Номер слайду 14
Хто ж така Помаранчева Дівчинка? Проблемне запитання. З якою метою батько розповів синові історію Помаранчевої Дівчинки і залишив йому листа?Батько Георга задає ще маленькому, трирічному, синові головне запитання: який би вибір зробив він між життям і небуттям? Він запрошує сина зробити власний вибір. Отже, питання і проблема вибору – головна у творі норвезького письменника. Для Яна Улава любов – це його вибір. І тому син, довго розмірковуючи, вагаючись, інколи засуджуючи батька і за листа, і за таке важке підступне запитання, рішуче робить власний вибір: Георг вибирає життя, яке б воно не було! Бо він уже знає добро, бачить світ, вивчає Всесвіт, планує, мріє, закохується, живе – і підтвердженням цьому є слова Піта Хейна. ЗРОБИ ПРАВИЛЬНИЙ ВИБІР – закликає автор читача – І ТИ БУДЕШ ЩАСЛИВИЙ, ти зустрінеш свою Помаранчеву Дівчинку. Як ми проживемо наше життя, залежить від нас самих, від нашого власного вибору. Ще одне цікаве відкриття можна зробити із прочитаного, якщо звернути увагу на сльози Веруніки при Яну Улаву. Згадайте, чому вона плакала в Іспанії під час зустрічі з коханим? Тому що він її, сусідку «з Хюмлевейєна чи Ірісвейєна», не впізнав! Вони обоє – родом з дитинства! Отже, ЩАСТЯ ЗАВЖДИ ПОРУЧ. Треба тільки вчасно його роздивитися. Крім того, Веруніка, будучи художником, говорила коханому: «Як немає двох однакових помаранчів, так немає другої Веруніки. Вона – одна-єдина! І ти за мною поїхав в Іспанію!» Знову ж таки, автор підкреслює неповторність, унікальність кожної людини. Знайти свою половинку – завдання не з легких, але необхідних. Завдання: додайте всі висновки і, спираючись на текст роману, виведіть формулу вибору Георга.