"Як звірі приготувалися до зими"

Про матеріал
закріплювати знання дітей по темі «Тварини» на основі тексту «Як звірі приготувалися до зими». Розвивати фразову мову учнів, вчити самостійно складати пропозиції, знаходити в тексті відповіді на питання, ставити питання до виділених слів , продовжувати роботу над правописом і вживанням в мові дієслів теперішнього, минулого і майбутнього часу. Контролювати фразову мову учнів, розширювати словниковий запас, вести роботу над словесним і логічним наголосом, темпом і злитістю, основними правилами орфоепії.
Перегляд файлу

Конспект позакласного заняття з розвитку зв’язного мовлення

у 2-му класі

по темі: "Як звірі приготувалися до зими"

учитель Гуманіцкая Т.В.

Мета заняття: закріплювати знання дітей по темі «Тварини» на основі тексту «Як звірі приготувалися до зими». Розвивати фразову мову учнів, вчити самостійно складати пропозиції, знаходити в тексті відповіді на питання, ставити питання до виділених слів , продовжувати роботу над правописом і вживанням в мові дієслів теперішнього, минулого і майбутнього часу.

Контролювати фразову мову учнів, розширювати словниковий запас, вести роботу над словесним і логічним наголосом, темпом і злитістю, основними правилами орфоепії.

 Розвивати слухове сприйняття, необхідний темп діяльності, самостійність.

Виховувати любов і турботу до тварин, птахів.

 Словник: перелітні, дупло, барліг, нора

                                                         Хід уроку

1.Організаційний момент

Діти, до нас прийшли гості, давайте привітаємося.

Добрий день!

Зараз перевіримо - як ви мене чуєте і розумієте.

Яке сьогодні число? _________________ (слухо / зорове)

Артем, повтори _______________________

Який день тижня? ___________________ (за екраном)

Давид, повтори .________________________

Соня, яка зараз пора року? ________ (читання з губів)

- Молодці! 

 -Наше заняття називається  «Розвиток зв’язного мовлення»

 

-Сьогодні на уроці ми будемо намагатися: добре говорити, відповідати на питання, читати, ставити питання до слів.

По перше зробимо фонетичну зарядку.

Контролювати будемо все звуки, але особливу увагу приділимо звукам

 [С'-З '].  Попрацюємо одночасно і над силою голосу.

2.Фонетична  зарядка

Читаємо склади і слова:

ся-ЗЯ Ася - зяблик

СІ-зи Сима - зима

се-ЗЕ сірий - зелений

Читаємо речення і стежимо за диханням -

Заєць взимку білий, а влітку сірий.

Які тварини змінюють колір на зиму: фото та опис

 3. Розмовна п'ятихвилинка

  Подивіться на картинки - Хто це?

- Тварини

Корова — Викицитатник Живший в семье волков ученый: волки тоже люди - Барбос   Медведи все чаще нападают на людей. С чем это связано? — National  Geographic Россия: красота мира в каждом кадре

Лиса - 85 фото хитрого и популярного хищника семейства псовых  Свинья Зина из Покурлея предсказала плодородный год | Вольская жизнь Барсук обыкновенный — Meles meles

- Які? (На дошці вивішені картинки, а написи закриті, коли діти говорять які це тварини, то написи відкриваються)

- Правильно свійські та дикі тварини.

- Артем, назви свійських тварин _______________

- Микита, чому вони так називаються?

(-Вони живуть біля людей)

- Соня, назви диких тварин ______________

- Чому їх називають «дикі тварини»

- Вони живуть в лісі.

- Взимку в лісі холодно! Звірям погано. Чому?

- Немає ягід, грибів, жуків.

- Але звірі розумні, хитрі. Вони восени приготувалися до зими.

- А це хто?

 ЛАСТОЧКИ - ЧТО ТАКОЕ? КТО ТАКОЙ?   Почему скворцы селятся не в любой скворечник? | Вопрос-ответ | АиФ  Аргументы и факты в Беларуси   Журавли. Осень. Common crane. Autumn. - YouTube   Грачи прилетели, весна вступает в свои права - Общество - Новости Тобольска

-Птахи.

-Вірно!

-А які це птахи? (Ластівки, шпаки, журавлі, граки.)

-Перелітні. Які прилітають до нас навесні і відлітають восени в теплі краї.

Назвіть їх _________________________

Назвіть птахів які залишаються з нами зимувати.

Полевой воробей — Википедия  Генетичні розбіжності між сірою і чорною вороною нарешті розгадані | SciTech  Почему синички любят сало? ❘ фото + видео | Екабу.ру - развлекательный  портал  ЛЕТИТЕ, ГОЛУБИ, ЛЕТИТЕ… - Газета «Марь Ванна»

 (Горобці, ворони, синички, голубі.)

