Урок 19.
Тема. Якими бувають рослини.
Мета: сприяти ознайомленню учнів з будовою рослини, допомагати знаходити і використовувати критерії подібності, аналізувати ряд понять, знаходити в інформаційному матеріалі найбільш суттєві елементи, робити висновки та коротко їх формулювати, вдосконаленню навички створення ланцюгів живлення;
розвитку навички формулювання своєї думки, порівняння та оцінення власної та іншої думок, навички домовлятися;
вихованню бережливого ставлення до природи.
Обладнання: анаграми, картки «будова рослини» з відсутнім органом, маркери, фломастери, картки для побудови ланцюгів живлення, відеоролики, ноутбук, телевізор.
Тип уроку: урок формування вмінь та навичок.
Хід уроку
І. Вступна частина
1. Організаційний момент.
2. Актуалізація опорних знань.
- Виключення «зайвого», логічні ланцюжки.
Розшифруйте анаграми, об’єднайте слова у групи, виключіть зайве.
Лякаторп(картопля) цінису (суниці) триайс(айстри)
Киірго(огірки) кибуря(буряки) михриазнте(хризантеми)
Каблуя(яблука) вукани(кавуни) пантлью(тюльпан)
Допоримі(помідори) ціпонилу(полуниці) цічорбринов(чорнобривці)
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
ІІІ. Основна частина.
Прочитайте ланцюжком текст у підручнику с.20. Підпишіть на картці органи рослин. Домалюйте орган, який відсутній. Поясніть, яке значення для рослин має домальований вами орган.
https://www.youtube.com/watch?v=L_UeesvR3Ro
Фізкультхвилинка
Хмарка сонечко закрила,
(закрити обличчя руками)
Слізки срібнії зронила.
Ми ті слізки пошукаєм, (присідання)
У травичці позбираєм.
Пострибаєм, як зайчата,
(стрибки)
Політаєм, як пташата,
(помахи руками, як крилами)
Потанцюємо ще трішки,
(танцювальні рухи)
Щоб спочили ручки, ніжки.
Всі веселі? От чудово!
А тепер до праці знову.
ІV. Застосування засвоєних знань.
Використовуючи картки, побудуйте ланцюжки живлення
-у саду;
- в лісі;
- на городі;
- на луках;
- в ставку.
ВИСНОВОК. Рослина в ланцюгу живлення займає першу позицію.
V. Заключна частина.
1. Синквейн.
1) Рослини
2) Зелені, дивовижні.
3) Годують, зігрівають, тішать.
4) Зелене диво Землі.
5) Зелені друзі.
2. Рефлексія. Цеглинки «LEGO»
Мені було все зрозуміло (зелен.)
Мені було зрозуміло майже все (жовт.)
Мені було багато чого незрозуміло (червон.)
ДОДАТКИ
|
|
|
|
|
|