ЯДС. Підсумковий урок з теми « Як підготувалися птахи та тварини до зими»

Про матеріал

Дана розробка до уроку по ЯДС включає в себе ранкове коло, ігри- розваги по темі " Зима", роботу над текстом, словникову роботу, роботу у групах.

Перегляд файлу

Тема. Підсумковий урок з теми « Як підготувалися птахи та тварини до зими»

Мета: перевірити знання учнів з теми « Як підготувалися птахи та тварини до зими»; пригадати, що тварини одягають тепліше хутро, готують запаси кормів, впадають в  зимову сплячку, узагальнити поняття перелітні птахи та осілі; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати; формувати вміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки з побаченого, почутого; розвивати творчі здібності, збагачувати словниковий запас; виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до тварин та птахів.

.

Обладнання: сніжки на всіх дітей, ємність оздоблена по зимовому, LEGO, м'яка іграшка-серце, слова до теми тижня « Зима», картинки: годівниця для птахів, годівниця для тварин, їжа для птахів, їжа для тварин, тварини, птахи.

Технічне забезпечення: відео про зиму, музичний супровід- пісня «Підемо у двір гуляти»

                                                  Х і д      у р о к у

І Ранкова зустріч

  1.Вітання в колі з LEGO.

Вчитель:

- Щоб хороший настрій мати, треба всім його казати.

Разом:

Доброго ранку, сонце привітне. ( показ жовтої цеглинки)

Доброго ранку, небо блакитне. ( показ блакитної цеглинки)

Здрастуйте ріки, озера, моря. ( показ синьої цеглинки)

Доброго ранку, вся наша земля! ( показ зеленої цеглинки)

Вчитель:

Ми привіталися з неживою природою, а тепер давайте привітаємося одне з одним.( передаємо іграшку- сердечко по колу і вітаємося з посмішкою)

- Привіт! Гарного дня!

- Привіт! І тобі!

 2.Виступ 2 синоптиків:

1)- За вікном зима. Холодно. Перший місяць зими- грудень. Сонце взимку світить, але не гріє. І майже весь час його закривають хмари.

2) – Сьогодні 3 грудня, п'ятниця. Пора року- зима. А взимку холодно і випадає сніг.

  4. Повідомлення вчителя.

- Синоптики нам нагадали, що вже почалася зима, і тема цього тижня теж «Зима»

  5. Ранкова розминка.

Вчитель:

- Давайте ще піднімемо настрій ранковою розминкою.( музичний супровід «Підемо у двір гуляти», співаємо, виконуємо рухи)

Вчитель:

-Ви зарядилися хорошим настроєм? Прийшла пора першого завдання. Це- загадка.

6. Загадка.

Я розтрушую сніги! Наганяю холоди! Води сковую в льоди! В дружбі з дітьми усіма. Здогадались? Я- …(зима)

-А тепер закрили очі і уявімо зиму, справжню, з снігом і заметіллю.

-Відкрили очі.

7. Гра «Сніжки»

-Ось зима для вас приготувала сніжки. Зараз ви їх візьмете і подумаєте, яке слово у вас асоціюється із зимою. Що ви побачили, коли уявляли зиму? ( діти кидають в ємність сніжки по черзі і говорять «зимове» слово)

8. Слухання і обговорення казки.

Жила собі Зима — біла, пухнаста, холодна, весела. Дуже любила пустувати, веселитись, але в неї не було друзів. Вирішила Зима потоваришувати з людьми. Завітала вона до кожного двору. Холодно стало на вулиці, поховались люди по домівках. Зима почала роздувати щічки та лякати всіх своїм свистом — ще холодніше стало. Люди затопили печі, одяглися тепліше. Не злякалися вони Зими, жили своїм життям, працювали. Розлютилася біла красуня, покликала братів-вітрів. Дмуть вітри, а Зима все снігом сипле, тріскучими морозами людям погрожує. Так лютувала всю ніч, що й річки, й озера, і моря кригою скувала. Уранці вибігли дітлахи з теплих домівок — і гайда на лижах, на ковзанах, на санчатах кататися.

Зраділа Зима, полюбила людей. Відтоді щороку до нас приходить.

  • Якою була зима?
  • Як же готуються люди до зими?
  • Чому люди не злякалися зиму?

9. Повторення вивченого матеріалу.

- А чи бояться тварини зиму? Як вони пристосувалися до неї?

- Яких птахів не можемо побачити взимку? Чому?

-А птахи, які залишаються, куди ближче підлітають? Як вони називаються?

А яких пташок ви бачили, коли йшли до школи? Які це пташки?

10. Гра у колі.

-Якщо ви любите тварин- підніміть руки вгору.

- Якщо ви допомагаєте птахам- взимку- плесніть у долоньки.

- Якщо ви радієте співу пташок- усміхніться одне одному.

- Якщо ви допомагаєте тваринам- тупніть ніжками три рази.

- І якщо ви вважаєте, що птахи і тварини- наші друзі, візьміться за руки.

11. Розподіл на групи.

1 група- наповнює годівниці кормом. Треба розподілити їжу між пташиною годівницею і лісовою годівницею для тварин.

2 група- «присилає» осілих пташок до їх годівнички, а перелітних відокремлює і відправляє у теплі краї.

3 група- « присилає» диких звірів до лісової годівниці, інших вкладають спати, свійських відправляють до людей.

12. Підсумок.

Перевірка робіт всіх груп.

 

 

 

docx
Додано
11 грудня 2021
Переглядів
1359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку