Діагностувальна робота №1 "Я і моя шкільна громада", 3 клас (за підручником Т.Гільберг та С.Тарнавської)
Діагностувальна робота №1
«Я і моя шкільна громада»
Прізвище________________________________________________
Дата__________________
1. Наведіть приклади спільнот ________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
2. Які тварини утворюють такі спільноти? З’єднайте стрілками.
3. Що потрібно для успішної роботи в команді? ____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
4. Взаємодія - це ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
5. Закінчи речення.
1.Зіткнення протилежних інтересів і поглядів людей, унаслідок якого виникає серйозна суперечка або суперництво – це __________________________ .
2. Словесне змагання двох або кількох осіб, які не погоджуються в якомусь питанні – це ________________________.
6. Продовж речення, обравши слово із запропонованих варіантів відповідей.
Будь-які умисні дії однієї людини стосовно іншої, якщо ці дії порушують права й свободи людини, завдаючи їй фізичної, моральної чи психологічної шкоди, називається _____________________________.
а) гра; б) насильство; в) справедливість
7. Що є правом, а що обов’язком учнів? З’єднай стрілками.
Навчатися
Поважати думки інших
Охайно ставитися до шкільних речей
Висловлювати особисту думку
Прибирати власну кімнату
Отримувати знання
Лікуватися
8. Дайте визначення слову. З’єднайте стрілками.
Кодекс
Конвенція
Договір
різновид міжнародного договору.
збірка правил.
домовленість двох або більше сторін.
9. Наведіть приклади особистого простору: _____________________________________________
_____________________________________________________________________________________
10. Продовж речення, обравши слово із запропонованих варіантів відповідей. Дискримінація – це __________________________________________________________________.
а) повага до інших; б) порушення прав людини; в) рівність прав.
11. Стать буває: 1.________________________
2. ______________________
Самооцінювання
Я молодець, у мене все вийшло
Мені ще потрібна допомога вчителя
Мені було дуже важко
Бланк оцінювання
Вміння |
Завдання |
Має значні успіхи (В.р) |
Демонструє помітний прогрес (Д.р) |
Досягає результату з допомогою вчителя (С.р) |
Потребує уваги та допомоги (П.р) |
1.Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином/громадянкоюУкраїни; досліджує історію свого народу, села/міста, рідного краю та презентує результати. |
1 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
1.Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природн. і штучних матеріалів |
2 |
|
|
|
|
3.Пояснює свої права та обов’язки в сім’ї, у школі, у громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами. |
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
Оцінка вчителя