З ДОСВІДУ РОБОТИ: «ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЕРІВНИКІВ ГУРТКІВ КПНЗ «ЦЕНТРУ СПОРТУ ДЛЯ ДІТЕЙ, ЮНАЦТВА ТА МОЛОДІ «ОЛІМП»

Про матеріал
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЕРІВНИКІВ ГУРТКІВ КПНЗ «ЦЕНТРУ СПОРТУ ДЛЯ ДІТЕЙ, ЮНАЦТВА ТА МОЛОДІ «ОЛІМП»
Перегляд файлу

 

КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ЦЕНТР СПОРТУ ДЛЯ ДІТЕЙ, ЮНАЦТВА ТА МОЛОДІ «ОЛІМП»

КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З ДОСВІДУ РОБОТИ: «ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЕРІВНИКІВ ГУРТКІВ КПНЗ «ЦЕНТРУ СПОРТУ ДЛЯ ДІТЕЙ, ЮНАЦТВА ТА МОЛОДІ «ОЛІМП»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконала:

Савченко Наталія Іванівна,

заступник директора з НВР

КПНЗ ЦСДЮМ «Олімп» КМР

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кривий Ріг-2020


ЗМІСТ

 

1.ВСТУП

2.МАТЕРІАЛИ

РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЕРІВНИКІВ ГУРТКІВ КПНЗ «ЦЕНТРУ СПОРТУ ДЛЯ ДІТЕЙ, ЮНАЦТВА ТА МОЛОДІ «ОЛІМП»

3.ПАСПОРТ

МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ  КЕРІВНИКІВ ГУРТКІВ КПНЗ «ЦЕНТРУ СПОРТУ ДЛЯ ДІТЕЙ, ЮНАЦТВА ТА МОЛОДІ «ОЛІМП»

4.ПЛАН ЗАСІДАНЬ  МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

5.ФОРМИ ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАНЬ МО:

6.ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З МОЛОДИМИ СПЕЦІАЛІСТАМИ

7.ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ЗАНЯТЬ ГУРТКІВ

8.БАНК ДАНИХ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ

9.ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ

10ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН  РОБОТИ

11ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ

12ПИТАННЯ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ

13ВИМОГИ ДО ВЕДЕННЯ ПРОТОКОЛУ ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ВСТУП

 

 

Методичні об’єднання створюються відповідно до положення про методичне об’єднання затвердженого педагогічною радою закладу. Члени методичного об’єднання відкритим голосуванням обирають з досвідчених керівників гуртків терміном на 3 роки керівника (голову).

Залежно від актуальності питань, що розглядаються, умов в яких працює об’єднання, у позашкільному закладі їх засідання проводиться щокварталу.

У діяльності методоб’єднання практикуються різноманітні види роботи, але найбільшого поширення набули заслуховування й обговорення доповідей, взаємовідвідування відкритих занять, виховних заходів, бібліографічні огляди, вивчення методичних матеріалів, практичні заняття з керівниками гуртків тощо.

Індивідуальними формами методичної роботи є:

наставництво;

консультації;

стажування;

самоосвіта;

індивідуальна методична допомога тощо.

 

 

 

МАТЕРІАЛИ

РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЕРІВНИКІВ ГУРТКІВ КПНЗ «ЦЕНТРУ СПОРТУ ДЛЯ ДІТЕЙ, ЮНАЦТВА ТА МОЛОДІ «ОЛІМП»

 

 

Паспорт

методичного об’єднання  керівників гуртків КПНЗ «Центру спорту для дітей, юнацтва та молоді «Олімп»

 

Дата створення:  01.09.1997р.

     Керівник методичного об’єднання: Яблонська І.В.- завідувач відділу

Кількісний склад членів  методичного об’єднання : 17

Якісний склад членів методичного об’єднання :

Навчаль ний рік

Освіта педагогічних працівників

Тарифні розряди

Звання

«Керівник

гуртка-

методист»

Повна

вища

Базова

вища

Неповна

вища

Загально

освітня

7

8

9/11

10/12

2012/2013

16

-

1

--

-

-

6

11

1

2013/2014

16

 

1

--

-

-

5

12

2

2014/2015

16

 

1

--

-

1

4

12

2

2015/2016

16

1

-

-

-

1

3

13

-

2016/2017

17

 

-

-

 

 

 

 

2

2017-2018

17

 

-

-

 

 

 

3

 

    14

-

2018-2019

17

-

-

-

 

 

3

    14

2

 

Проблема, над якою працює методичне об’єднання : «Формування соціальних компетентностей вихованців, як умова успішної самореалізації особистості »

Результативність роботи методичного об’єднання:

2018-2019 навчальний рік

 

МОНІТОРИНГ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ГУРТКІВ

ПІБ кер. гуртка             

 

Рівні змагань

К-сть, учасників /к-сть місць

К-сть

балів

Місце

Внут

рівень

Міський

 

Обл.

рівень

Всеукр.

рівень

Міжн.

рівень

Онищенко І.А.

 

61/63

 

98/98

99/99

1010

1

Панчуков О.Г.

 

144/125

68/51

37/26

36/33

690

2

Балаєва В.В.

 

51/52

 

28/28

20/20

338

3

Петраченко О.В.

 

32/32

 

62/62

 

338

3

Маринич В.Г.

45/45

115/115

 

37/37

-

338

3

Зубенко О.В.

 

45/45

 

45/45

 

338

3

Блістун І.В.

 

 

23/36

 

23/23

15/15

237

4

Тімченко В.В.

 

15/10

45/51

32/41

3/3

 

238

4

Науменко А.В.

 

 

26/27

 

29/29

15/15

238

4

Манойло І.В.

 

12/14

 

21/21

12/12

198

5

Семеряга О.М.

15/9

 

5/3

 

1/1

80

6

Підгальний С.Ю.

15/12

 

 

 

 

25

7

 

УЧАСТЬ КЕРІВНИКІВ ГУРТКІВ У ВИХОВНИХ ЗАХОДАХ

 

МОНІТОРИНГ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКІВ ГУРТКІВ

 

з

п

Критерії оцінки якості роботи кер. гуртків

Панчуков О.Г.

Тімченко В.В.

Підгальний С.Ю.

Семеряга О.М.

Блістун І.В.

Манойло І.В.

Балаєва В. В.

Зубенко О.В.

Оставненко І.А

Науменко А.В.

Петраченко О.В.

Шеремета Д.А.

1.

Навчальні досягнення

10

10

2

5

9

7

8

9

9

9

7

4

2.

Професійна

компетентність

10

10

9

9

10

10

9

10

10

9

9

7

3.

Готовність до організації

НВП

10

10

5

6

9

9

9

9

9

9

9

9

4.

Досягнення вихованців

118

37,3

2,5

8,0

49,2

8,0

37,3

117,9

71,2

37,5

8,0

2,8

5.

Участь в орг.вих. заходах

15

5

5

10

55

5

42

130

114

74

5

36

Всього балів

163

67,3

23.5

38

132,2

39

105,3

275, 9

213,2

138.5

38

58,8

 

 

 

 

 

 

ПЕРСОНАЛЬНИЙ СКЛАД ЧЛЕНІВ МО:

 

№ п/п

 

 

 

ПІБ керівника гуртка

   Освіта

Категорія, педагогічне звання

Педагогічний стаж роботи

Рік остан. курсов. перепідготовки

Рік останньої атестації

Методична проблема

Тема самоосвітньої роботи

Що і коли закінчив

Спеціальність за дипломом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН ЗАСІДАНЬ  МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

 

п

Порядок денний засідання

Дата

засідання

Відповіда-

льний

Відмітки

про

виконання

Засідання № 1

1.

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

6

 

7

1. Про  підсумки  результативності  методичної  роботи  у  2018/2019 навчальному році. Завдання на 2019/2020 навчальний рік. Розподіл обов’язків

між членами МР

2. Про схвалення планів та структури методичної роботи (МО, Школа молодого педагога, методична рада).

 3. Про  організацію  підсумкового  етапу  роботи  над  єдиною  науково-методичною проблемою школи. Обговорення плану роботи.

4. Про навчальні програми і навчально-методичні посібники, рекомендовані для використання у 2019/2020 н.р.

5. Про підготовку вихованців до участі в змаганнях, конкурсах, фестивалях.

6. Про проведення відкритих заять. Погодження графіка.

7. Огляд  нормативних  документів,  новинок  психолого-педагогічної літератури.

