ДЕНЬ 5. ЯКІ СИТУАЦІЇ В ДОВКІЛЛІ МОЖУТЬ БУТИ НЕБЕЗПЕЧНИМИ?
Номер слайду 2
1. Вітання
Номер слайду 3
2. Обмін інформацією. Тема дня «Які ситуації в довкіллі можуть бути небезпечними?» Вправа «Незакінчене речення» - Загублену річ допоможуть... - Побачити світлофор... - Солодке відрізнити від гіркого... Дізнатися про свіжі пиріжки вдома допоможуть... Відшукати в темному приміщенні двері допоможуть... Визначити на дотик річ…
Номер слайду 4
3. Групове заняття
Номер слайду 5
Складання правил поведінки в довкілліПоміркуйте над тим, що потрібно зробити, щоб зберегти довкілля? За поданими зображеннями виріжте і приклейте на аркуш паперу.
Номер слайду 6
ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В ПРИРОДІВідпочиваючи на природі, прибирати після себе. Для сміття є спеціальні місця: ями, контейнери... 3. Милуватися вбранням дерев і кущів. Рослинам боляче, коли їм завдають шкоди. 4. Насолоджуватися красою квітів у природі, зірвані рослини швидко зів’януть. 5. Обходити стороною павутиння, даючи спокій корисним павукам. 6. Берегти пташині гнізда, там незабаром вилупляться пташенята. 7. Поводитись у лісі тихо, галас може налякати лісових мешканців. 8. Оминати отруйні гриби, вони потрібні диким тваринам
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Переглянути відео. Правила поведінки в природі. Правила поведінки в лісі, на луках для дітей. Бережи природу!https://www.youtube.com/watch?v=p5 NPe. Ss. GHns
Номер слайду 9
Обговорення небезпечних ситуацій, які можуть статися у довкілліУкус комах (оси, джмеля або кліща). Зустріч із гадюкою. Отруйні рослини.
Номер слайду 10
4. Теми для Щоденника вражень Дарма не боюся, але стережуся. Я — частина природи. Одного разу на природі.