Інтегрований урок.
Тема уроку з Я досліджую світ « Ми – мандрівники»
Тема уроку з математики: Парні і непарні числа. Додавання і віднімання в межах 10.
Мета. Закріпити знання учнів про парні і непарні числа; вправляти у додаванні і відніманні чисел в межах 10.
Ознайомити учнів із історичною назвою нашого міста та пам’ятками архітектури. Розвивати кругозір учнів, зв’язне мовлення.
Виховувати патріотичні почуття.
Ранкове коло.
-
Привітання: віршик
подаруй сусідові посмішку
підморгни сусідові
обійми сусіда
-
Заповнення календаря природи
-
Новини дня
Повторення вивченого про парні і непарні числа
-
Лічба 1 – 10
-
Назвати парні і непарні числа
-
Каліграфічна хвилинка: записати у порядку зростання парні числа, непарні числа
-
Обчислити приклади, зачитати результати.
Актуалізація опорних знань учнів
-
Бесіда
-
Яку тему вивчаємо?
-
Хто такі мандрівники?
-
Куди можна мандрувати?
-
Навіщо люди мандрують?
-
Які емоції вони відчувають?
-
Де побували ви з батьками?
-
Куди здійснили уявну подорож?
-
Яку презентацію бачили вчора? Який висновок можна зробити? (у всьому світі є дуже багато красивих місць)
-
Постановка проблеми
-
Сьогодні ми здійснимо уявну подорож вулицями нашого міста
-
Бесіда з опорою на знання учнів
-
Як називається місто, в якому ми живемо?
-
Як називаються вулиці, на яких ви живете?
-
Яку назву має центральна вулиця?
-
Які пам’ятники прикрашають наше місто?
-
Що, крім будинків, є у Червонограді?
-
Де працює більша частина нашого населення? (доповнення вчителем про шахтарський край, працьовитий народ)
-
Робота довідкового бюро
-
Чи завжди наше місто мало таку назву? (відповіді учнів)
Андрійко розповість нам про це.
-
Перегляд фільму «Червоноград»
Завдання: перегляньте уважно фільм і скажіть, які старовинні архітектурні пам’ятки є у нашому місті?
-
Чим подобається вам наше місто?
-
Чим воно славиться?
-
Що потрібно зробити для того, щоб воно стало красивішим?
Практична робота
-
Графічний диктант.
Миколці 14 років. Він живе у Сокалі. Хлопець мріяв побувати у Червонограді. Одного разу, взявши наплічник, вирушив у дорогу. Покажи його шлях.
-
Задача.
Оксанка захотіла відвідати наш музей. Вона дала касиру таку купюру (показ 10грн). Скільки решти має вона отримати, якщо вартість екскурсії 8гривень?
-
Логічна задача про хлопців, які живуть у Львові, і теж хочуть побувати у нашому місті.
Двоє хлопців домовилися сісти в один вагон потяга, що складався з 10 вагонів. Один сів у шостий вагон від кінця, а другий – у шостий від початку. Чи в один вагон вони сіли?
-
Вправа на розвиток уважності і кмітливості
-
Уважно розгляньте картинку і дайте відповіді на питання
-
Скільки дітей вирушило у мандрівку?
-
Де Данилко?
-
Який транспорт обрали діти для подорожі?
-
Доведіть, що є поблизу населений пункт.
-
У яку пору вирушили діти? Доведіть.
Підсумок уроку
-
Де ми сьогодні побували?
-
Як називалось наше місто в давнину?
-
Чим славиться наше місто?