ЯКОЮ БУВАЄ ВОДА В ПРИРОДІ? Хід ранкової зустрічі

Про матеріал
Формувати уявлення дітей про воду та її стани. Розвивати мислення та довільну увагу. Коригувати вправність і дрібну моторику. Прищеплювати дбайливе ставлення до природи і охайність у роботі.
Перегляд файлу

ЯКОЮ БУВАЄ ВОДА В ПРИРОДІ?

Хід ранкової зустрічі

Вітання

Я — краплинка, ти —краплинка.

Угорі висить хмаринка.

Ми радіємо й кружляєм,

І на килимок сідаєм.

Я скажу усім малятам,

Гарним хлопчикам  й дівчатам.

Що сьогодні гарний день!

Тож усім вам: Добрий день!

(Діти сідають на килимок.)

В класній кімнаті лунає музика «Пісенька Капітошки».

Вчитель:

- Діти, а хто був нашим гостем минулої зустрічі? (Капітошка).

- Сьогодні знову  Капітошка завітав до нас і приготував щось цікаве.

Давайте разом переглянемо відео і  дізнаємося, якою буває вода в природі.

  https://www.youtube.com/watch?v=0Nth69VtlbQ

Гра з конструктором LEGO  «Де заховалася краплинка» (Асоціативний кущ)

Діти сідають колом у середині знаходиться Краплинка. Кожна дитина має набір цеглинок з малюнками-відгадками до запропонованих загадок.

  • А зараз послухайте загадки і покладіть біля краплинки певну цеглинку.

В огні не горить, у воді не тоне. (Лід.)
Довго мене нема – все в’яне, а як прийду — знов оживає. (Дощ.)
«Що це? Що це? – всі кричать. – Білі мухи он летять». (Сніг.)
Взимку – зірочка, на весні – водичка. (Сніжинка.)
Тече, тече – не витече, біжить, біжить – не вибіжить.(Ріка.)
Що росте догори коренем? (Бурулька.)
 

Запитання до дітей:

  • В якому стані буває вода у природі?
  • Чи є вода справжнім скарбом?

- Як ви гадаєте, якого кольору цеглинку наша Краплинка захотіла би у подарунок?

C:\Users\Win10Pro\AppData\Local\Temp\Rar$DIa0.273\IMG_20201127_090243_844.jpgC:\Users\Win10Pro\AppData\Local\Temp\Rar$DIa0.341\IMG_20201127_090247_132.jpgC:\Users\Win10Pro\AppData\Local\Temp\Rar$DIa0.818\IMG_20201127_090256_630.jpgC:\Users\Win10Pro\AppData\Local\Temp\Rar$DIa0.647\IMG_20201127_090302_666.jpg

За віконцем темним
Чудо із чудес —
Казкові сніжинки
Падають з небес!

  • Давайте намалюємо казкову сніжинку за допомогою цеглинок.

Учні діляться на дві команди.

Робота в групах  з конструктором LEGO  «Казкова сніжинка» (Художники)

-  Розкладіть цеглинки на аркуші паперу так, щоб було схоже на сніжинку.

-Використовуючи олівці,  оживіть  створену казкову сніжинку, домалюйте до неї ще деталі.

Команди презентують свої роботи.

 Запитання до дітей:

  • Що можна розповісти про вашу сніжинку?
  • Звідки вона прилетіла?
  • Чому вона казкова?

 

https://drive.google.com/file/d/1jSQ5LXtSFF5Z9SGAUeew1mvKNGdIoZVA/view?usp=sharing

Фізкультхвилинка з LEGO (Кольорова руханка)

Під веселу пісню «Булька» (у відео вставлені зображення цеглинок) https://drive.google.com/file/d/1qAZUt-3fN_796GtDvjRXhuD7wsyIgblu/view?usp=sharing)  діти виконують  рухи і беруть до рук ту цеглинку, яка з'являється на відео. На дошці, відповідно до кольору цеглинки, зображено вправу, яку в цей час учні повинні виконувати. Міняється колір цеглинки – виконується нова вправа.

 Запитання до дітей:

  • Яке завдання отримали з червоною цеглинкою?
  • З яким кольором виконували присідання?
  • Яке завдання найбільше сподобалося?

https://drive.google.com/file/d/1jSQ5LXtSFF5Z9SGAUeew1mvKNGdIoZVA/view?usp=sharing

 

 

 

 

docx
Додано
18 лютого 2022
Переглядів
430
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку