Інтегрований урок у 1 класі "Ми-мандрівники"

Про матеріал
Закріпити знання учнів про парні і непарні числа; додавання і віднімання в межах 10. Ознайомити учнів з історичною назвою нашого міста та пам'ятками архітектури.Розвивати кругозір учнів, зв'язне мовлення. Виховувати патріотичні почуття
Перегляд файлу

Інтегрований урок.

Тема уроку з Я досліджую світ « Ми – мандрівники»

Тема уроку з математики: Парні і непарні числа. Додавання і віднімання в межах 10.

Мета. Закріпити знання учнів про парні і непарні числа; вправляти у додаванні і відніманні чисел в межах 10.

Ознайомити учнів із історичною назвою нашого міста та пам’ятками архітектури. Розвивати кругозір учнів, зв’язне мовлення.

Виховувати патріотичні почуття.

Ранкове коло.

  1. Привітання: віршик

                      подаруй сусідові посмішку

                      підморгни сусідові

                       обійми сусіда

  1. Заповнення календаря природи
  2. Новини дня

Повторення вивченого про парні і непарні числа

  1. Лічба 1 – 10
  2. Назвати парні і непарні числа
  3. Каліграфічна хвилинка: записати у порядку зростання парні числа, непарні числа
  4. Обчислити приклади, зачитати результати.

  Актуалізація опорних знань учнів

  1. Бесіда
  • Яку тему вивчаємо?
  • Хто такі мандрівники?
  • Куди можна мандрувати?
  • Навіщо люди мандрують?
  • Які емоції вони відчувають?
  • Де побували ви з батьками?
  • Куди здійснили уявну подорож?
  • Яку презентацію бачили вчора? Який висновок можна зробити? (у всьому світі є дуже багато красивих місць)
  1. Постановка проблеми
  • Сьогодні ми здійснимо уявну подорож вулицями  нашого міста
  1. Бесіда з опорою на знання учнів
  • Як називається місто, в якому ми живемо?
  • Як називаються вулиці, на яких ви живете?
  • Яку назву має центральна вулиця?
  • Які пам’ятники прикрашають наше місто?
  • Що, крім будинків, є у Червонограді?
  • Де працює більша частина нашого населення? (доповнення вчителем про шахтарський край, працьовитий народ)
  1. Робота довідкового бюро
  • Чи завжди наше місто мало таку назву? (відповіді учнів)

Андрійко розповість нам про це.

  1. Перегляд фільму «Червоноград»

Завдання: перегляньте уважно фільм і скажіть, які старовинні архітектурні пам’ятки є у нашому місті?

  • Чим подобається вам наше місто?
  • Чим воно славиться?
  • Що потрібно зробити для того, щоб воно стало красивішим?

Практична робота

  1. Графічний диктант.

Миколці 14 років. Він живе у Сокалі. Хлопець мріяв побувати у Червонограді. Одного разу, взявши наплічник, вирушив у дорогу. Покажи його шлях.

  1. Задача.

Оксанка захотіла відвідати наш музей. Вона дала касиру таку купюру (показ 10грн). Скільки решти має вона отримати, якщо вартість екскурсії 8гривень?

  1. Логічна задача про хлопців, які живуть у Львові, і теж хочуть побувати у нашому місті.

Двоє хлопців домовилися сісти в один вагон потяга, що складався з 10 вагонів. Один сів у шостий вагон від кінця, а другий – у шостий від початку. Чи в один вагон вони сіли?

 

  1. Вправа на розвиток уважності і кмітливості
  • Уважно розгляньте картинку і дайте відповіді на питання
  • Скільки дітей вирушило у мандрівку?
  • Де Данилко?
  • Який транспорт обрали діти для подорожі?
  • Доведіть, що є поблизу населений пункт.
  • У яку пору вирушили діти? Доведіть.

Підсумок уроку

  • Де ми сьогодні побували?
  • Як називалось наше місто в давнину?
  • Чим славиться наше місто?

 

 

docx
Додано
12 грудня 2021
Переглядів
574
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку