Календарне планування до підручника з інтегрованого курсу “Я досліджую світ" за Типовою освітньою програмою під керівництвом Р. Б. Шияна.
ІІ семестр
89 годин
(7 годин на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Тема 5. Цінності Пригода перша. Мрія |
||
79. |
Мрія (за оповіданням Олени Лободи) |
13.01 |
80. |
Які бувають цінності? |
14.01 |
81.- 82. |
Що об’єднує родину? |
15.01 16.01 |
83. |
Що впливає на здоров’я та самопочуття людини? |
17.01 |
Пригода друга. Хто розумніший? |
||
84. |
Хто розумніший? (за оповіданням Олени Лободи) |
20.01 |
85. |
Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури? |
21.01 |
86. |
Чи можуть зникнути природні цінності? |
22.01 |
87. |
Що ти можеш зробити для охорони природи? |
23.01 |
88. |
Як досягнути згоди: правила взаємодії. |
24.01 |
Пригода третя. Тріщина |
||
89. |
Тріщина (за оповіданням Олени Лободи) |
27.01 |
90. |
Що я ціную в людях? |
28.01 |
91. |
Яку цінність можу створити я? |
29.01 |
92. |
Перевір себе |
30.01 |
93. |
Підсумковий урок з теми «Цінності» |
31.01 |
Тема 6. Хочу – можу – треба Пригода перша. Найбільша калюжа |
||
94. |
Найбільша калюжа (за оповіданням Олени Касьян) |
03.02 |
95. |
Які бажання бувають у людей? |
04.02 |
96. 97. |
Навіщо нам знати про бажання близьких людей? |
05.02 06.02 |
98. |
Як бажання може вплинути на здоров’я? |
07.02 |
Пригода друга. Хитромудрий час |
||
99. |
Що може обмежувати бажання? |
10.02 |
100. |
Яке твоє найзаповітніше бажання? |
11.02 |
101. 102. |
Чому деколи краще зробити як належить, а не як хочеться? |
12.02 13.02 |
103. |
Чому варто вчитися керувати своїми бажаннями, емоціями, почуттями? |
14.02 |
Пригода третя. Найважливіше бажання |
||
104. |
Найважливіше бажання (за оповіданням Олени Касьян) |
17.02 |
105. |
Що потрібно, щоб здійснювати бажання? |
18.02 |
106. |
Чи легко здійснити чиєсь бажання? |
19.02 |
107. |
Як бажання можуть об’єднувати спільноту? |
20.02 |
108. |
Чому потрібно дотримуватися встановлених правил у громадських місцях? |
21.02 |
Пригода четверта. Важливе та дрібниці |
||
109. |
Важливе та дрібниці (за оповіданням Олени Касьян). |
24.02 |
110. |
Чому слід дотримуватись обіцянок? |
25.02 |
111. |
Як формувати у собі корисні звички? |
26.02 |
112. |
Перевір себе. |
27.02 |
113. |
Підсумковий урок з теми «Хочу –можу – треба». |
28.02 |
Тема 7. Ідеї – винаходи – відкриття Пригода перша. Мішковинка мріє бути повітряною кулею |
||
114. |
Мішковинка мріє бути повітряною кулею (за оповіданням Микити Лукаша) |
02.03 |
115. |
Які ідеї підказала людям природа? |
03.03 |
116. 117. |
Як знаходити власні ідеї? |
04.03 05.03 |
118. |
Як втілювати ідеї в життя? |
06.03 |
Пригода друга. Як Мішковинка була «дорослою» |
||
119. |
Як Мішковинка була «дорослою» (за оповіданням Микити Лукаша) |
10.03 |
120. |
Хто вони – винахідники? |
11.03 |
121. |
Як винаходи змінюють життя людей? |
12.03 |
122. |
Чи можуть винаходи змінити майбутнє? |
13.03 |
Пригода третя. Про вівсяне печиво |
||
123. |
Про вівсяне печиво (за оповіданням Микити Лукаша) |
16.03 |
124. |
Як відкриття можуть допомогти в навчанні? |
17.03 |
125. |
Чим можуть бути небезпечні винаходи та відкриття? |
18.03 |
126. |
Чи можу я бути винахідником/ винахідницею? |
19.03 |
127. |
Як раціонально використовувати свій час? |
20.03 |
Пригода четверта. Майже детективна |
||
128. |
Майже детективна (за оповіданням Микити Лукаша) |
30.03 |
129. |
Які винаходи допомагають пізнавати світ особливим людям? |
31.03 |
130. |
Що я можу зробити для людей з інвалідністю? |
01.04 |
131. |
Перевір себе |
02.04 |
132. |
Підсумковий урок з теми «Ідеї – винаходи – відкриття». |
03.04 |
Тема 8. Рух і час Пригода перша. Знайомство з Хоботовичами |
||
133. |
Знайомство з Хоботовичами (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували») |
06.04 |
134. |
Що може рухатися? |
07.04 |
135. |
Як рухається Земля? |
08.04 09.04 |
136. |
Як мандрують птахи? |
10.04 |
Пригода друга. Підготовка до мандрівки |
||
137. |
Підготовка до мандрівки (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували») |
13.04 |
138. |
Навіщо люди подорожують? |
14.04 |
139. |
Як можна подорожувати, не виходячи з дому? |
15.04 |
140. |
Віртуальна мандрівка музеями України під відкритим небом |
16.04 |
141. |
Чому інформацію потрібно перевіряти? |
17.04 |
Пригода третя. Хоботовичі у Львові |
||
142. |
Хоботовичі у Львові (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували») |
21.04 |
143. |
Що непідвладне часу? |
22.04 |
144. |
Які таємниці має час? |
23.04 |
145. |
Як можна перевірити відому інформацію? |
24.04 |
Пригода четверта. Зустріч з родиною вовків Вівчарів |
||
146. |
Зустріч з родиною вовків Вівчарів (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували») |
27.04 |
147. |
Як рухова активність впливає на здоров’я? |
28.04 |
148. |
Вчимося проводити майстер-клас |
29.04 |
149. |
Перевір себе. Підсумковий урок з теми «Рух і час» |
30.04 |
Тема 9. Все пов’язано з усім Пригода перша. Історія про хробака Зяву |
||
150. |
Історія про хробака Зяву (за твором Володимира Читая «Правдиві історії Чарівного Лісу») |
04.05 |
151.- 152. |
Як зі мною змінюється мій світ? |
05.05 06.05 |
153. |
Що означає бути дорослим? |
07.05 |
154. |
Що означає бути дорослим? |
08.05 |
Пригода друга. Про жабу Душку та хом’ячків-сусідів |
||
155. |
Про жабу Душку та хом’ячків-сусідів (за твором Володимира Читая «Правдиві історії Чарівного Лісу») |
12.05 |
156. |
Чому добрі вчинки важливі? |
13.05 |
157. |
Чи може одна людина змінити щось у світі? |
14.05 |
158. |
Як захистити планету від сміття? |
15.05 |
Пригода третя. Історія про вовка Криволапка та братів-кабанів |
||
159. |
Історія про вовка Криволапка та братів-кабанів (за твором Володимира Читая «Правдиві історії Чарівного Лісу») |
18.05 |
160. |
Чому піклування про власне здоров’я є відповідальною справою кожного? |
19.05 |
161. 162. |
Як я можу вплинути на своє майбутнє? |
20.05 21.05 |
163. |
Підсумковий урок. |
22.05 |
Пригода четверта. Літня мозаїка |
||
164. |
За що я люблю літо? |
25.05 |
165. |
Як упізнати літо? |
26.05 |
166. |
Зміни в природі |
27.05 |
167. |
Плануємо літні канікули |
28.05 |
168. |
Підсумовуємо вивчене |
29.05 |