Японська народна казка 'Колосок-волошка'"

Про матеріал
Японські казки передусім вражають надзвичайною своєрідністю. Це й не дивно: адже Японія довго, особливо в XVII—XIX ст., була відгороджена від зовнішнього світу як морем, так і свавіллям її правителів. Та все одно в казках використовуються сюжети, запозичені в інших країн, зокрема Китаю, Кореї та Індії. Персонажі японських казок — люди (хлопець і дівчина, чоловік і дружина, дід і баба, селянин, ремісник, рибалка, настоятель храму, вельможа), птахи та звірі (горобець, журавель, лисиця, танукі — єнотоподібний собака, черепаха, мавпа, жаба), божества, чудовиська й перевертні, духи морів і гір. Сюжетом казки нерідко є боротьба бідного з багатим, людини з чудовиськами, злими духами і перевертнями. За тематикою казки, вміщені в цій книжці, можна поділити на героїчні, соціально-побутові, чарівні, казки про тварин.
Перегляд файлу

Японські народні казкиОлександр Пилипчук

Тема уроку: "Японська народна казка 'Колосок-волошка'"

Мета уроку:

  • ознайомити учнів з японською народною казкою;
  • розвивати мовленнєві навички та уміння розуміти прочитане;
  • вчити висловлювати власні думки та відповіді на запитання за текстом казки;
  • розвивати творчі здібності учнів, пропонуючи їм створити свою власну казку з аналогічними мотивами.

Хід уроку:

  1. Організаційний момент. Привітання з учнями, перевірка готовності до уроку.
  2. Актуалізація знань. Учитель пропонує учням пригадати, що таке народна казка, які мотиви та герої є в них, з яких країн нам відомі народні казки.
  3. Вивчення нового матеріалу. Учитель розповідає учням про японську народну казку "Колосок-волошка". Вчителем читається текст казки, а учні слухають та стежать за розвитком подій. Після прочитання учні повторюють головні моменти казки.
  4. Робота з текстом казки. Учитель ставить запитання до тексту казки, щоб переконатися, що учні зрозуміли її зміст та змогли згадати головні події та героїв. Запитання можуть мати такий характер: хто є головним героєм казки?, яким чином колосок-волошка врятувала життя героя?, які перешкоди стали на шляху героя до коханої?
  5. Творчі завдання. Учні пропонуються створити свою власну казку з аналогічними мотивами. Учитель допомагає учням згадати головних героїв та перешкоди, які їм потрібно подолати. Учні можуть працювати в групах або самостійно. Після написання казки учні можуть прочитати її один одному або виступити з нею перед класом.
  1. Підсумки уроку. Учитель підводить підсумки уроку, підкреслює важливість знайомства з народними казками різних народів, розвитку мовленнєвих та творчих навичок. Учні отримують завдання на додому - прочитати ще одну японську народну казку та підготуватися до обговорення на наступному уроці.
  2. Закінчення уроку. Учитель дякує учням за увагу та старання, попереджає про наступну тему уроку та надає завдання на додому.

 

docx
Додано
6 березня 2023
Переглядів
244
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку