"Як зберегти друга." Урок 2

Про матеріал
Орієнтовні дослідницькі проблемні запитання 1. Хто такі друзі? 2. Як зберегти друга? 3. Правила дружби. 4. Пізнаємо один одного. 5. Ми друзі природи. Завдання Створювати у класі дружнє середовище. Сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей. Сприяти дотримування дітьми правил дружніх стосунків. Формувати поняття унікальності кожної людини, сприяти умінню ефективно спілкуватися один з одним. Формувати відповідальне ставлення до природи. Очікуванні результати На кінець тижня діти знатимуть хто такий друг; правила дружніх стосунків; дбайливе ставлення до природи; та вмітимуть дотримуватися правил дружби та налагоджувати дружні стосунки; використовувати інформацію про уподобання друзів; слухати і чути один одного; ввічливо спілкуватися; правильно вести себе в природному середовищі; розрізняти слова назви предметів за родами.
Перегляд файлу

                Як знайти і зберегти друга.

 

І. Ранкова зустріч

Станьте в круг. Візьміть за руку товариша який стоїть справа і привітайте його.

Коли всі привітаються і коло замкнеться , промовляють всі за вчителем

Здрастуй, здрастуй, новий друже!

Кожен з нас тут не байдужий.

Станем всі- одна  сім’я

Будем друзі –ти і я!

ІІ. Дослідження

а)Напевно кожен з вас спілкується з іншими людьми, може й не бажаючи того, вимовляє погані, неприємні слова.

Пригадайте можливо ви з кимось сварилися і говорили образливі слова. Якщо таке було опустіть в банку ложку солі.

А тепер уявіть собі, що ця вода – людина, а сіль – погані слова, які ви говорили цій людині. Можливо ви тепер шкодуєте про те, що сталося, але вийняти сіль з води не можна. Хочете спробувати воду на смак?

Вода стала солона, навіть гірка. Отак стало і на душі в людини, яка ці слова почула. Тож перед тим, як сказати щось образливе, добре подумайте.

б) Вивчення мирилки.

Битися - не билися,
Трохи посварилися,
Потім посміялися,
Друзями зосталися.

Що ви робите коли хочете помиритися з другом?

ІІІ.   Гра «Ввічливі слова»

З букв скласти слова і прочитати.
(для тих хто читає)                                          (додаток 3)

 

ІV. Яким повинен бути справжній друг?

Яким повинен бути я, щоб зі мною дружили?

(Скласти павутинку з допомогою вчителя.)

 

 

 

 Друг                                                            я      

 

                                   

( Добрий, щедрий, байдужий, грубий, жадібний брехливий , працьовитий, скромний, відповідальний, товариський, чуйний, турботливий, уважний)

V. Перегляд мультфільму  «Повернись, Капітошка»

https://www.youtube.com/watch?v=5b9U7fhle5E&t=7s&ab_channel=%D0%9C%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D0%B0%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F%D0%9D%D0%B0%D1%88%D0%A4%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82

а)Розучування пісні про дружбу.

б) Робота з розфарбовкою (додаток 1)

VІ. Запитання для обговорення.

Чи можуть бути герої мультфільму вашими друзями?

Хто вам найбільше сподобався?

VІІ. Обведіть свою долоньку на аркуші паперу.  На пальчиках напишіть імена своїх друзів. Розфарбуйте її.

(допомога вчителя)

 

 

VІІІ. Рефлексія

C:\Users\Home\Desktop\кейс\ПУХНАСТИК 2.jpg
C:\Users\Home\Desktop\кейс\ПУХНАСТИК 1.jpg
Станьте біля картинки Пухнастика, який відповідає вашому настрою після уроку.

C:\Users\Home\Desktop\кейс\ПУХНАСТИК 3.jpg

 

 

капля.jpg2                                    5
3                                    6

 

 

 

 

Додпток 1

 

Додаток 2

 

C:\Users\Home\Documents\Scanned Documents\Рисунок.jpg

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

C:\Users\Home\Documents\Scanned Documents\Рисунок (2).jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 лютого 2023
Переглядів
392
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку