"Правила дружби". Урок 3.

Про матеріал
Орієнтовні дослідницькі проблемні запитання 1. Хто такі друзі? 2. Як зберегти друга? 3. Правила дружби. 4. Пізнаємо один одного. 5. Ми друзі природи. Завдання Створювати у класі дружнє середовище. Сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей. Сприяти дотримування дітьми правил дружніх стосунків. Формувати поняття унікальності кожної людини, сприяти умінню ефективно спілкуватися один з одним. Формувати відповідальне ставлення до природи. Очікуванні результати На кінець тижня діти знатимуть хто такий друг; правила дружніх стосунків; дбайливе ставлення до природи; та вмітимуть дотримуватися правил дружби та налагоджувати дружні стосунки; використовувати інформацію про уподобання друзів; слухати і чути один одного; ввічливо спілкуватися; правильно вести себе в природному середовищі; розрізняти слова назви предметів за родами.
Перегляд файлу

                                                          

    Правила дружби

           І. Ранкова зустріч

1.Вітання

Доброго ранку! – ми друзям бажаєм.

Доброго ранку! – всіх друзів вітаєм.

Доброго ранку тобі і мені.

Щирі слова нехай линуть рясні.

Вправа « Я обираю настрій»

Прислухайтесь до своїх відчуттів і виберіть смайлик , який відповідає вашому настрою.

2. Новини

Гра « Доповни речення»

Щоб могли ми гарно жити, треба вчитися…( дружити).

А не кидатись словами, щоб не стати …( ворогами).

І запам’ятай собі – з другом легше у …( біді).

Друг нас виручити може

І як пісня, жарт чи сміх

Радість ділиться -  на…( всіх)

 

ІІ.   Створення законів дружби.  Гра « Чарівна скринька»

1.  Що треба для того, щоб зберегти дружбу?( Дотримуватись певних правил)

Якщо правило дружніх стосунків підходить – плескаємо в долоньки, якщо ні – тупаємо ногами.

  1. Допомагай другу в біді.
  2. Обманюй друга.
  3. Не смійся над недоліками друга.
  4. Не обманюй друга, будь з ним чесним.
  5. Умій визнати свої помилки і помиритися з другом.
  6. Насміхайся і ображай друга.
  7. Не ображайся на критику або пораду товариша.
  8. Відповідай грубістю на пораду товариша.
  9. Умій розділити радість з другом.

 

2.Вправа « Мікрофон»

Якщо ви будете дотримуватись цих законів, то будете мати друзів?

3. Обмін інформацією

Прослуховування і обговорення вірша О. Сенатович « Що це значить не дружити»

Що це значить не дружити,

Жити так -  одинаком ?

Не дружити – це ходити

Не дверима а вікном.

Це без друга , без подружки

На перерві у кутку

Розправлятись самотужки

З апельсином нашвидку.

Це дивитись, наче в книжку,

На бік з видом кам’яним,

А насправді тишком-нишком

Роздавати штурхани.

В школі вчитись й не дружити  -

Це, повірте, все одно,

Що, заплющившись, сидіти

І дивитися кіно.

 

  • Діти, серед нас є такі одинаки?
  • Чи добре бути одинаком?
  • Що б ви порадили герою вірша?

ІІІ. Перегляд мультфільму « Портфелик».

https://www.google.com/search?q=%D0%BC%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BC+%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D1%84%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BA&rlz=1C1GCEA_enUA1031UA1031&oq=%D0%BC%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BC+%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D1%84%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BA&aqs=chrome..69i57.7649j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:e2024f84,vid:xVPTaFzVwmg

 

Поставте запитання до мультфільму.

Якої пори року відбуваються події?

Назвіть героїв мультфільму?

Яка пригода трапилася з портфеликом?

Чому так сталося?

Хто допоміг портфелику?

 

IV.  Групова робота.

1. Створення « Візуального словника».

Дослідження чоловічого, жіночого та середнього роду іменників( без назви термінів).

Із карток розкладених на партах вибрати картки де записані друзі портфелика.

            Згрупувати їх за родами.

              Ручка, книжка, лінійка: це – вона.

              Олівець, зошит: це – він.

             ? -   : це – воно.

Що може бути в портфелику, щоб ми сказали, що це – воно?

 

2. Гра « Павутинка дружби»

Дружба це золота нитка яка поєднує всіх людей світу.

          

                                                                             Джон Івлін

  • Як ви розумієте цей вислів?
  • Я впевнена, що в кожного з вас в класі є друг. Ми це покажемо на плакаті.

Друзі нашого класу об’єднаються тією золотою ниткою.

C:\Users\Home\Desktop\кейс\хлопчик і дівчинка.jpg
Діти пишуть своє ім’я на силуетному малюнку  і прикріплюють на плакаті, з’єднуючи себе ниткою з другом.( Додаток 1)

 

3. Розучуємо пісню

 

                             Музика: О. Янушкевич. Слова: М. Ясакова.

Знають всі коли є друг – все світлішає навкруг,
Якщо сам не підведеш – друзів більше ти знайдеш.

Приспів: Дружать сонце і земля, ля-ля, ля-ля.
Дружать луки і поля, ля-ля, ля-ля.
Дружать діти на землі
І великі і малі.

Разом ходим на гурток, поспішаєм на каток.,
Нам незгоди не страшні – з другом весело мені.

Приспів.

Де єднає дружба всіх – там лунає пісня й сміх,
Свято нам несуть у дім – буде весело усім.

Приспів.

 

 

5. Рефлексія.

Вправи «Мікрофон» / «Клубочок» Діти по черзі беруть у руки уявний мікрофон та висловлюють свої враження, почуття, емоції від прослуханого й побаченого впродовж дня.

C:\Users\Home\Desktop\кейс\хлопчик і дівчинка.jpg
C:\Users\Home\Desktop\кейс\хлопчик і дівчинка.jpg
C:\Users\Home\Desktop\кейс\хлопчик і дівчинка.jpg
C:\Users\Home\Desktop\кейс\хлопчик і дівчинка.jpg
C:\Users\Home\Desktop\кейс\хлопчик і дівчинка.jpgC:\Users\Home\Desktop\кейс\хлопчик і дівчинка.jpgДодаток 1

docx
Додано
9 лютого 2023
Переглядів
915
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку