Web-квест "Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Охорона водойм від забруднення. Очищення води.

Про матеріал
Конспект уроку у формі web-квесту. Сприяє формуванню інформаційно-цифрової компетентності на уроках хімії.
Перегляд файлу

Тема: Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Охорона водойм від забруднення. Очищення води.

Клас: 7

Тип квесту: пошуковий веб-квест

Платформа квесту: google-сервіси

Цілі:

узагальнити і закріпити знання учнів про склад, властивості, застосування, значення води; виховувати в учнів наукові погляди на розвиток природи, на збереження ресурсів, почуття любові до природи, почуття причетності до охорони навколишнього середовища, зокрема – води; формувати ключові компетентності: спілкування державною мовою, математична компетентність, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємливість, соціальна та громадянська компетентність.

Організаційні моменти:

1.Терміни проведення: 45 хв

2. Необхідне обладнання: смартфон або планшет, вода забруднена піском, хімічний стакан, фільтрувальний папір, скляна паличка.

3. Як надавати відповіді: надіслати короткі відео та фото у групу (viber)

Сюжет: Вночі на околиці нашого містечка впав інопланетний корабель. Його екіпаж досліджував космос і саме повертався на свою планету, але був змушений приземлитись, бо закінчилось пальне. Цієї речовини на нашій планеті достатньо і ми можемо допомогти інопланетянам. Наше завдання вгадати, яке пальне потрібне для корабля і допомогти роздобути його в чистому вигляді, щоб екіпаж успішно повернувся додому.

Завдання:

Завдання 1. Розшифруйте ребуси і відгадайте, яка речовина використовується як пальне.

  (море)

(річка)

(океан)

(джерело)

Завдання 2. Перейдіть за покликанням Вода у природі  і ознайомтеся, де міститься вода на нашій планеті і яка її роль. Знайдіть в інтернеті фото води в різних станах і скопіюйте в групу (viber).

Завдання 3. Опрацюйте матеріал вікіпедії за покликанням і ознайомтеся із способами очищення води, результати оформіть у вигляді схеми або таблиці.

https://uk.wikipedia.org/wiki/Очищення_стічних_вод

https://uk.wikipedia.org/wiki/Очищення_природної_води

https://uk.wikipedia.org/wiki/Біологічне_очищення_води

Завдання 4.  У вас на парті є забруднена піском вода. Допоможіть інопланетянам очистити її. Зніміть коротке відео як ви це робите і завантажте у групу.

Список джерел:

  1. https://sites.google.com/site/irinagritcenko2016/veb-kvest/zavdanna/5-ocisenna-vodi
  2. http://fizikonchic.blogspot.com/p/blog-page_7485.html
  3. https://naurok.com.ua/gra--kvest-voda---eliksir-zhittya-168815.html
  4. Вода у природі https://www.youtube.com/watch?v=vVNtxRFn5Pc
  5. https://uk.wikipedia.org/wiki/Очищення_стічних_вод
  6. https://uk.wikipedia.org/wiki/Очищення_природної_води
  7. https://uk.wikipedia.org/wiki/Біологічне_очищення_води
  8. Генератор ребусів http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator

Документи формуючого оцінювання:

 

 

5 балів

4 бали

3 бали

Розуміння завдання

 

Точне розуміння завдання

 

Розміщені матеріали, які мають безпосереднє відношення до теми, так і зайві

 

Розміщені матеріали, які не мають безпосереднього відношення до теми, зібрана інформація не аналізується

 

Виконання завдання

 

Висновки аргументовані, мають безпосереднє відношення до теми, використовую вико сучасні засоби візуалізації інформації

 

Частина інформації несистематизована, поверхова, не має відношення до теми

 

Випадковий набір інформації, неповні відповіді, відсутність аналізу інформації

 

Результат роботи

 

Чіткий і логічний виклад інформації, структурованість, відредагованість, критичність аналізу, привабливий вигляд.

 

Точність, структурованість, недостатньо виявлена власна оцінка інформації

 

Матеріал логічно не вибудуваний, непривабливо оформлений, суть питання розкрита неповністю, проблемні питання залишились поза увагою

 

Творчий підхід

 

Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і висловлює точку зору групи.

 

Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться висновки.

 

Учень просто копіює інформацію з запропонованих джерел, нема критичного погляду на проблему

 

 

Висновок:

Ми  повинні  пам’ятати, що природні запаси води обмежені. Якщо ми будемо  контролювати забруднення фабриками і заводами, повсюдно використовувати очисні споруди, не допускати попадання відходів з тваринницьких ферм у водойми, а також економно витрачати воду в побуті. І тоді ще багато століть на нашій планеті буде розвиватися життя, люди будуть подорожувати по морях і океанах, радіти квітучим садам і різноманіттю тварин і птахів.

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Розробки уроків
Додано
31 січня 2022
Переглядів
337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку