Я досліджую осінні зміни в житті тварин

Про матеріал
Уточнити і розширити уявлення дітей про життя тварин восени. Розвивати у дітей пізнавальний інтерес, допитливість, бажання досліджувати, отримувати нові знання через різноманітні технології, які спонукають до прийняття спільних рішень. Виховувати любов до тварин та бажання допомагати їм у важкий для них період. Формувати екологічну грамотність учнів.
Перегляд файлу

 План-конспект уроку

Навчальний предмет

Я досліджую світ

Клас

Вчитель

1-А

Вчитель вищої категорії, вчитель-методист

Мовенко І.М.

Тема уроку

Я досліджую осінні зміни в житті тварин

Тип уроку

Урок формування  компетентностей

Вид уроку

Інтегрований урок

Освітні галузі: природнича,  соціальна  і здоров'язбережна, громадянська і історична.                 

Форма проведення

Робота в групах.

Обладнання та засоби для проведення уроку

Малюнки тварин, мультимедійна презентація, ілюстрація осіннього лісу, пазли тварин, відеоролики, підручник та зошит

( І.О.Большакова, М.С.Пристинська), 5 завдань для групової роботи, м’ячик, кольорові олівці.

Компетентності

 

Предметні

1.Спостереження за навколишнім світом.

2. Усвідомлення розмаїття природи, взаємозв’язків її об’єктів.

3. Пошуково-дослідницька діяльність.

4. Опрацювання та систематизація інформації природничого змісту, отриману із доступних джерел.

5. Критична оцінка фактів.

6. Розвиток допитливості.

7. Вміння працювати самостійно і в групі.

Ключові

1.Спілкування державною мовою.

2.Компетентності у галузі природничих наук.

3.Інформаційно-комунікаційна.

4.Навчання впродовж життя.

5.Екологічна, збереження здоров’я.

 Цілепокладання

Уточнити і розширити уявлення дітей про життя тварин восени.

Розвивати у дітей пізнавальний інтерес, допитливість, бажання досліджувати, отримувати нові знання через різноманітні технології, які спонукають до  прийняття  спільних рішень.

Виховувати  любов до тварин та бажання допомагати їм у важкий для них період.

Формувати  екологічну грамотність  учнів.

Очікувані результати

Учні:

 

 

 

 

 

 

 

         розрізняють предмети живої та неживої природи;

         встановлюють найпростіші взаємозв’язки між живими організмами

           та навколишнім світом;      

         формують особистісне ставлення до навколишнього середовища;

         формують навички роботи в групі, колективі;

         презентують результати власної діяльності перед однолітками,

           використовуючи отримані знання

Хід уроку

Слайд 1 Осінній пейзаж.

Організаційний момент. Привітання з гостями.

 Відео-презентація  «В коло всі». Пісня - руханка.

І. Ранкова зустріч

  1. Вітання. Подарунок гарного настрою!

Любі діти! Щоб наша робота на уроці була плідною ми повинні мати гарний настрій, тому давайте привітаємось з посмішкою і  передамо один одному хороший настрій.

А який день нам сьогодні подарує природа, ми дізнаємося від синоптиків 1-А

  1. Щоденні новини.

Синоптик:

Гідрометцентр 1-А повідомляє:

Сьогодні 20 листопада, середа. Погляньте у вікно і ви побачите, що осінь повністю вступила в свої права, небо похмуре, сонце заховалось за хмарки, температура повітря +…., вітер помірний, лагідний. Атмосфера в нашому класі дуже приємна.

-Дякую. А щодо подій цього дня у світі розповість Ковальов Владик.

Дитина дня:

- 20 листопада – Всесвітній день Дитини. Цей день відзначають щороку всі країни світу. Дорослі різних професій в цей день проводять різні благодійні акції для дітей, які потребують допомоги.

В нашій школі також сьогодні проходить благодійна акція «Подаруй книжку».

Учні нашого класу із задоволенням долучилися до цієї акції.

Підсумок вчителя: дякую вам діти. Я рада, що в нашому класі навчаються добрі і чуйні учні. Адже на доброті існує світ…

  • Нас чекають цікаві справи. Розпочнемо нашу роботу.

3. Обмін інформацією.

 Гра «Продовж речення»

Вчитель, кидаючи м’яч учневі каже початок речення, а учень продовжує його

Мета гри: Перевірити готовність дітей до сприймання нової інформації: пізнавати, досліджувати…

  • Природа це - …… ( все, що нас оточує, але не зроблене руками людини)
  • Природа буває- …. (жива і нежива)
  • Жива природа – це все ….(що народжується, дихає, живиться, росте і розвивається, розмножується, помирає)
  • До живої природи належить - …( людина, тварини, рослини, гриби, віруси і бактерії)
  • До неживої природи належить - …( сонце, місяць, зорі, повітря, вода, ґрунт, гірські породи).
  • Осінні місяці..( Вересень, Жовтень, Листопад)
  • Восени стає - ….( холодніше)
  • Вдень тепло, а вночі холодно, тому зранку часто - …(бувають тумани)
  • Часто йдуть - …(дощі)
  • Листя на деревах і кущах - …(жовтіють і опадають)
  • Птахи відлітають - …( в теплі краї)
  1. Групова вправа .

Гра «Пантоміма»

(Вчитель загадує загадки про тварин, а діти відгадують пантомімою.

На дошці поступово вивішуються ілюстрації тварин).

  • Під кущем калини ліг,

Причаївся, став, мов сніг.

Тільки має він мороку –

Очі косять в різні боки. (Заєць)

 

  • Гострий писок вони має,

Слід хвостом все замітає.

Та й полює, тишком-нишком ,

То на зайця, то на мишку.(Лисиця)

 

  • Сірий, злющий і голодний

У зимові дня холодні.

Пісню тягне, знай свою

З завірюхою у-у-у. (Вовк)     

                     

  • Дядько волохатий

Лиш тоді устане

Як весна настане. (Ведмідь)     

 

  • Навіть в лютий морозець

Не вгаває молодець

Цілий день цвірінька, скаче

Радий зимоньці неначе.  (Горобець)

 

Висновок:

Тож яка сьогодні тема уроку? – «Осінні зміни в житті тварин

ІІ Вивчення нового матеріалу.

  1. Робота за підручником с.50
  2. Робота в зошиті з друкованою основою с. 44
  3. Вчитель: «Щоб дізнатись  про осінні зміни життя тварин пропоную подивитись цікаве відео, яке створив хлопчик вашого віку.

          Відео-презентація «Осінні зміни в житті тварин»

  1. Відео-презентація Руханка «Кошенята».

ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Групова робота.

Завдання: прослідити і продемонструвати осінні зміни в житті даної тварини.

  1. Правила роботи в групі
  2. План роботи:
  • Назва тварину.
  • Хутро восени.
  • Житло.
  • Харчування.
  • Малята тварин.
  1. Захист проекту ( кожна група складає з пазлів картинку тварини і досліджує, як змінюється життя цієї тварини восени.)
  2. Підсумок.
    Вчитель: Дослідивши осінні зміни ви багато дізнались корисного і цікавого про життя тварин. Що саме ви запам’ятали?

     6.  Робота за темою тижня «Мода».

Вчитель: В теплі шубки одягаються не тільки тварини, але й ми, люди. А чи модно одягати одяг з хутра тварин?Хто створює одяг?(Модельєр)

Подивимось який гарний одяг створюють модельєри зі штучного хутра.

Відео-презентація

ІV. Підсумок уроку.

  1. Гра «Поляна бажань»

Діти сідають на килимок. Учитель: «Уявіть, що ви сидите не на килимку, а на лісовій поляні, яка здійснює бажання».

Кожна дитина по черзі загадує бажання

  • Якби я була  б зайчиком, я б хотіла…( щоб мене не знайшов вовк).
  1. Рефлексія.

Молодці, я знала, що ви дружні і добрі діти. Робота на уроці вдалася!

Вчитель: «Хто молодець?»

Учень: «Я молодець» (гладить себе по голівці)

Вчитель: «Хто молодці?»

Учні: «Ми молодці» (гладять себе по головці)

Вчитель: « Тому, що ….»

Учні:

У нас немає Ти

У нас немає Я

Ми єдиний клас

     Ми одна сім’я.

  1. Дома приготуйте розповідь про тваринку, яка  найбільш запам’яталася.
     

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 жовтня 2021
Переглядів
1158
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку