Я досліджую світ
(Н. Бібік, Г Бондарчук)
№з\р план |
Тема |
Компетентності |
Дата |
Примітки |
||
|
Україна — це я, Україна — це ми (Частина 1, с. 3-5). |
Уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних із різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України |
|
|
||
|
Твоя школа. Коли і де з’явилися перші школи (Ч. 1, с. 6). |
|
|
|||
|
Твоя школа. Шкільне приладдя: від минулого до сучасного (Ч. 1, с. 7). |
|
|
|||
|
Проєкт-дослідження: «Історія моєї школи» (Ч. 1. с. 8). |
Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження |
|
|
||
|
Дорога до успіху, до професії (Ч. 1, с. 9-10). |
|
|
|||
|
Приватний і громадський простір (Ч. 1, с. 11-12). |
Уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних із різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України |
|
|
||
|
Приватний і громадський простір. Правила поведінки в громадських місцях (Ч. 1, с. 13). |
|
|
|||
|
Дбаю про свою безпеку (Ч. 1, с. 14-15). |
|
|
|||
|
Природа — частина навколишнього середовища (Ч. 1, с. 16-17). |
Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
||
|
Дивовижні явища природи (Ч. 1, с. 18-19). |
|
|
|||
|
Що і як я досліджую (Ч. 1, с. 20-21). |
Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження
Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів |
|
|
||
|
Вчимося спостерігати. Визначаємо висоту Сонця за допомогою гномона (Ч. 1, с. 22). |
|
|
|||
|
Вчимося спостерігати. Шишка-синоптик. Прогнозуємо погоду за хмарами (Ч. 1, с. 23-24). |
|
|
|||
|
Тіла навколо нас (Ч. 1, с. 25-26). |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
||
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо речовини (Ч. 1, с. 27- 28). |
Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження |
|
|
||
|
Діагностична робота № 1 «Природа» |
Ініціативність. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
||
|
Аналіз діагностичної роботи. Вода (Ч. 1, с. 29-30). |
|
|
|||
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості води (Ч. 1, с. 31). |
Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
||
|
Колообіг води в природі (Ч. 1, с. 32-33). |
|
|
|||
|
Як вода потрапляє в наш дім (Ч. 1, с. 34). |
|
|
|||
|
Повітря (Ч. 1, с. 35). |
Ініціативність. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
||
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості повітря (Ч. 1, с. 36-37). |
|
|
|||
|
Гірські породи. Корисні копалини. (Ч. 1, с. 38-40). |
|
|
|||
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості корисних копалин (Ч. 1, с. 41). |
Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
||
|
Ґрунт. Склад і утворення. Догляд (Ч. 1, с. 42-43). |
|
|
|||
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості ґрунту (Ч. 1, с. 44). |
|
|
|||
|
Проєкт-дослідження: «Як я впливаю на моє довкілля» (Ч. 1, с. 45-46). |
Ініціативність. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
||
|
Діагностична робота № 2 «Грунт» |
|
|
|||
|
Аналіз діагностичної роботи. Ми всі різні: звичаї і традиції (с. 47-49). |
|
|
|||
|
Рослини. Будова рослин (Ч. 1, с. 50-51). |
Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
||
|
Рослини — живі організми. Дерева, кущі, трав’янисті рослини (Ч. 2, с. 51-53). |
|
|
|||
|
Різноманітність рослин у природі (Ч. 1, с. 54-56). |
|
|
|||
|
Розмноження квіткових рослин (Ч. 1, с. 57). |
Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
||
|
Середовище існування рослини (Ч. 1, с. 58). |
|
|
|||
|
Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину. Умови проростання насіння (с. 59-60). |
Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження |
|
|
||
|
Сторінка дослідників. Умови росту і розвитку рослин (Ч. 1, с. 60). |
Ініціативність. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
||
|
Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину без насіння (Ч. 1, с. 61-62).
|
|
|
|||
|
Тварини (Ч. 1, с. 63-64). |
Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
||
|
Як тварини пристосувалися добувати корм (Ч. 1, с. 64-65). |
|
|
|||
|
Різноманітність тварин у природі. Комахи (Ч. 1, с. 66). |
|
|
|||
|
Різноманітність тварин у природі. Риби (Ч. 1, с. 67). |
|
|
|||
|
Діагностична робота № 3 «Рослини» |
Ініціативність. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
||
|
Аналіз діагностичної роботи. Різноманітність тварин у природі. Земноводні (Ч. 1, с. 68). |
|
|
|||
|
Різноманітність тварин у природі. Плазуни (Ч. 1, с. 69). |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
||
|
Різноманітність тварин у природі. Птахи (Ч. 1, с. 70). |
|
|
|||
|
Різноманітність тварин у природі. Звірі (Ч. 1, с. 71-72). |
Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
||
|
Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тваринкою. С. 73 -74 |
Ініціативність. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
||
|
Гриби. Стережись отруйних грибів С.75-76 |
Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження |
|
|
||
|
Діагностична робота № 4 «Тварини. Гриби» |
Ініціативність. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
||
|
Аналіз діагностичної роботи. Природні угруповання. Природне угруповання -ліс. С.77-79 |
|
|
|||
|
Природне угруповання – луки. С. 80-81 |
Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
||
|
Природне угруповання – прісна водойма. С. 81-83 |
|
|
|||
|
Розповідаємо про тварин, які живуть в лісі, на луках, у прісних водоймах с. 79 |
Навчання працювати самостійно і в групі |
|
|
||
|
Природне угруповання – море. С. 83-85 |
Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
||
|
Цікаві факти про морських мешканців. Інформ дайджест. |
|
|
|||
|
Екскурсія. Подорож-спостереження за природним угрупованням своєї місцевості (парк) |
Ініціативність. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
||
|
Діагностична робота № 5 «Природні угруповання» |
|
|
|||
|
Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин. |
|
|
|||
|
Людина. С. 86 |
Уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних із різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України |
|
|
||
|
Організм людини. С. 87 |
|
|
|||
|
Догляд за тілом. С. 88-89 |
|
|
|||
|
Розв’язуємо ситуаційні задачі за темою «Особиста гігієна» |
|
|
|||
|
Як ти ростеш і змінюєшся. С.90-91 |
Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження |
|
|
||
|
Сторінка дослідників. Які зміни відбулися зі мною? |
|
|
|||
|
Як бути здоровими. С. 92-93 |
|
|
|||
|
Конкурс- захист плакатів «Здорове харчування» |
Ініціативність. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
||
|
Сторінка дослідників. Робота мого організму С. 93 |
|
|
|||
|
Людина – частина природи і суспільства. С.94-95 |
Уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних із різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України
Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
||
|
Символіка. Що це таке? С.96 |
|
|
|||
|
Сторінка дослідників. Символами яких країн є тварини? С.96, інші джерела. |
|
|
|||
|
Сторінка дослідників. Символами яких міст є пам’ятні споруди? С. 97, інші джерела. |
|
|
|||
|
Державні символи нашої країни. С.98-97 |
|
|
|||
|
Українська мова – державна мова України. С.99-100 |
|
|
|||
|
Проєкт-дослідження. Ми — громадяни України. С. 101-102 |
Ініціативність. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей
Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження
|
|
|
||
|
Проєкт-дослідження. Ми — громадяни України. С. 101-102 |
|
|
|||
|
Діагностична робота № 6 «Людина – частина природи і суспільства» |
|
|
|||
|
Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин. |
|
|
|||
|
Розповідаю про себе та інших. С. 103-104 |
Уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних із різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України |
|
|
||
|
Зовнішність людини. С. 105 |
|
|
|||
|
Що таке характер? С. 106-107 |
|
|
|||
|
Розв’язуємо ситуаційні задачі за темою «Риси характеру». |
|
|
|||
|
Я маю право на права. С. 108-109 |
|
|
|||
|
Розв’язуємо ситуаційні задачі за темою «Права і обов’язки». С. 109-110 |
Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
||
|
У природі все взаємопов’язане. С. 111-112 |
|
|
|||
|
Доповнення ланцюгів живлення. Складання історії за малюнками. С. 112-113 |
Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження |
|
|
||
|
Охорона природи. Червона книга України С. 114-115 |
Готовність брати відповідальність за власні рішення |
|
|
||
|
Сторінка дослідників. Рослини і тварини, занесені до Червоної книги Ураїни |
Ініціативність.
Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів. Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
||
|
Проєкт-досідження. Пізнаємо рідний край. С. 117-118 |
|
|
|||
|
Проєкт-досідження. Пізнаємо рідний край.С. 117-118 |
|
|
|||
|
Екскурсія. Спостерігаю за природою навесні |
|
|
|||
|
Збережемо довкілля. С. 119 |
Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження |
|
|
||
|
Сторінка дослідників. Нове життя старих речей. С. 120-121 |
Уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних із різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України |
|
|
||
|
Ти і світ людей. С.122-123 |
|
|
|||
|
Розігрування життєвих ситуацій. |
|
|
|||
|
Уроки чемності. С. 126-127 |
|
|
|||
|
Моє ставлення до інших. С. 128-129 |
|
|
|||
|
Народні ремесла. С.130-131 |
Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження |
|
|
||
|
Святковий календар. С. 132-133 |
|
|
|||
|
Діагностична робота № 7 «Людина – частина природи і суспільства» |
Ініціативність. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
||
|
Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин. |
Уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних із різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України |
|
|
||
|
Ти і твоя родина. Оформлення родовідного дерева. С. 124-125 |
|
|
|||
|
Україна і світ. С.134-135 |
|
|
|||