Японська народна казка "Момотаро, або Хлопчик-персик"

Про матеріал
Кроссенс – асоціативна головоломка нового покоління. Слово «кроссенс» означає «перетин значень» і придумане за аналогією зі словом «кросворд», яке в перекладі з англійської мови означає «перетин слів». Зображення розташовують так, що кожна картинка має зв'язок із попередньою і наступною, а центральна поєднує за змістом зразу декілька картинок. Завдання того, хто розгадує кроссенс – знайти асоціативний зв'язок між сусідніми (тобто тими, що мають спільний бік) картинками. Зв’язки в головоломці можуть бути і поверхневими, і глибокими. Починати розгадувати кроссенс можна з будь-якої картинки, що розпізнається, але центральним є квадрат під номером 5. Центральна картинка, за бажанням автора, може бути пов’язана за змістом зі всіма зображеннями в кроссенсі. Але зазвичай потрібно встановити зв’язки по периметру між квадратами 1-2, 2-3, 3-6, 6-9, 9-8 8-7, 7-4, 4-1 («основа»), а також по центральному хресту між квадратами 2-5, 6-5, 8-5 и 4-5 («хрест»). Таким чином, кроссенс є сукупністю дванадцяти (за числом сусідніх пар) асоціативних головоломок. Відповідь не завжди є однозначною, але в більшості випадків ті, хто відгадують, знаходять однаковий ланцюжок асоціацій. Якщо образи на зображеннях прості і логічні, то для розгадки кроссенса треба лише знання фактів. У такому разі правильна відповідь одна і тематика конкретна. При створенні кроссенса можна скористатися таким алгоритмом: 1. Визначити тематику(загальну ідею). 2. Вибрати 8-9 елементів (образів), що мають відношення до теми. 3. Найти зв'язок між елементами. 4. Визначити послідовність елементів за типом зв’язку «хрест» і «основа».
Перегляд файлу

                             Японська народна казка "Момотаро, або Хлопчик-персик"                                                  

C:\Users\ADMIN\Desktop\1024px-LocationJapan.svg.png

C:\Users\ADMIN\Desktop\630_360_1486682642-4851.jpg

C:\Users\ADMIN\Desktop\380_full_48650_600.jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\Без названия (2).jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\images (1).jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\ca1f043c68d11fa3131accb5f4d46d05.jpg

C:\Users\ADMIN\Desktop\Без названия (1).jpg

 

C:\Users\ADMIN\Desktop\240px-Phasianus_colchicus_2_tom_(Lukasz_Lukasik).jpg

C:\Users\ADMIN\Desktop\Akita_Inu_breed_plemeno.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


По периметру:

1 - 2. Японія розташована на островах (майже 7000), що огинають східну частину Азії.

2 – 3. Свою країну японці поетично називають країною, де сходить сонце. Зображення сонця є і на державному прапорі .

3 – 4. Найкоштовнішим скарбом Японії, пов`язаним із давніми традиціями, є фольклор, у якому знайшло відображення поетичне бачення світу, здавна притаманне японцям.

4 –5. Природа та людина в японській культурі - єдине ціле. Момотаро прекрасно розуміє мову звірів і птахів, вони діють спільно.

5 – 6. Ще один представник природного світу стає слугою Момотаро, прийнявши запорукою єдності просяного коржа.

6 – 7.  Далеко в горах зустріла Момотаро разом з його слугами мавпа і теж захотіла стати слугою хлопця.

7 – 8. Чудовиська втілюють ворожі сили людського світу, але Момотаро та його вірні супутники, які представляють природу, перемагають їх.

8 – 1.  Додому герой повертається переможцем. У японській культурі дім має особливе значення й користується великою пошаною. Сюди з гідністю повертається герой зі своїх мандрів. Він переміг зло, і за це ним пишаються батьки.

По хресту:

2 – 9. Чудесне народження героя пов`язане з плодом персика, який плив річкою. І персик, і вода - це прояви вічної природи, яка здатна постійно оновлюватися й давати силу людям.

4 – 9.  Природа допомагає Момотаро ставати дужчим і вищим.

6 – 9. В японських казках немає традиційного прийому алегорії, пес, мавпа та фазан є представниками природного світу, і разом з людиною є єдиним цілим.

8 – 9. Перемогти ворожі сили можна лише діючи спільно, у злагоді, що і показали герої казки.

                                                         

 

 

                                      

 

 

 

                                       Ільченко Микола Миколайович, учитель зарубіжної літератури Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ст.№11

                                       Ільченко Алла Михайлівна,. учитель зарубіжної літератури Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ст.№11

 

doc
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
364
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку