині":

А)зв`язок людини з природою      Б)зв`язок людини з батьківщиною і природою 

 В) зв`язок людини з батьківщиною       Г) зв'язок людини з людиною

 

Запитання 5

Генрі Лонгфелло - поет:

 А)американський       Б)англійський      В)канадський   Г)шотландський

 

Запитання 6

"Пісня про Гайавату"написана на основі:

 А)скандинавських міфів                                 Б)північноамериканських міфів

 В)південноамериканських міфів                    Г)індійських міфів

 

Запитання 7

Хто з поетів підписував свої твори псевдонімом?: 

А)Мацуо Басьо    Б)Генрі Лонгфелло  В)Роберт Бернс     Г)Джанні Родарі

 

Запитання 8

Люди зробили із червоного каміння:

А)люльки      Б)сокири           В)мечі          Г)списи

 

Запитання 9

З якого твору рядки: "Ваша сила тільки в згоді,

А безсилля - в ворожнечі": 

А)"Листівки з видами міст"                Б"Моє серце в верховині"

 В)"Пісня про Гайавату"                      Г) «Місяць над Києвом"

 

 

 

Запитання 10

Хто автор слів: "Гірська стежина, Сливи аромат. І раптом з нього сонце виринає":

 А) Джанні Родарі         Б)Роберт Бернс

 В)Генрі Лонгфелло      Г)Мацуо Басьо

Запитання 11

Ліричний герой вірша "Моє серце в верховині..." - це: 

А)образ бідняка       Б)образ зрадника     В)образ лицаря     Г)образ патріота

Запитання 12

Яким темам присвячені хайку?: 

А)тема кохання     Б)політичні теми     В)людина і природа   Г)релігійні теми

 

  1. Теорія літератури

Запишіть визначення

Вірш________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Епітет______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Метафора____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Хайку_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Антитеза________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Пейзаж______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

Діагностувальна робота №5

«Замислюємось про майбутнє»

Знання

  1. Р.Д.Бредбері у творі "Усмішка" змалював ... 

А) розвинуте суспільство

Б)  зруйновану цивілізацію

В)сучасне життя

Г)інопланетну цивілізацію

  1. Картина, про яку йдеться у творі "Усмішка": 

А)"Мона Ліза" Леонардо да Вінчі

Б)"Таємна вечеря" Леонардо да Вінчі

В) "Мадонна" Рафаєля

 Г)"Благовіщення"

  1. Кліві змушений був зробити посадку на планету З-М-22, тому що... 

 А) не залишилося пального

 Б) зламалася система охолодження

 В) потрібно було роздати пошту

 Г)зламався двигун

    4. Який висновок робить автор оповідання " Запах думки? 

А) Кліві боровся з цією планетою за її правилами і переміг...

Б)Кліві боровся з хижаками, бо був сміливим...

В)Кліві боровся, бо не міг допустити поразки...

Г)Кліві боровся , бо готувався до цього все життя

   5. Фінал твору Р.Бредері "Усмішка"....

 А)символізує надію на відродження суспільства

 Б)символізує погіршення становища людей і суспільства

 В)не дає надії на відродження

 Г) щасливий

    6. Укажіть спільні риси оповідань Р.Бредбері "Усмішка" та Р.Шеклі "Запах думок"(Декілька відповідей) 

А)зображені події майбутнього

Б)уміння героїв бачити не очима, а душею

В)герої творів самозакохані

Г)зображуються події розвиненого цивілізованого суспільства

Уміння.    Доведіть, що «Запах думок» це соціальна фантастика

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Цінності. Чи згідні ви з твердженням: «Ти відповідальний за майбутнє» Свою відповідь обґрунтуй.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Якименко Людмила Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 вересня 2023
Переглядів
6197
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку