План-конспект уроку
Навчальний предмет |
Я досліджую світ |
|
Клас Вчитель |
1-А Вчитель вищої категорії, вчитель-методист Мовенко І.М. |
|
Тема уроку |
Я досліджую осінні зміни в житті тварин |
|
Тип уроку |
Урок формування компетентностей |
|
Вид уроку |
Інтегрований урок Освітні галузі: природнича, соціальна і здоров'язбережна, громадянська і історична. |
|
Форма проведення |
Робота в групах. |
|
Обладнання та засоби для проведення уроку |
Малюнки тварин, мультимедійна презентація, ілюстрація осіннього лісу, пазли тварин, відеоролики, підручник та зошит ( І.О.Большакова, М.С.Пристинська), 5 завдань для групової роботи, м’ячик, кольорові олівці. |
|
Компетентності
Предметні |
1.Спостереження за навколишнім світом. 2. Усвідомлення розмаїття природи, взаємозв’язків її об’єктів. 3. Пошуково-дослідницька діяльність. 4. Опрацювання та систематизація інформації природничого змісту, отриману із доступних джерел. 5. Критична оцінка фактів. 6. Розвиток допитливості. 7. Вміння працювати самостійно і в групі. |
|
Ключові |
1.Спілкування державною мовою. 2.Компетентності у галузі природничих наук. 3.Інформаційно-комунікаційна. 4.Навчання впродовж життя. 5.Екологічна, збереження здоров’я. |
|
Цілепокладання |
||
Уточнити і розширити уявлення дітей про життя тварин восени. Розвивати у дітей пізнавальний інтерес, допитливість, бажання досліджувати, отримувати нові знання через різноманітні технології, які спонукають до прийняття спільних рішень. Виховувати любов до тварин та бажання допомагати їм у важкий для них період. Формувати екологічну грамотність учнів. |
||
Очікувані результати |
||
Учні:
|
– розрізняють предмети живої та неживої природи; – встановлюють найпростіші взаємозв’язки між живими організмами та навколишнім світом; – формують особистісне ставлення до навколишнього середовища; – формують навички роботи в групі, колективі; – презентують результати власної діяльності перед однолітками, використовуючи отримані знання |
|
Хід уроку
Слайд 1 Осінній пейзаж.
Організаційний момент. Привітання з гостями.
Відео-презентація «В коло всі». Пісня - руханка.
І. Ранкова зустріч
Любі діти! Щоб наша робота на уроці була плідною ми повинні мати гарний настрій, тому давайте привітаємось з посмішкою і передамо один одному хороший настрій.
А який день нам сьогодні подарує природа, ми дізнаємося від синоптиків 1-А
Синоптик:
Гідрометцентр 1-А повідомляє:
Сьогодні 20 листопада, середа. Погляньте у вікно і ви побачите, що осінь повністю вступила в свої права, небо похмуре, сонце заховалось за хмарки, температура повітря +…., вітер помірний, лагідний. Атмосфера в нашому класі дуже приємна.
-Дякую. А щодо подій цього дня у світі розповість Ковальов Владик.
Дитина дня:
- 20 листопада – Всесвітній день Дитини. Цей день відзначають щороку всі країни світу. Дорослі різних професій в цей день проводять різні благодійні акції для дітей, які потребують допомоги.
В нашій школі також сьогодні проходить благодійна акція «Подаруй книжку».
Учні нашого класу із задоволенням долучилися до цієї акції.
Підсумок вчителя: дякую вам діти. Я рада, що в нашому класі навчаються добрі і чуйні учні. Адже на доброті існує світ…
3. Обмін інформацією.
Гра «Продовж речення»
Вчитель, кидаючи м’яч учневі каже початок речення, а учень продовжує його
Мета гри: Перевірити готовність дітей до сприймання нової інформації: пізнавати, досліджувати…
Гра «Пантоміма»
(Вчитель загадує загадки про тварин, а діти відгадують пантомімою.
На дошці поступово вивішуються ілюстрації тварин).
Причаївся, став, мов сніг.
Тільки має він мороку –
Очі косять в різні боки. (Заєць)
Слід хвостом все замітає.
Та й полює, тишком-нишком ,
То на зайця, то на мишку.(Лисиця)
У зимові дня холодні.
Пісню тягне, знай свою
З завірюхою у-у-у. (Вовк)
Лиш тоді устане
Як весна настане. (Ведмідь)
Не вгаває молодець
Цілий день цвірінька, скаче
Радий зимоньці неначе. (Горобець)
Висновок:
Тож яка сьогодні тема уроку? – «Осінні зміни в житті тварин.»
ІІ Вивчення нового матеріалу.
Відео-презентація «Осінні зміни в житті тварин»
ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.
Завдання: прослідити і продемонструвати осінні зміни в житті даної тварини.
6. Робота за темою тижня «Мода».
Вчитель: В теплі шубки одягаються не тільки тварини, але й ми, люди. А чи модно одягати одяг з хутра тварин?Хто створює одяг?(Модельєр)
Подивимось який гарний одяг створюють модельєри зі штучного хутра.
Відео-презентація
ІV. Підсумок уроку.
Діти сідають на килимок. Учитель: «Уявіть, що ви сидите не на килимку, а на лісовій поляні, яка здійснює бажання».
Кожна дитина по черзі загадує бажання
Молодці, я знала, що ви дружні і добрі діти. Робота на уроці вдалася!
Вчитель: «Хто молодець?»
Учень: «Я молодець» (гладить себе по голівці)
Вчитель: «Хто молодці?»
Учні: «Ми молодці» (гладять себе по головці)
Вчитель: « Тому, що ….»
Учні:
У нас немає Ти
У нас немає Я
Ми єдиний клас
Ми одна сім’я.