-Ось ми і перевірили домашнє завдання

- Молодці!   Ви виконали його добре, повторили всіх тварин і птахів.

-На минулому уроці ми читали розповідь, текст лежить перед вами.

 

Як звірі готувалися до зими

      Багато було роботи восени у лісних мешканців - білки та їжака.

Білочка збирала і сушила гриби, шукала горіхи і носила їх у дупло. Їжачок збирав сухе листя, носив його у нору, щоб було тепло.  Їжачок, ведмідь, борсук будуть спати аж до весни. Зайчик поміняв свою сіру шубу на білу, щоб його не спіймав вовк або лисиця.

       Лелеки, ластівки, шпаки відлетіли до  теплих країв. Сороки, ворони, горобці, синиці прилетіли ближче до будинків  людей. Люди зробили їм годівниці..

4. Узагальнення і закріплення пройденого матеріалу.

- Як  називається текст?    (з перешкодами )

- «Як звірі готувалися до зими»

-Вірно. Читали ми в класі. А зараз ви надягнете шапочки і будете звірятами в лісовій школі.

(Робота над текстом)

-Білочка, йди сюди.       (за екраном)    Карнавальная шапочка Белочка, Батик, Батик 5501-52-54 - 430 руб - купить в  интернет магазине "Морозко", узнать характеристики, описание, цену, отзывы

- Білочка, ти восени що робила?

- Я готувалася до зими.

- Покажи дітям як ти це робила?

(Збирає в кошик гриби, горіхи)

-Що робить білочка?      (слухо/зорове)

- Збирає гриби і горіхи.

- Діти, куди несе білочка свої запаси?  (читання з губів)

-У свій будиночок.

-А як називається?  (з перешкодами)


-Дупло.

- Вірно, білка живе в дуплі.  Обои орех, белка, дупло картинки на рабочий стол, раздел животные - скачать

- Прочитайте, де про білочку написано в тексті. (Білочка збирала і сушила гриби, шукала горіхи і носила їх в дупло.)

 -А їжачок готувався до зими?

-Так.

 - Знайдіть у тексті, як? (Їжачок збирав сухе листя.)

-А як це, покажи нам їжачок. (Виходить їжачок і збирає листя.) Дитячий карнавальний костюм Іжак на прокат, оренду в Рівному

 -Молодець!-

-А навіщо він це робив?

- Їжачок, знайди це в тексті. (Ніс їх в нору, щоб було тепло.)

 -Діти, а їжачок ходить по лісу взимку?

- Ні

їжак в нірці

-А що він робить?

-Спить.

-А хто ще спить? Знайдіть в тексті і прочитайте.

-Їжачок, ведмідь, борсук спатимуть аж до весни.

- Діти, а де спить ведмідь?

-У барлозі.

-Давайте прочитаємо речення.

(Ведмідь спить у барлозі.)  В Ачинском районе браконьер загубил проснувшегося от спячки медведя /  Ачинский район / ЛЕНТА НОВОСТЕЙ / 24 SIBINFO

-А що робить зайчик взимку, знайдіть в тексті.

(Зайчик поміняв свою сіру шубку на білу, щоб його не спіймав вовк або лисиця)

-Діти, а чому зайчик став білим?

-Тому що сніг білий.

-Зайчик сховається  і його не видно.

- Молодці!

Діти, ці речення ви запишете в зошитах на уроці української мови.

 -А зараз давайте відпочинемо.

5. Руханка

-Я буду показувати тварину, а ви будете показувати як вона рухається.

(Лисиця, ведмідь, заєць, ластівка)

-Молодці!

-Діти, а ластівка-це тварина?

-Ні пташка.

-Вірно.

-Але і пташкам важко взимку.

-Є пташки, які відлітають у вирій.

-Знайдіть в тексті, які пташки відлітають на південь.

(Журавлі, ластівки, шпаки відлітають на південь.)

- А які птахи залишилися і що зробили? Прочитайте.

(Сороки, ворони, горобці, синиці прилетіли ближче до будинків людей.)

- А що зробили люди?  Знайдіть в тексті.

(Люди зробили їм годівниці)

Годівниці для птахів — дивовижні ідеї для творчості з дітьми   Годівниця для птахів своїми руками: оригінальні ідеї +60 фото   Кормушка для птиц: идеи как сделать своими руками из подручных средств |  Bird feeders, Diy bird feeder, Plastic bottle crafts

-Кому їм?

-Правильно. Пташкам.

- А для чого?

- Щоб підгодовувати птахів.

- Їм важко під снігом шукати корм, ось люди і повинні допомагати.

- Ви всі молодці! Урок закінчено.

- Подивіться, що у мене є.( Насіння, крихти хліба, сало).

-  Як ви думаєте для кого?

- Для пташок.

-Правильно ми підемо після заняття і погодуємо пташок.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
30 листопада 2020
Переглядів
478
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку