14 квітня о 15:00Вебінар: Дистанційне навчання: від побудови системи до зміни цінностей

ЯДС ІІ семестр 2 клас. О. В. Волощенко, О. П. Козак.

Про матеріал

Календарне планування до підручника з інтегрованого курсу “Я досліджую світ" за Типовою освітньою програмою під керівництвом Р. Б. Шияна.

Перегляд файлу

ІІ семестр

 

89 годин

(7 годин на тиждень)

Тема уроку

Дата

Тема 5. Цінності

Пригода перша. Мрія

79.

Мрія (за оповіданням Олени Лободи)

13.01

80.

Які бувають цінності?

14.01

81.- 82.

Що об’єднує родину?

15.01

16.01

83.

Що впливає на здоров’я та самопочуття людини?

17.01

Пригода друга. Хто розумніший?

84.

Хто розумніший? (за оповіданням Олени Лободи)

20.01

85.

Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури?

21.01

86.

Чи можуть зникнути природні цінності?

22.01

87.

Що ти можеш зробити для охорони природи?

23.01

88.

Як досягнути згоди: правила взаємодії.

24.01

Пригода третя. Тріщина

89.

Тріщина (за оповіданням Олени Лободи)

27.01

90.

Що я ціную в людях?

28.01

91.

Яку цінність можу створити я?

29.01

92.

Перевір себе

30.01

93.

Підсумковий урок з теми «Цінності»

31.01

Тема 6. Хочу – можу – треба

Пригода перша. Найбільша калюжа

94.

Найбільша калюжа (за оповіданням Олени Касьян)

03.02

95.

Які бажання бувають у людей?

04.02

96.

97.

Навіщо нам знати про бажання близьких людей?

05.02

06.02

98.

Як бажання може вплинути на здоров’я?

07.02

Пригода друга. Хитромудрий час

99.

Що може обмежувати бажання?

10.02

100.

Яке твоє найзаповітніше бажання?

11.02

101.

102.

Чому деколи краще зробити як належить, а не як хочеться?

12.02

13.02

103.

Чому варто вчитися керувати своїми бажаннями, емоціями, почуттями?

14.02

Пригода третя. Найважливіше бажання

104.

Найважливіше бажання (за оповіданням Олени Касьян)

17.02

105.

Що потрібно, щоб здійснювати бажання?

18.02

106.

Чи легко здійснити чиєсь бажання?

19.02

107.

Як бажання можуть об’єднувати спільноту?

20.02

108.

Чому потрібно дотримуватися встановлених правил у громадських місцях?

21.02

Пригода четверта. Важливе та дрібниці

109.

Важливе та дрібниці (за оповіданням Олени Касьян).

24.02

110.

Чому слід дотримуватись обіцянок?

25.02

111.

Як формувати у собі корисні звички?

26.02

112.

Перевір себе.

27.02

113.

Підсумковий урок з теми «Хочу –можу – треба».

28.02

Тема 7. Ідеї – винаходи – відкриття

Пригода перша. Мішковинка мріє бути повітряною кулею

114.

Мішковинка мріє бути повітряною кулею (за оповіданням Микити Лукаша)

02.03

115.

Які ідеї підказала людям природа?

03.03

116.

117.

Як знаходити власні ідеї?

04.03

05.03

118.

Як втілювати ідеї в життя?

06.03

Пригода друга. Як Мішковинка була «дорослою»

119.

Як Мішковинка була «дорослою» (за оповіданням Микити Лукаша)

10.03

120.

Хто вони – винахідники?

11.03

121.

Як винаходи змінюють життя людей?

12.03

122.

Чи можуть винаходи змінити майбутнє?

13.03

Пригода третя. Про вівсяне печиво

123.

Про вівсяне печиво (за оповіданням Микити Лукаша)

16.03

124.

Як відкриття можуть допомогти в навчанні?

17.03

125.

Чим можуть бути небезпечні винаходи та відкриття?

18.03

126.

Чи можу я бути винахідником/ винахідницею?

19.03

127.

Як раціонально використовувати свій час?

20.03

Пригода четверта. Майже детективна

128.

Майже детективна (за оповіданням Микити Лукаша)

30.03

129.

Які винаходи допомагають пізнавати світ особливим людям?

31.03

130.

Що я можу зробити для людей з інвалідністю?

01.04

131.

Перевір себе

02.04

132.

Підсумковий урок з теми «Ідеї – винаходи – відкриття».

03.04

Тема 8. Рух і час

Пригода перша. Знайомство з Хоботовичами

133.

Знайомство з Хоботовичами (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували»)

06.04

134.

Що може рухатися?

07.04

135.

Як рухається Земля?

08.04

09.04

136.

Як мандрують птахи?

10.04

Пригода друга. Підготовка до мандрівки

137.

Підготовка до мандрівки (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували»)

13.04

138.

Навіщо люди подорожують?

14.04

139.

Як можна подорожувати, не виходячи з дому?

15.04

140.

Віртуальна мандрівка музеями України під відкритим небом

16.04

141.

Чому інформацію потрібно перевіряти?

17.04

Пригода третя. Хоботовичі у Львові

142.

Хоботовичі у Львові (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували»)

21.04

143.

Що непідвладне часу?

22.04

144.

Які таємниці має час?

23.04

145.

Як можна перевірити відому інформацію?

24.04

Пригода четверта. Зустріч з родиною вовків Вівчарів

146.

Зустріч з родиною вовків Вівчарів (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували»)

27.04

147.

Як рухова активність впливає на здоров’я?

28.04

148.

Вчимося проводити майстер-клас

29.04

149.

Перевір себе. Підсумковий урок з теми «Рух і час»

30.04

Тема 9. Все пов’язано з усім

Пригода перша. Історія про хробака Зяву

150.

Історія про хробака Зяву (за твором Володимира Читая «Правдиві історії Чарівного Лісу»)

04.05

151.-

152.

Як зі мною змінюється мій світ?

05.05

06.05

153.

Що означає бути дорослим?

07.05

154.

Що означає бути дорослим?

08.05

Пригода друга. Про жабу Душку та хом’ячків-сусідів

155.

Про жабу Душку та хом’ячків-сусідів (за твором Володимира Читая «Правдиві історії Чарівного Лісу»)

12.05

156.

Чому добрі вчинки важливі?

13.05

157.

Чи може одна людина змінити щось у світі?

14.05

158.

Як захистити планету від сміття?

15.05

Пригода третя. Історія про вовка Криволапка та братів-кабанів

159.

Історія про вовка Криволапка та братів-кабанів (за твором Володимира Читая «Правдиві історії Чарівного Лісу»)

18.05

160.

Чому піклування про власне здоров’я є відповідальною справою кожного?

19.05

161.

162.

Як я можу вплинути на своє майбутнє?

20.05

21.05

163.

Підсумковий урок.

22.05

Пригода четверта. Літня мозаїка

164.

За що я люблю літо?

25.05

165.

Як упізнати літо?

26.05

166.

Зміни в природі

27.05

167.

Плануємо літні канікули

28.05

168.

Підсумовуємо вивчене

29.05

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
1.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
1.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Поліщук Валентина Пилипівна
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Пов’язані теми
Природничі науки, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
28 грудня 2019
Переглядів
10777
Оцінка розробки
1.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку