Постанова звука «ц’» у закритому складі. Диференціація звуків «р-л» в словах,складах і реченнях. РСС на матеріалі тексту «Взимку весело»

Про матеріал
Працювати над постановою звука «ц’» у закритому складі. Диференцювати звуки «р-л» в словах,складах і реченнях. . Розвивати навички слухового сприймання. Продовжити роботу над мовним диханням, силою голосу, темпом мовлення, читанням з обличчя. Виховувати інтерес і любов до природи.
Перегляд файлу

Тема : Постанова звука «ц» у закритому складі. Диференціація звуків «р-л» в словах,складах і реченнях.  РСС на матеріалі тексту  «Взимку весело»

Мета : Працювати над постановою звука «ц» у закритому складі. Диференцювати звуки «р-л» в словах,складах і реченнях.  . Розвивати навички слухового сприймання. Продовжити роботу над мовним диханням, силою голосу, темпом мовлення, читанням з обличчя. Виховувати інтерес і любов до природи.                                            

                                                    Хід заняття:

  1. Організаційний момент

- Ти мене чуєш? ( за екраном)

- Так, чую. 

- Привітайся. (з перешкодою)

- Добрий день.

- Що ти будеш робити? (слухо-зоров.)

- Слухати. Говорити. Читати.

- Яка зараз пора року? (за екраном)

- Зима

- Назви зимові місяці.(з перешкодою)

- Який зараз місяць?

- Почнемо працювати.(слухо- зоров.)

2. Артикуляційні вправи.

Вправа: «млинець» - широким, плоским і рівненьким ми можемо язик зробить. Таким, як цей млинець смачненький, що на тарілочці лежить.

«голочка» - язик свій швидше нагостри, на голочку перетвори.»

«парканчик» - спершу зуби ми стискаємо, потім губи  розкриваємо: ось який парканчик білий ми зробили.

3.Робота над диханням та голосом.

- Повтори як я, говоримо склади на одному видосі:

ПаПа ПаПа

ТаТаТаТаТа

МаМаМаМаМаМа

        Скажи тихо(папапа)

        Скажи голосно (ПАПАПА)

        Скажи тихо і голосно ПАпапа,папаПА,паПАпапа)

  1. Робота над постановою  звука «ц’»

- Пригадай, який звук ми вивчаємо?

- Звук «ць»

- Прочитай склади,збири кубики.

«АЦЬ», «ОЦЬ» «,ИЦЬ»,  «УЦЬ», «ЕЦЬ» .Молодець. Вірно. Скажи краще.

-Назви малюнки. Слідкуй за наголосом.

Горобець,перець,олівець,палець,продавець,пловець,ранець.

Доповні речення

На грядці росте…..(перець)

На гілці сидить ….(горобець)

У пенал поклали ….(олівець).

У мене болить…..(палець)

Відгадай загадку.

Бідовий хлопчина

В теплій сорочині

По дворах стрибає,

Крихти підбирає

(горобець)

 

 

4. Диференціація звуків «р-л»

- Пригадай, а ще які звуки ми з тобою вивчаємо?

- Ми вивчаємо звуки «р-л».

- Прочитай  склади і прикрась ялинку.

   «Ра-ла», «ро-ло» , «кра-кла» , «аро-ало», «ар-ал», «рно-лно».

На ціх табличках знайди слова зі звуками р і л,покажи на малюнку.

Лелека,равлик,порошок,ластівка,лось,ромашки,ялинка,рушничок,лисеняти.

Склади речення з ціх слів.

Павучок пере рушничок.

Лисенята пишуть літеру «Л».

  1. Фіз. хвилинка.

6. Робота над розвитком слухового сприймання.

Робота над текстом «Взимку весело».(другий час)

- Слухай мене уважно. Я буду читати, а потім ти будеш відповідати на запитання.

        - Подивись на малюнок. – Скажи краще. – Прочитай.

- Зараз я прочитаю речення, а ти знайди в тексті і прочитай.

7. Підсумок заняття.

- Що ми робили на занятті? (за екраном)

- Ми говорили, читали, слухали.

- Ти виконав усі завдання. Добре вимовляв звуки.

-  Молодець. До побачення

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
1 грудня 2020
Переглядів
477
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку