Я досліджую світ. 2 клас Територія .Як зимують комахи.

Про матеріал
Ключові компетентності: формувати вміння вчитися, планувати свої дії, соціальну компетентність: продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі та команді; формувати вміння оволодівати новими інформаційними технологіями, використовувати джерела інформації для власного розвитку. Предметні компетентності: надати учням можливість до конкретних дій ; продовжити навчати шукати інформацію і працювати з нею; висвітлити значення комах для природи ;сприяти розвиткові пам’яті, спостережливості, вихованню бережного ставлення
Перегляд файлу

Тема .У яких  домівках зимують комахи.

Цілі: 

Ключові компетентності: формувати вміння вчитися, планувати свої дії, соціальну компетентність: продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі та команді; формувати вміння оволодівати новими інформаційними технологіями, використовувати джерела інформації для власного розвитку.

Предметні компетентності: надати учням можливість до конкретних дій ; продовжити навчати шукати інформацію і працювати з нею; висвітлити значення комах  для природи ;сприяти розвиткові пам’яті, спостережливості, вихованню бережного ставлення до  живої природи.

Тип уроку. Інтегрований. Компетентнісно зорієнтований урок

Девіз нашого уроку:

Щоб не скривдити, не зламати,

У гармонії з світом жити,

Природу  нам треба знати,

Бо прийшли ми у світ – любити.

Природа рідна – наша втіха,

Тож хай вона не знає лиха

Перебіг уроку

І. Етап мотивації, ціле визначення і планування (10 хв.)

  1. Перевірка готовності класу до уроку. Привітання. Знайомство.

Добрий день!

                                      Я всміхаюсь квіточці:

– Хай вона росте!

                                    Я всміхаюсь сонечку:

– Здрастуй, золоте!

                                     Я всміхаюсь дощику:

– Лийся. Мов з відра!

                                         Друзям усміхаюся,

Зичу їм добра!

 

Зробіть назустріч сонцю крок –

Один одному всміхніться,

І розпочнемо наш урок

( Діти дарують один одному і вчителю посмішку)

 

  1. Повторення правил роботи на уроці

3.Оголошення теми, визначення навчальних цілей уроку. Мотивація пізнавальної діяльності

Метод «Очікування»

- Діти, а що ви очікуєте від уроку?

А моє очікування, що вибудете слухати уважно, відповідати чітко, працювати злагоджено. Я знаю, ви сумлінно завжди готуєтеся. То ж давайте разом будемо насолоджуватися вашими відповідями.

 

  • Діти, яка пора року зараз? (Осінь)

1) Технологія «Незакінчене речення»

«Я люблю осінь, тому що…»

2) Створення проблемної ситуації

Бджілка весело літає,
Квіткам вічка розтуляє.
Каже: «Квіти, годі спати,
Я прийшла медок збирати!»

3) «Мозковий штурм»

Дітки коли бджілки збирають медок?

-До якого виду тварин належить бджілка?

-Що відбувається з комахами з приходом  осені?

4) Гра «Розсипанка»

 (Осінь закінчується час готувати місце для зимівлі)

Оголошення теми уроку

Дітки у кожного з нас є домівки, так само є домівки і в різних видів тварин. З настанням холодів, усі тварини готують собі домівки для  зимівлі. А Сьогодні на уроці ми більш детально поговоримо з вами, як готуються до зимівлі комахи.

А щоб далі продовжити нашу роботу з вами ми поділимося на 3 групи (Осінь,зима,весна: осінь сидить на місці, зима присідає, весна стоїть)

 2) Гра пазл

Діти складають пазли із картин (складена картинка є назвою групи)

 

3) Інформація про комаху.

(Кожна група отримує інформацію опрацьовує її, представляє результат роботи)

 

4) Літератори. Вірші про комах

Сонечко
Два сонечка я знаю:
Мов куля золота,
Одне у небі сяє,
А друге ось літа.
За сонечком маленьким
Біжу я навпростець.
Ловлю його у жменьку,
Мов сонця промінець.
– Боятися не треба,
Лети собі у світ
І сонечку на небі
Мій передай привіт.

Мурахи
Знайшов мурашка гарну бадилину.
Везе-везе… везе-везе…
І так, і сяк, і вгору, і в долину! –
така важка, ніяк не доповзе.
Прийшла на поміч різна комашина,
ще й коника гукнули стрибунця.
Три дні, три ночі царство мурашине
рубало бадилинку на дровця

 

Бджілка
Чого це над квітками
Схилилась дітвора? —
Малим цікаво знати,
Як бджілка мед збира.
А бджілка все кружляє,
Неначе каже нам:
— Жу-жу, жу-жу, малята,
Я меду не віддам!

Фізкультхвилинка

Гра «Знайди свою домівку»

Уявіть собі , що здійнявся вітерець, і по розкидав комах ,а для того щоб повернутися назад їм необхідно обчислити вирази .

Для того щоб знайти комасі домівку потрібно обчислити вирази.

6) Технологія «Кубик Блума»

  • Назви комах
  • Чому  комахи ховаються ?
  • Поясни як  оберігати  та не завдати лиха комахам
  • Запропонуй правила, поводження з комахами?
  • Придумай що було б, якби зникли комахи
  • Поділись, які комахи тобі подобаються?

 

ІІI. Рефлексивно-оцінювальний етап (5 хв.)

Рефлексія.

-Чи справдилися ваші очікування від уроку?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Перепелиця Світлана Іванівна
    Щиро дякую за цікаві матеріали до уроку!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 листопада 2019
Переглядів
3397
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку