Як допомогти дитині з аутизмом під час війни

Про матеріал
Коротка презентація ,як треба поводитися з дитиною з аутизмом під час війни
Перегляд файлу

image

imageВійна і  дитина з аутизмом

Випробування війною для дітей з РСА має низку додаткових труднощів. Річ у тім, що діти з аутизмом дуже залежать від усталеного

режиму — звичних щоденних рутин, місць

перебування, розпорядку дня та харчових

продуктів (часто мають обмежену кількість продуктів у своєму раціоні, а якісь із них

припинили виготовляти або постачати).

Війна порушила всі ці процеси.

Випробування війною для дітей з

РСА має низку додаткових труднощів. Річ у тім, що діти з аутизмом дуже залежать від

усталеного режиму — звичних щоденних рутин, місць

перебування, розпорядку дня та

imageхарчових продуктів (часто мають обмежену кількість продуктів у своєму раціоні, а якісь із них припинили виготовляти або

постачати). Війна порушила всі ці процеси.

imageНайгіршим наслідком є те, що всі ці фактори, які тримають дитину в стані

стресу, можуть призвести до регресу вмінь та значного психоемоційного порушення. Тобто, навички, які

дитина з РАС здобула до початку

війни, можуть частково погіршитись або навіть повністю втратитись.

Ідеться і про комунікаційні на вички, і навички самообслуговування

(вмиватися, чистити зуби, одягатися, самостійно їсти, відвідувати туалет і багато інших).

Як допомогти дитині пережити стрес

imageмаксимально донести до дитини інформацію про те, що відбувається писати тексти (якщо дитина вміє читати) або малювати картинки, тому що у дітей з аутизмом візуальне сприйняття є першочерговим.

треба для дитини  максимально зберегти та відновити зручні ритуали.

Має бути створена якась опора, яка не зважаючи на війну не змінюється

Також найгіршим наслідком стає руйнування звичних корекційних та реабілітаційних маршрутів. Маршрутів, які

батьки часто вибудовували роками. Не можемо ставити на

паузу розвиток дитини і чекати, доки війна закінчиться,

imageщоб знову взятись до розвитку. Треба відновлювати роботу і  працювати з дитиною. Завдання, батьків і фахівців, — розвивати дитину навіть у таких непростих умовах.

Працювати та навчатись в умовах воєнного стану – виклик для кожного учасника освітнього процесу. Головним та надважливим завданням

стає збереження життя і здоров’я всіх учасників освітнього процесу. Наперекір надзвичайним умовам, освітня галузь продовжує працювати.

imageОсвітяни працюють в змішаній формі навчання, надаючи корекційно-розвиткові послуги в синхронному та асинхронному

режимі.Організовуючи навчання дітей з РАС за дистанційною формою  варто пам’ятати, що ця

категорія дітей  є переважно візуалами, тому для кращого розуміння ситуації воєнного часу їм

необхідна візуальна підтримка. Насамперед це стосується  сигналу тривоги.

imageМетоди та прийоми в робиті з дітьми з аутизмом під час війни

                                                                                                                                                                                   Дихання                                                                       Різні форми             Слухання шепотіння

арттерапії

                                                                                                                                                                                                                                 за будь-якої                           на вухо дитини шепочемо

можливості слід грати ліплення, колаж, його стосується (я тебе люблю,позитивну інформацію, яка з дитиною в дихальні розмальовка ти найкращий

ігри.

Якою б складною не була Вибухи, сирени, переїзд та ситуація під час війни ,  стрільба у нинішніх страшних

ми мусимо подбати про реаліях безумовно викликаютьстрах і занепокоєння у дітей з наше майбутнє –дітей. аутизмом.

image

image

pdf
Пов’язані теми
Психологія, Презентації
Інкл
Додано
6 лютого
Переглядів
199
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку