ПРЕЗЕНТАЦІЯ НА ТЕМУ:”Я- СПОЖИВАЧ” ВИКОНАЛА: ПЕРЕВІРИВ: УЧИТЕЛЬ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
Номер слайду 2
Я,учениця 7 класу зараз розповім вам про Торгівельні мережі,та їх функції
Номер слайду 3
-Маркування. Для того, щоб швидко знайти те, що потрібно, виробники продукції наносять на товар маркування. Маркування товарів - це комплекс позначень, що складається з тексту, умовних знаків та зображень, які нанесеш на упа ковку, ярлик або етикетку. Головне призначення маркування - надання основних відомостей про товар споживачеві, а також ідентифікація товару (доведення інформації, що дозволяє встановити відповідність товару чинним законам, державшім стандартам, вимогам до якості й безпеки). Відео-ролик про маркування дивіться за посиланням:https://photos.app.goo.gl/u. Pf. Pcx. Xw. KZb. Ld. MP58 Відео про маркування споживчих товарів в Україні:https://drive.google.com/file/d/1o. QZBJW1h. YRg-3 Laa9b. CDVh. Ng. M_z. Ob. S0 O/view?usp=drivesdk
-Навіщо товару етикетка?Купуючи будь-який продукт, кожен із нас насамперед звертає увагу на ціну та зовнішній вигляд товару. Обережніші люди цікавляться ще терміном придатності, виробником. Та лише одиниці уважно вчитуються у те, що написано на етикетці. А це важливо. Чи якісний продукт? Чи натуральний? На етикетці написано все. Варто лише вміти це прочитати. Етикетка - це ярлик (наклейка, підпис), прикріплений до товару з метою надання певної інформації про нього.• Призначення етикеток не змінилося з тих часів, коли в Київській Русі з цією метою використовували бересту, а в Стародавньому Китаї - шматочки шовку - етикетки завжди використовують для ідентифікації товару та фірми-виробника.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
На етикетці мають бути вказані:назва товару;виробник товару, його адреса;склад продукту;розмір (для промислових товарів);термін придатності (для продовольчих товарів, мила, зубної пасти тощо);застережна інформація, інформація про догляд за товаром, умови зберігання тощо. До виробників ставиться вимога надання якнайповнішої інформації про їхні вироби, а для цього потрібно багато місця. Тому для позначення інформації про товар використовують спеціальні символи. Усі умовні позначки (символи) на етикетках можна об’єднати в групи за інформацією, яку вони несуть:
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
-Що таке екологічні символи?Екологічні символи інформують про екологічність продукції в цілому: відсутність речовин, що призводять до зменшення озонового шару навколо Землі; можливість утилізації предметів ужитку з найменшою шкодою для довкілля; ідентифікація натуральних продуктів харчування (органічне виробництво). Сьогодні у світі використовують понад 30 знаків, що засвідчують екологічну чистоту товарів. Їх може отримати лише та компанія, що пройшла спеціальну експертизу і підтвердила екологічну безпеку своєї продукції у сертифікаційній системі, що входить до складу міжнародної організації Глобальна мережа екологічного маркування (GEN).
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Світові екологічні символи. Ці знаки інформують про екологічно чисті способи виробництва або утилізації товарів чи упакування:«Зелена крапка»: виробник забезпечує прийом маркованого пакувального матеріалу на вторинну переробку. Продукція не проходила тестування на тваринах. Замкнутий цикл (виробництво - застосування - утилізація), упаковка придатна для подальшої переробки
Номер слайду 14
Знаки, що гарантують органічне походження продукції. Органічний продукт - це продукт, при виробництві якого не використовувалися синтетичні добрива, пестициди, отрутохімікати, гормони, стимулятори росту, підсилювачі смаку, консерванти, штучні добавки, генетично модифіковані продукти (ГМО). Продукт визнається органічним тільки після проходження спеціальної сертифікації.
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Торгові знаки
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Номер слайду 25
Номер слайду 26
Номер слайду 27
Відео з поясненням вчителя дивіться за посиланням:https://drive.google.com/file/d/1ai8t. Gbcg. Bm. Hw7 Ok0 Rf. N7y1e. B8 BA_20n. Q/view?usp=drivesdk