Всеукраїнський конкурс (обласний етап) «Учитель року – 2018»
у номінації «Українська мова та література»
Конкурсний урок української мови у 8 –А класі Павлоградської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 5
Всеукраїнський конкурс (обласний етап) «Учитель року – 2018»
у номінації «Українська мова та література»
Конкурсний урок української мови у 8 –А класі Павлоградської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 5
Тема: Вставні слова (словосполучення, речення).
Мета (формувати компетенції):
Тип уроку: комбінований
Очікувані результати: учні поглиблюють знання про вставні слова (словосполучення,
речення), уміють правильно інтонувати речення з даними синтаксичними
конструкціями, вміють правильно пунктуаційно їх оформлювати, розрізняють
групи за значенням, доречно вживають у мовленні.
Обладнання: зошит; підручник «Українська мова. 8 клас» О.В.Заболотний, В.В.
Заболотний – К.: «Генеза», 2016; картки; крейдяний запис на дошці;
мультимедійний проектор; ноутбук.
Хід уроку:
І. Організаційний момент.
- Привітання. Запис дати. ( 21 лютого)
- Яке свято сьогодні відзначають у всьому світі? (Міжнародний день рідної мови).
ІІ. Емоційна рефлексія.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
На щастя, на жаль, як звичайно, безумовно, як на зло, як завжди, по-моєму, передусім, по-перше, крім того, до речі, між іншим.
IV. Повідомлення теми і мети уроку.
V. Мотивація навчальної діяльності.
Технологія «ЗХВ» ( І частина)
Знаю |
Хочу дізнатися |
Навчився |
Моє практичне застосування |
|
- як правильно використовувати ВС умовленні - які є групи ВС за значенням - яка пунктуація при ВС - яка синтаксична роль ВС у реченні |
|
|
VI. Сприйняття і засвоєння навчального матеріалу.
Пізня весна, як відомо, дарує сухе погоже літо. (Пр., розп., неокл.; двоскл.,
повне, пошир., усклад. ВС зі значенням вказівки на джерело повідомлення)
VII. Формування вмінь і навичок.
Технологія «Творче відновлення»
А) - вправа 297 на с. 135 – письмово ;
Б) - вправа 294 на с. 134 – письмово (для сильних учнів).
3) Технологія «Шпаргалка» (за наявністю часу на уроці)
- на основі теоретичного матеріалу підручника та опрацьованого на уроці, скласти в
парах опорні схеми щодо пунктуації при ВС.
VIII. Рефлексія.
Технологія «Я так думаю»
ІХ. Підсумок уроку.
1) Технологія «ЗХВ» ( ІІ частина)
Знаю |
Хочу дізнатися |
Навчився |
Моє практичне застосування |
|
|
- правильно ставити розділові знаки при ВС - розрізняти групи ВС за значенням - правильно будувати речення із ВС |
- увиразнення власного мовлення - підвищення пунктуаційної грамотності - вміння відстоювати власну точку зору |
2) Технологія «Незакінчені речення» (за наявністю часу на уроці)
мовби, наче, неначе, немов, ніби, нібито, адже)
Х. Оцінювання та його мотивація.
ХІ. Домашнє завдання: п. 28 – вивчити правила;
*(на 9 балів) – вправа 295 письмово, за завданням підручника
**(на 12 балів) – вправа 299 письмово за завданням підручника.
ХІІ. Рефлексійне завершення уроку.
- Хто найбільше бачить? (Розум)
- Що старше від розуму? (Увага)
2) Заключне слово вчителя.
- Ви, дітки, сьогодні молодці, вашими супутниками на уроці були Розум та Увага, котрі привели із собою ще й Старанність. Мені було дуже приємно з вами співпрацювати. Щиро дякую!
Технологія «ЗХВ»
Знаю |
Хочу дізнатися |
Навчився |
Моє практичне застосування |
|
|
|
|
Технологія «ЗХВ»
Знаю |
Хочу дізнатися |
Навчився |
Моє практичне застосування |
|
|
|
|