Я досліджую світ 3 клас (Н. Бібік, Г Бондарчук)

Про матеріал
Я досліджую світ (Н. Бібік, Г Бондарчук) 3 клас. НУШ. За програмою Савченко з компетентностями
Перегляд файлу

Я досліджую світ

 (Н. Бібік, Г Бондарчук)

№з\р

план

Тема

Компетентності

Дата

Примітки

  1.  

Україна — це я, Україна — це ми (Частина 1, с. 3-5).

 

Уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних із різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України

 

 

  1.  

Твоя школа. Коли і де з’явилися перші школи (Ч. 1, с. 6).

 

 

  1.  

Твоя школа. Шкільне приладдя: від минулого до сучасного (Ч. 1, с. 7).

 

 

  1.  

Проєкт-дослідження: «Історія моєї школи» (Ч. 1. с. 8).

 

Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження

 

 

  1.  

Дорога до успіху, до професії (Ч. 1, с. 9-10).

 

 

  1.  

Приватний і громадський простір (Ч. 1, с. 11-12).

 

Уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних із різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України

 

 

  1.  

Приватний і громадський простір. Правила поведінки в гро­мадських місцях (Ч. 1, с. 13).

 

 

  1.  

Дбаю про свою безпеку (Ч. 1, с. 14-15).

 

 

  1.  

Природа — частина навколишнього середовища (Ч. 1, с. 16-17).

Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів.

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

Дивовижні явища природи (Ч. 1, с. 18-19).

 

 

  1.  

Що і як я досліджую (Ч. 1, с. 20-21).

 

Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження

 

 

Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів

 

 

  1.  

Вчимося спостерігати. Визначаємо висоту Сонця за допо­могою гномона (Ч. 1, с. 22).

 

 

  1.  

Вчимося спостерігати. Шишка-синоптик. Прогнозуємо погоду за хмарами (Ч. 1, с. 23-24).

 

 

  1.  

Тіла навколо нас (Ч. 1, с. 25-26).

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Досліджуємо речовини (Ч. 1, с. 27- 28).

Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження

 

 

  1.  

Діагностична робота № 1 «Природа»

Ініціативність. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи. Вода (Ч. 1, с. 29-30).

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості води (Ч. 1, с. 31).

 

Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів.

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

Колообіг води в природі (Ч. 1, с. 32-33).

 

 

  1.  

Як вода потрапляє в наш дім (Ч. 1, с. 34).

 

 

  1.  

Повітря (Ч. 1, с. 35).

 

Ініціативність. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості повітря (Ч. 1, с. 36-37).

 

 

  1.  

Гірські породи. Корисні копалини. (Ч. 1, с. 38-40).

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості корисних копалин (Ч. 1, с. 41).

 

Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження

 

 

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

Ґрунт. Склад і утворення. Догляд (Ч. 1, с. 42-43).

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості ґрунту (Ч. 1, с. 44).

 

 

  1.  

Проєкт-дослідження: «Як я впливаю на моє довкілля» (Ч. 1, с. 45-46).

 

 

Ініціативність. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

  1.  

Діагностична робота № 2 «Грунт»

 

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи. Ми всі різні: звичаї і традиції (с. 47-49).

 

 

  1.  

Рослини. Будова рослин (Ч. 1, с. 50-51).

 

Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів.

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

Рослини — живі організми. Дерева, кущі, трав’янисті росли­ни (Ч. 2, с. 51-53).

 

 

  1.  

Різноманітність рослин у природі (Ч. 1, с. 54-56).

 

 

  1.  

Розмноження квіткових рослин (Ч. 1, с. 57).

 

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

  1.  

Середовище існування рослини (Ч. 1, с. 58).

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину. Умови проростання насіння (с. 59-60).

Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Умови росту і розвитку рослин (Ч. 1, с. 60).

 

Ініціативність. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей.

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину без на­сіння (Ч. 1, с. 61-62).

 

 

 

 

  1.  

Тварини (Ч. 1, с. 63-64).

 

Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів.

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

Як тварини пристосувалися добувати корм (Ч. 1, с. 64-65).

 

 

  1.  

Різноманітність тварин у природі. Комахи (Ч. 1, с. 66).

 

 

  1.  

Різноманітність тварин у природі. Риби (Ч. 1, с. 67).

 

 

  1.  

Діагностична робота № 3 «Рослини»

 

Ініціативність. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи. Різноманітність тварин у природі. Земноводні (Ч. 1, с. 68).

 

 

  1.  

Різноманітність тварин у природі. Плазуни (Ч. 1, с. 69).

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

Різноманітність тварин у природі. Птахи (Ч. 1, с. 70).

 

 

  1.  

Різноманітність тварин у природі. Звірі (Ч. 1, с. 71-72).

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тваринкою. С. 73 -74

Ініціативність. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

  1.  

Гриби. Стережись отруйних грибів С.75-76

Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження

 

 

  1.  

Діагностична робота № 4 «Тварини. Гриби»

 

Ініціативність. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи. Природні угруповання. Природне угруповання -ліс. С.77-79

 

 

  1.  

Природне угруповання – луки. С. 80-81

Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів.

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

Природне угруповання – прісна водойма. С. 81-83

 

 

  1.  

Розповідаємо про тварин, які живуть в лісі, на луках, у прісних водоймах с. 79

 

Навчання працювати самостійно і в групі

 

 

  1.  

Природне угруповання – море. С. 83-85

Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів.

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

Цікаві факти про морських мешканців. Інформ дайджест.

 

 

  1.  

Екскурсія. Подорож-спостереження за природним угрупованням своєї місцевості (парк)

 

 

Ініціативність. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

  1.  

Діагностична робота № 5 «Природні угруповання»

 

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин.

 

 

  1.  

Людина. С. 86

Уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних із різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України

 

 

  1.  

Організм людини. С. 87

 

 

  1.  

Догляд за тілом. С. 88-89

 

 

  1.  

Розв’язуємо ситуаційні задачі за темою «Особиста гігієна»

 

 

  1.  

Як ти ростеш і змінюєшся.  С.90-91

 

Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Які зміни відбулися зі мною?

 

 

  1.  

Як бути здоровими. С. 92-93

 

 

  1.  

Конкурс- захист плакатів «Здорове харчування»

Ініціативність. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

  1.  

Сторінка дослідників.   Робота мого організму С. 93

 

 

  1.  

Людина – частина природи і суспільства. С.94-95

 

Уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних із різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України

 

Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів.

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

Символіка. Що це таке?  С.96

 

 

  1.  

Сторінка дослідників.   Символами яких країн є тварини? С.96, інші джерела.

 

 

  1.  

Сторінка дослідників.   Символами яких міст є пам’ятні споруди? С. 97, інші джерела.

 

 

  1.  

Державні символи нашої країни. С.98-97

 

 

  1.  

Українська мова – державна мова України. С.99-100

 

 

  1.  

Проєкт-дослідження. Ми — громадяни України. С. 101-102

 

 

Ініціативність. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження

 

 

 

  1.  

Проєкт-дослідження. Ми — громадяни України. С. 101-102

 

 

  1.  

Діагностична робота № 6 «Людина – частина природи і суспільства»

 

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин.

 

 

  1.  

Розповідаю про себе та інших. С. 103-104

 

Уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних із різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України

 

 

  1.  

Зовнішність людини. С. 105

 

 

  1.  

Що таке характер? С. 106-107

 

 

  1.  

Розв’язуємо ситуаційні задачі за темою «Риси характеру».

 

 

  1.  

Я маю право на права. С. 108-109

 

 

  1.  

Розв’язуємо ситуаційні задачі за темою «Права і обов’язки». С. 109-110

Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів.

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

У природі все взаємопов’язане. С. 111-112

 

 

  1.  

Доповнення ланцюгів живлення. Складання історії за малюнками. С. 112-113

Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження

 

 

  1.  

Охорона природи. Червона книга України С. 114-115

Готовність брати відповідальність за власні рішення

 

 

  1.  

Сторінка дослідників.    Рослини і тварини, занесені до Червоної книги Ураїни

 

Ініціативність.

 

Формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів.

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

  1.  

Проєкт-досідження. Пізнаємо рідний край. С. 117-118

 

 

  1.  

Проєкт-досідження. Пізнаємо рідний край.С. 117-118

 

 

  1.  

Екскурсія. Спостерігаю за природою навесні

 

 

  1.  

Збережемо довкілля. С. 119

Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження

 

 

  1.  

Сторінка дослідників.  Нове життя старих речей. С. 120-121

 

Уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних із різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України

 

 

  1.  

Ти і світ людей. С.122-123

 

 

  1.  

Розігрування життєвих ситуацій.

 

 

  1.  

Уроки чемності. С. 126-127

 

 

  1.  

Моє ставлення до інших. С. 128-129

 

 

  1.  

Народні ремесла.     С.130-131 

Пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження

 

 

  1.  

Святковий календар. С. 132-133

 

 

  1.  

Діагностична робота № 7 «Людина – частина природи і суспільства»

Ініціативність. Готовність брати відповідальність за власні рішення. Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

  1.      

Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин.

Уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних із різними проявами дискримінації, цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікацію себе як громадянина України

 

 

  1.      

Ти і твоя родина. Оформлення родовідного дерева. С. 124-125

 

 

  1.      

Україна і світ. С.134-135

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Куделінська Ніна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
28 серпня 2022
Переглядів
10731
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку