Японська народна казка "Момотаро, або Хлопчик-персик"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По периметру:
1 - 2. Японія розташована на островах (майже 7000), що огинають східну частину Азії.
2 – 3. Свою країну японці поетично називають країною, де сходить сонце. Зображення сонця є і на державному прапорі .
3 – 4. Найкоштовнішим скарбом Японії, пов`язаним із давніми традиціями, є фольклор, у якому знайшло відображення поетичне бачення світу, здавна притаманне японцям.
4 –5. Природа та людина в японській культурі - єдине ціле. Момотаро прекрасно розуміє мову звірів і птахів, вони діють спільно.
5 – 6. Ще один представник природного світу стає слугою Момотаро, прийнявши запорукою єдності просяного коржа.
6 – 7. Далеко в горах зустріла Момотаро разом з його слугами мавпа і теж захотіла стати слугою хлопця.
7 – 8. Чудовиська втілюють ворожі сили людського світу, але Момотаро та його вірні супутники, які представляють природу, перемагають їх.
8 – 1. Додому герой повертається переможцем. У японській культурі дім має особливе значення й користується великою пошаною. Сюди з гідністю повертається герой зі своїх мандрів. Він переміг зло, і за це ним пишаються батьки.
По хресту:
2 – 9. Чудесне народження героя пов`язане з плодом персика, який плив річкою. І персик, і вода - це прояви вічної природи, яка здатна постійно оновлюватися й давати силу людям.
4 – 9. Природа допомагає Момотаро ставати дужчим і вищим.
6 – 9. В японських казках немає традиційного прийому алегорії, пес, мавпа та фазан є представниками природного світу, і разом з людиною є єдиним цілим.
8 – 9. Перемогти ворожі сили можна лише діючи спільно, у злагоді, що і показали герої казки.
Ільченко Микола Миколайович, учитель зарубіжної літератури Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ст.№11
Ільченко Алла Михайлівна,. учитель зарубіжної літератури Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ст.№11