 

вересень

Директор

Заступник

директора

 

Засідання № 2

1.

 

2

 

2.

1.Тематичне засідання «Сучасне заняття гуртка – спільна творчість керівника і вихованців».

2.Проведення моніторингового дослідження якості освіти.

 

листопад

.

Заступник

директора

 

Засідання № 3

1.

 

2.

Відкрите заняття гуртка «Футбол». Майстерність і досконалість-шлях до успіху.

 Огляд та обговорення науково-методичної літератури

січень

Маринич В.Г.

заст.дир.

 

Засідання № 4

1.

2.

Творчий звіт педагогів, які атестуються

Огляд та обговорення науково-методичної літератури

березень

Кер.гуртків

заст.директ.

 

Засідання № 5

1.

 

2.

Семінар-тренінг: Особистість педагога у сучасному світі»

Огляд та обговорення науково-методичної літератури

травень

Директор

заступник

директора

 

 

 

ФОРМИ ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАНЬ МО:

 навчально-методичний семінар, семінар-практикум, теоретичний  семінар, практичне заняття, круглий стіл, аукціон педагогічних ідей,  методичний фестиваль, педагогічні читання, творчий звіт та ін.

МЕТОДАМИ ПРОВЕДЕННЯ МО:

 лекція, лекція-консультація, доповідь (заслуховування й обговорення), ділові    педагогічні ігри (розігрування педагогічних ситуацій), мозковий штурм, акваріум, коло ідей, диспут, дебати, тренінг, огляд та обговорення навчально-методичної літератури, анкетування, тестування, моделювання конкретної ситуації тощо.

 

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З МОЛОДИМИ СПЕЦІАЛІСТАМИ

з/п

Захід

Дата

проведення

Відповідальний

Відмітка

про виконання

І.  Вивчення директивних документів, нормативних та інструктивно-методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України

1.

Вивчення нормативно-правової бази:

  • Закону України «Про освіту»;
  • Закону України «Про позашкільну освіту»
  • Положення про позашкільний  заклад системи освіти.

впродовж року

Заступник директора з навчально-виховної роботи

 

2.

Ознайомлення з основними нормативно-методичними документами діяльності позашкільного навчального закладу

вересень-жовтень

Заступник директора з навчально-виховної роботи

 

3.

Ознайомлення зі Статутом закладу, правилами внутрішньо трудового розпорядку, правилами техніки безпеки

вересень

Заступник директора з навчально-виховної роботи

 

4.

Вивчення нормативних документів з розвитку освіти.

 

Впродовж року

Заступник директора.

Наставники

 

ІІ. Ознайомлення з підходами до виховного процесу в навчальному закладі, до формування всебічно розвиненої особистості на основі традицій національного виховання та особистісно-зорієнтованої  концепції освіти

1.

Продовження практики наставництва з метою надання допомоги молодим педагогам.

Впродовж року

Заступник директора з НВР

 

2.

Складання розкладу для взаємного відвідування занять гуртків молодим керівниками і наставником.

жовтень

Методист

 

3.

Складання розкладу взаємного відвідування занять молодими педагогами. Відвідування занять гуртків  педагога-наставника:

  •   методика організації початку заняття гуртка;
  •   форми та методи роботи з вихованцями;
  •   організація самостійної діяльності вихованців;
  •   диференціація на занятті гуртка;
  •   активізація пізнавальної діяльності вихованців на занятті гуртка.

протягом року

Заступник директора з навчально-виховної роботи. Наставники

 

4.

Складання плану самоосвіти молодих педагогів.

вересень

Заступник директора з НВР; наставники

 

ІІІ. Поглиблення науково-теоретичної підготовки, методики, поповнення знань молодих педагогів

1.

Ознайомлення із системою роботи в навчальному закладі:

  •   план роботи закладу на навчальний рік;
  •   традиції навчального закладу;
  •   права та обов’язки педагогів, керівників гуртків, завідувачів навчальними кабінетами.

серпень -

вересень

Директор

 

2.

Надання допомоги в плануванні роботи (навчальні програми, вимоги до календарного та поурочного планів), в ознайомленні з вимогами до ведення документації.

протягом року

Заступник директора з НВР

 

3.

Надання допомоги у визначенні типології занятті та вимог до його проведення; визначенні напрямків роботи та складанні календарного плану на семестри та літній період.

протягом року

Заступник директора з НВР

 

IV. Контрольно-діагностична робота

1.

Визначення рівня професійної підготовки молодих фахівців, визначення педагогічних проблем керівників гуртків.

до 10.09.2018

Заступник директора з навчально-виховної роботи

 

2.

Здійснення  попереджувального контролю з метою пошуку найбільш ефективних методів проведення заняття  та найраціональніших прийомів роботи педагога

протягом року

Заступник директора з навчально-виховної роботи Наставники

 

3.

Здійснення контролю за виконанням педагогами єдиних вимог до вихованців, норм педагогічної етики та принципів особистісно-орієнтованої освіти.

протягом року

Заступник директора з навчально-виховної роботи Наставники

 

4.

Вивчення результативності методичної роботи з молодими педагогами, реалізації ними рекомендацій та процесу їх адаптації.

квітень

Заступник директора з навчально-виховної роботи Наставники

 

 

 

ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ЗАНЯТЬ ГУРТКІВ

 

Назва гуртка

Тема заняття

Дата

проведення

ПІБ керівника гуртка

 

БАНК ДАНИХ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ

 

Прізвище, ім’я

вихованця

 

Рік народж

 

Гурток

Профіль обдарова- ності

Професійний ріст вихованця

2014- 2015

2015- 2016

2016- 2017

2017- 2018

2018-2019

 

 

ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ

 

ЗМІСТ РОБОТИ

Термін

Відповідальні

  1.  

Опрацювання нормативних документів та інструктивно-методичних матеріалів

серпень

Голова МО,

члени МО

  1.  

Взаємоперевірка готовності залів до навчального року. Складання паспортів спортивних залів

серпень

Завідувачі спортивних залів

  1.  

Створення мультимедійних посібників до занять гуртків

упродовж року

Члени МО

  1.  

Затвердження календарно-тематичних планів занять гуртків

серпень

Голова МО

  1.  

Проведення консультацій з питань ведення  документації керівників гуртків

серпень

Голова МО

  1.  

Визначення рівня фізичної підготовленості вихованців на початок і на кінець навчального року (проведення й аналіз тестування)

Вересень

травень

Члени МО

  1.  

Проведення внутрішніх змагань (календар змагань)

жовтень

листопад

листопад

грудень

січень – травень

Члени МО

 

 

  1.  

Ознайомлення з матеріалами тестування випускників. Підготовка випускників до тестування

лютий - березень

Члени МО

  1.  

Проведення тижня педагогічної майстерності (відвідування й обговорення відкритих занять гуртків)

березень

Члени МО

  1.  

Підсумковий огляд спортивних залів (ознайомлення з навчально-методичним забезпеченням)

червень

Завідувачі спортивних залів,

члени МО

 

 

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН  РОБОТИ

керівника гуртка

___________________________________

на 2019/2020 н.р.

(П.І.Б.)

 

№ п/п

Зміст роботи

Серпень

Вересень

Жовтень 

 

 

 

 

 

 

Листопад 

 

 

 

 

 

 

Грудень 

  

 

 

 

 

Січень 

 

 

 

 

 

 

Лютий 

 

 

 

 

 

 

Березень 

 

 

 

 

 

 

Квітень 

 

 

 

 

 

 

Травень 

 

 

 

 

 

 

Червень 

 

 

 

 

 

 

1.

Робота над методичною проблемою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Участь в роботі м/о, інших формах методичної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Науково-дослідницька робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

Самоосвіта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Навчально-методичні напрацювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

Робота з обдарованими дітьми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ

1.  Створення інформаційного банку даних "Обдарованість".

2.  Систематизація матеріалів періодичних видань з проблеми дитячої обдарованості.

3. Розробка навчальних програм із врахуванням індивідуальних здібностей обдарованих дітей.

5. Організація і проведення творчих

 6. Забезпечення участі обдарованих дітей у міських, обласних, Всеукраїнських та міжнародних змаганнях.

7. Літнє оздоровлення обдарованих дітей Центру спорту.

8. Обговорення проблем організації роботи з обдарованими дітьми і визначення подальших перспектив на педраді.

9. Організація семінару для молодих спеціалістів, які працюють з обдарованими дітьми.

10. Висвітлення діяльності у ЗМІ, на сайтах, Фейсбук, Класна оцінка

та ін.

 

ПИТАННЯ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ

На засіданнях методичного об’єднання керівників гуртків

 

  • Вимоги до сучасних занять гуртків та шляхи їх реалізації.
  • Сучасні заняття гуртків, проблеми їх аналізу та самоаналізу.
  • Діяльнісний, особистісно зорієнтований і компетентнісний підходи як провідні у світовій практиці навчання.
  • Компетентнісний підхід  в освіті. Компетентності й компетенції .
  • Інноваційні аспекти розвивального навчання.
  • Застосування інтерактивних методів навчання, як один із шляхів підвищення ефективності занять гуртків.
  • Методи проблемного навчання і їх застосування на заняттях гуртків.
  • Застосування інформаційних технологій .
  • Навчально-дидактичні ігри як засіб розвитку пізнавальної діяльності вихованців.
  • Форми, методи та прийоми роботи з обдарованими вихованцями.
  • Ознайомлення з інноваційними технологіями – передовим досвідом керівників гуртків України, області, міста, району.
  • Системність у роботі керівника гуртка.

 

ВИМОГИ ДО ВЕДЕННЯ ПРОТОКОЛУ ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

Обговорення питань і прийняття рішень на засіданнях МО фіксує протокол. Згідно з Інструкцією щодо ведення ділової до­кументації у   протоколі   зазначають   такі  реквізити:

  • назва виду документа;
  • дату проведення заходу;
  • заголовок до тексту;
  • текст;
  • підписи голови і секретаря засідання.

Текст протоколу складається з двох частин: вступної та основної.

Вступна частина складається з прізвищ та ініціалів голови і секретаря засідання, кількості присутніх і відсутніх па засідан­нях, порядку денного засідання з переліком питань, які будуть розглядатися та зазначенням доповідачів щодо кожного з них.

Основний текст протоколу викладається із розділів: «Слу­хали», «Виступили», «Ухвалили».

Підписи голови та секретаря засідання на протоколі є обов'яз­ковими.

 

 

Протокол

засідання методичного об’єднання керівників гуртків

 

Від 11 вересня  2019                                                      №1

 

Голова МО – Яблонська І.В.

Секретар МО – Зубенко О.В.

Загальна кількість керівників гуртків - 16

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Про  підсумки  результативності  методичної  роботи  у  2018/2019

навчальному році. Завдання на 2019/2020 навчальний рік. Розподіл обов’язків

між членами МР

2. Про схвалення планів та структури методичної роботи (МО, Школа

молодого педагога, методична рада).

 3. Про  організацію  підсумкового  етапу  роботи  над  єдиною  науково-

методичною проблемою школи. Обговорення плану роботи.

4. Про навчальні програми і навчально-методичні посібники, рекомендовані для використання у 2019/2020 н.р.

5. Про підготовку вихованців до участі в змаганнях, конкурсах, фестивалях.

6. Про проведення відкритих заять. Погодження графіка.

7. Огляд  нормативних  документів,  новинок  психолого-педагогічної літератури.

1. СЛУХАЛИ: Савченко Н.І. –голову МР, яка проаналізувала роботу методичної ради за 2018-2019навчальний рік. Віна, зокрема, зазначила, що у

2018-2019н.р. навчально-виховна та методична робота в закладі здійснювалася відповідно до Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», указами  і  розпорядженнями  Президента  України, постановами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства в галузі освіти, в тому числі департаменту освіти і науки Криворізької місько\ ради, а також відповідно до завдань, визначених у наказі по закладу від 01.09.2019р. Роботу педагогічного колективу було спрямовано на продовження реалізації науково-методичної  проблеми  «Формування соціальних компетентностей вихованців, як умова успішної самореалізації особистості в соціумі».  Цей напрямок  роботи  був  обумовлений  внутрішкільними  завданнями,  а  також виходячи з єдиної методичної проблеми, над якою працювали педагоги освітніх закладів області. З  метою  цілеспрямованої  роботи  та  для  забезпечення  колективного керівництва методичною роботою в закладі була створена методична рада, до складу якої увійшли директор, заступник директора з навчально-виховної роботи, керівники гуртків. Протягом року на засіданнях методичної ради обговорювалися такі питання, як:

аналіз  методичної  роботи  за  минулий  навчальний  рік  та організація методичної роботи в закладі на 2018-2019 навчальний рік;

участь вихованців у змаганнях, конкурсах, фестивалях;

про підготовку та проведення педагогічних читань;

організація методичної роботи з молодими педагогами з питань організації

навчально-виховного процесу;

робота з обдарованими дітьми;

підготовка до педагогічних рад;

стан проведення занять;

участь у міських та обласних методичних заходах.

Протягом року у методичному кабінеті продовжувалася робота щодо узагальнення досвіду роботи керівників гуртків, систематизувалися тематичні папки з різних напрямків.

Протягом  року  керівники гуртків  підвищували  свій  кваліфікаційний  рівень шляхом самоосвіти, участі у роботі семінарів, майстер -класів.

Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про позашкільну освіту»,

«Типового положення про атестацію педагогічних працівників», затвердженого наказом  Міністерства  освіти  і  науки  України  від  06.10.2010  No  930, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.12.2010 за No 1255/18550 у 2018-2019 навчальному році здійснювалась курсова перепідготовка (навчанняна курсах  післядипломної  освіти)  та  атестація  педагогів  відповідно  до перспективного  плану  атестації  педагогічних  кадрів  з  метою  стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи,  підвищення  престижу  й  авторитету,  забезпечення  ефективності навчально-виховного процесу.

У наявності є атестаційний куточок, папка, в якій зібрані матеріали атестації

Керівників гуртків  за  5  роки.  Видані відповідні  накази.  У 2018-2019 навчальному році  атестувався керівники гуртків Маринич В.Г., Манойло І.В., Тімченко В.В.    Протягом  атестаційного  періоду  ними проведено  відкриті  заняття  та  виховні  заходи,  педагоги  брали  участь  у  роботі семінарів,  конференцій  та  педагогічних  майстернях,  підготували  творчі  звіти. Згідно  результату  засідання    атестаційної  комісії Маринич В.Г., Манойло І.В. присвоєнозвання «Керівник гуртка-методист». Упродовж  2018-2019  навчального  року  працювало  методичне об’єднання керівників гуртків. Своїм досвідом керівники гуртків обмінювались на відкритих заняттях,  заходах,  впроваджуючи  ідею  взаємонавчання.

 Розглядаючи новітні підходи, керівники гуртків приділили увагу  інтерактивному  навчанню,  методи  якого демонстрували  на  відкритих заняттях. 

Протягом навчального року здійснювалась контрольно-аналітична діяльність за  навчально-виховним  процесом:  адміністрацією закладу  відвідано  заняття гуртків  уроків , проведено  індивідуальні  консультації  , перевірено  календарно-тематичне  планування,  вибірково – поурочні  плани, систематично перевірялись журнали.  За наслідками  внутрішкільного  контролю  надано  рекомендації  керівникам гуртків, вихованцям  та  їх  батькам  щодо  поліпшення  організації  освітнього процесу. Питання, хід та результати контрольно-аналітичної діяльності систематично обговорювались на нарадах при директорові, засіданнях МО, наслідки узагальнені в наказах по закладу. Відповідно до календаря змагань та згідно офіційних положень у 2018-2019 н.р. вихованці закладу прийняли участь у змаганнях та фестивалях різних рівнів:

  • Внутрішні змагання – призових місць – 85 ( 128 учасників)
  • Міські змагання – призових місць – 580 (588 уч.)
  • Обласні змагання – призових місць – 102 (77 уч.)
  • Всеукраїнські – призових місць – 333 (381 уч.)
  • Міжнародні – призових місць – 188, ( 191 уч.)
  • Всього 1188 призових місць

Виконано: спортивно-масових розрядів– 20 чол. КМС –3 чол.

 В усіх творчих колективах закладу пройшли підсумкові заходи - звітні концерти, залікові заняття та кваліфікаційні іспити. За підсумками участі у змаганнях та фестивалях різних рівнів за 2018-2019 н.р. проведено моніторинг результативності гуртків.

 

 

 

ПІБ кер

гурткаРівні                змагань

К-сть, учасників /к-сть місць

К-сть

балів

Місце

Внут

рівень

Міський

 

Обл.

рівень

Всеукр.

рівень

Міжн.

рівень

Онищенко І.А.

 

61/63

 

98/98

99/99

1010

1

Панчуков О.Г.

 

144/125

68/51

37/26

36/33

690

2

Балаєва В.В.

 

51/52

 

28/28

20/20

338

3

Петраченко О.В.

 

32/32

 

62/62

 

338

3

Маринич В.Г.

45/45

115/115

 

37/37

-

338

3

Зубенко О.В.

 

45/45

 

45/45

 

338

3

Блістун І.В.

 

 

23/36

 

23/23

15/15

237

4

Тімченко В.В.

 

15/10

45/51

32/41

3/3

 

238

4

Науменко А.В.

 

 

26/27

 

29/29

15/15

238

4

Манойло І.В.

 

12/14

 

21/21

12/12

198

5

Семеряга О.М.

15/9

 

5/3

 

1/1

80

6

Підгальний С.Ю.

15/12

 

 

 

 

25

7

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Жарова Т.І.,  в.о.директора,  яка  висловила  зауваження  та  пропозиції

щодо покращення роботи окремими педагогічними працівниками та методичної ради вцілому.Також Тетяна Іванівна запропонувала розподілити обов’язки між членами методичної ради таким чином:Савченко Н.І., заступник директора з НВР, голова методичної ради, секретар методичної ради Блістун І., голова МО керівників гуртків-Яблонська І.В., Селюта Н.В., Жарова Т.І. члени методичної ради.

УХВАЛИЛИ :1.Вважати роботу методичної ради за 2018 –2019н. р. задовільною.

2.Врахувати  висловлені  зауваження  та  пропозиції, працювати  над покращенням якості роботи.

3.Затвердити склад методичної ради та розподіл обов’язків між її членами.

 

2.СЛУХАЛИ : Савченко Н.І. –голову МР .Яблонську І.В. –голову МО, , які представили проекти планів роботи методичної  ради, Школи молодого керівника гуртка,  методичного об’єднання. Також голова МР презентувала Модель методичної роботи закладу на 2019-2020 навчальний рік.

УХВАЛИЛИ:

1.Затвердити  плани  роботи методичної  ради, Школи молодого керівника гуртка,  методичного об’єднання з  урахуванням  запропонованих  змін  і доповнень.

2.Взяти  до  уваги  зміни,  внесені  до  навчальних  программ  та неухильно їх дотримуватися.

 

3.СЛУХАЛИ: Савченко Н.І. –голову МР, яка доповіла про організацію підсумкового етапу роботи надєдиною методичною проблемою «Формування соціальних компетентностей вихованців, як умова успішної самореалізації особистості в соціумі».  

Також запропонувала для обговорення план роботи коллективу над єдиною методичною проблемою .

ВИСТУПИЛИ:

Жарова Т.І. член методичної ради, яка запропонувала активізувати роботу педагогічного колективу над єдиною методичною проблемою та ширше використовувати ІКТ у своїй діяльності.

Яблонська І.В.,голова МО , яка  запропонувала  схвалити  План роботи

колективу над єдиною методичною проблемою

УХВАЛИЛИ: Схвалити  План  роботи педагогічного колективу  над  єдиною  методичною проблемою( 5завершальний етап).

 

5.СЛУХАЛИ: Савченко Н.І. – заступника директора з НВР, яка ознайомила присутніх з Положенням МОН України про навчальні програми, у якому вказано на перелік навчальних прогам,  рекомендованих  до  використання у  льних позашкільх навчальних закладах у 2019-2020 навчальному році. Доповідач також зазначила, що ці переліки постійно доповнюватимуться та оновлюватимуться з огляду на термін дії грифів, які надає Міністерство.

УХВАЛИЛИ:

1.Взятии інформацію до відома.

2.Не допускати до використання у практичній роботі навчальні плани і програми, що не має грифу Міністерства освіти і науки України.

 

6. СЛУХАЛИ: Яблонську І.В.,голову МО,  яка ознайомила  присутніх з календарем проведення змагань різних рівнів.

ВИСТУПИЛИ: Панчуков О.Г., керівник гуртка карате, який наголосив на необхідності залучення  обдаровиних вихованців до участі у змаганнях та

закликав  членів  МО  керуватися  виключно  принципом добровільності.

УХВАЛИЛИ:

1.Затвердити календар проведення змагань різних  рівнів.

2.Активізувати індивідуальну роботу з творчими та обдарованими вихованцями.

 

7. СЛУХАЛИ: Савченко Н.І. – заступника директора з НВР  про  затвердження  графіку проведення відкритих занять гуртків.

УХВАЛИЛИ:Затвердити пграфік проведення відкритих занять у 2019-2020 навчальному році.

9.СЛУХАЛИ: Савченко Н.І. – заступника директора з НВР, яка повідомила, що використання нормативних документів у професійній діяльності є

важливим  напрямком  роботи,  тому  необхідно  постійно  ознайомлюватись  з новими  надходженнями  документів.  Виступаюча  додала,  що  з  ними  можна ознайомитися за допомогою інтернет-ресурсів, а саме на головних сайтах відділів та управлінь освіти, серед яких сайти Міністерства освіти та науки України, департаменту освіти і науки Криворізької міської ради, osvita.ua. тощо

УХВАЛИЛИ:1.Систематично  слідкувати  за  новинами  преси,  обговорювати  новини  на

засіданнях методичної ради та методичних об’єднаннях керівники гуртківв.

2.Використовувати в освітньому процесі літературу, яка має гриф затвердження МОН України.

 

Голова МО:       Ірина Яблонська

Секретар:        Олена Зубенко

 

 

Протокол

засідання методичного об’єднання керівників гуртків

 

Від 11листопада  2019р.                                                      №2

 

Голова МО – Яблонська І.В.

Секретар МО – Зубенко О.В.

Загальна кількість керівників гуртків - 17

 

Порядок денний:

1.Тематичне засідання «Сучасне заняття гуртка – спільна творчість керівника гуртка і вихованців».

2.Проведення моніторингового дослідження якості освіти.

 

СЛУХАЛИ :  Яблонську І.В.,голову МО, яка  провела з колегами тематичне засідання по даній темі,   головним акцентом якого  є спільна робота керівника гуртка та вихованців, яка дає найвищий результат  у оволодінні  новими , додатковими знанями.

 

УХВАЛИЛИ :  керівникам гуртків  при підготовці занять більше уваги приділяти  спільній роботі керівника гуртка та вихованця. Використовувати у своїй роботі нові форми роботи  керівник – вихованець.

 

СЛУХАЛИ: Савченко Н.І. – заступника директора з НВР, «Якість освіти – це її збалансована відповідність (як результату, процесу, освітньої системи) встановленим потребам, цілям, вимогам, нормам (стандартам)

СКЛАДОВІ ЯКОСТІ:

 - викладання (навчальний процес, діяльність) педагогічні кадри

 - навчальні програми

- матеріально-технічна база

-інформаційно-освітнє середовище

- вихованці  

- управління освітою 

КОМПОНЕНТИ ЯКОСТІ ОСВІТИ

 Внутрішні

- якість основних умов освітнього процесу

• якість реалізації освітнього процесу

• якість результатів освітнього процесу

 Зовнішні

• відповідність якості освітніх послуг запитам вихованців та їхніх батьків

 • відповідність якості освітніх послуг державним освітнім стандартам

• імідж закладу, що гарантує стабільно високу якість освіти,

- конкурентоздатність

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

 • покращення якості надання освітніх послуг

• підтримка обдарованої молоді

• підняття престижу творчих педагогів

• впровадження освітніх інновацій

• удосконалення управління пНЗ

• створення позитивного іміджу,

- конкурентоздатності ПНЗ .

Запропонувала на розгляд методичному об'єднанню керівників гуртків схеми моніторингового дослідження якості освіти.

 

УХВАЛИЛИ : 1.Ознайомитись всім керівникам гуртків з даними методичними порадами, використовувати їх для підготовки, проведення моніторингового дослідження якості освіти в закладі.

2.Провести моніторингове дослідження якості освіти в закладі на кінець І семестру.

 

 

Голова МО:       Ірина Яблонська

Секретар:                Олена Зубенко

 

 

 

1

 

doc
Додано
12 квітня 2020
Переглядів
1378
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку