З'єднання деталей квіток. Остаточна обробка виробу. Захист проекту.

Про матеріал
Мета уроку. Ознайомити учнів з видами букетів, їхньою формою і призначенням. Засвоєння знань про з’єднання деталей за допомогою клею. Формування вмінь виконувати підготовку деталей до склеювання, склеювати деталі виробу. Розвивати точність. Виховувати акуратність в роботі, естетичний смак.
Перегляд файлу

Мельник Тетяна Борисівна

Тема:  З'єднання деталей квіток. Остаточна обробка виробу. Захист проекту.

Мета уроку. Ознайомити учнів з видами букетів, їхньою формою і призначенням. Засвоєння знань про з’єднання деталей за допомогою клею. Формування вмінь виконувати підготовку деталей до склеювання, склеювати деталі виробу. Розвивати точність. Виховувати акуратність в роботі, естетичний смак.    
Ключові слова. Букет, форма букетів.

Наочність: ілюстрації з журналів, зразки штучних квітів, інструкційні карти.
Обладнання і матеріали: фетр, фатин, дерев’яні шпажки, зубочистки, картон, шаблони, викрійки, клей - пістолет

Тип уроку. Комбінований

 

 

 

 

Орієнтовний план проведення уроку

 

І. Організаційна частина ( 2 хв)

ІІ. Актуалізація опорних знань та життєвого досвіду учнів (10 хв)

ІІІ. Мотивація навчально-трудової діяльності ( 2 хв)

ІV. Повідомлення теми, мети, завдань уроку ( 1 хв)

V. Вивчення нового матеріалу ( 15 хв)

VI. Практична робота ( 45 хв)

VІІ. Підсумок уроку ( 15 хв)

Хід уроку

 

Привітання

Пролунав та змовк дзвінок,

Починається урок.

Любі діти всі тихенько сіли,

Працювати захотіли.

Краще будемо працювати

Та оцінки гарні мати.

 

 

І. Організаційна частина

  • перевірка присутності учнів на уроці;
  • призначення чергових;
  • перевірка наявності черговими необхідних матеріалів для роботи (клей, кісточки, шматки тканини тощо).

 

ІІ. Актуалізація опорних знань та життєвого досвіду учнів.

З історії виготовлення штучних квітів (розповіді учнів)

 

ІІІ. Мотивація навчально-трудової діяльності.

Нарешті ми з вами дійшли до найбільш відповідальної стадії у проектуванні та виготовленні виробу – складанні деталей та їх з’єднання у цілісний виріб. Для того щоб виріб було завершено необхідно знати чим, і як скріплюють окремі деталі, тобто яка технологія (послідовність дій) цього процесу. Якщо одна із стадій цього процесу буде порушена або не виконана, то виріб не матиме запланованої міцності, не буде гарним та охайним.

 

ІV. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

Учитель записує на дошці тему уроку, повідомляє завдання:

 

 

V. Вивчення нового матеріалу

 

Букет — це найбільш поширена форма квіткового виробу. У перекладі з французької мови це слово означає «красиво зібрана група квітів». Більшість букетів мають просту форму, незначну кількість квітів і їхнє природне розміщення. Форма залежить у першу чергу від виду квітів і призначення букета. Букет може бути круглий (а), односторонній (б), плоский (в)

Кошик з квітів гарний і щедрий подарунок на будь - яке свято. При складанні подібних квіткових композицій все частіше використовуються різноманітні декоративні елементи          ( сітки, пір’я, намистини тощо), а також сухоцвіти і штучні рослини. Особливо неповторний колорит мають квітково – плодові кошики, в яких квіти поєднуються з фруктими і ягодами.

Пояснення вчителя, демонстрація

Гра «Блеф – клуб». Визначити правильні й помилкові твердження.

Чи вірите ви в те, що:

  • Перед початком роботи підготувати робоче місце (+)
  • Під час роботи не відволікайся та не заважай іншим(+)
  • Класти ножиці слід так, щоб вони виступали за край робочого місця.(-)
  • Треба працювати тупими ножицями, а також ножицями із слабким кріпленням. (-)
  • Не можна розмахувати ножицями. (+)
  • Потрібно залишай ножиці після роботи розкритими. (-)
  • Ножиці класти на стіл зімкнути лезами (+)
  • Передавай ножиці тільки кільцями вперед. (+)
  • Працюй клеєм обережно. (+)
  • Під час наклеювання не торкатись руками гарячий клей (+)
  • Під час роботи з клеєм  використовуй підставку. (+)
  • Після закінчення роботи клей  залишай увімкненим . (-)
  • Залишати голку без нитки (-)
  • Не користуватися тупими та іржавими інструментами: голками, ножицями (+)
  • Працювати при гарному освітленні (+)
  • Можна вколювати голку в одяг (-)
  • При роботі з праскою, ставити на край столу(-)
  • Можна прискати на праску водою(-)
  • Ставити праску на спеціальну підставку(+)

 

VI. Практична робота

Роздати інструкційні картки, обговорення

 

1 Вступний інструктаж.

Звернути увагу дітей на те, що:

Поточний інструктаж

Слідкувати за дотриманням правил безпечної роботи

Користуючись інструкційними картками, необхідно визначити, які сторони деталей необхідно склеювати;

Заключний інструктаж

Демонстрація, аналіз, недоліки , допущені при роботі

 

 

 

 

Підсумок уроку

 

Сьогодні на уроці я:

  1. Дізналася…
  2. Навчилася…
  3. Не вміла, а тепер вмію…
  4. Надалі хочу…
  • Прибирання робочих місць
  • Загальна оцінка виконаної роботи;
  • Коментоване виставлення оцінок.

8. Домашнє завдання

Підготувати інструменти і матеріали для виготовлення листівки.

 

 

 

Інструкційна картка:  З'єднання деталей квітки

Послідовність операції

Зображення

  1.  

До дерев’яної шпажки 14 см, намотати серединку

E:\PHOTO\5 років\IMG_20190213_113834.jpg

  1.  

Пелюстки квітки вивернути, попрасувати та зібрати на нитку, швом вперед голка

E:\PHOTO\5 років\IMG_20190213_114600.jpg

  1.  

Виготовити лекало чашолистиків та вирізати з фетру

E:\PHOTO\5 років\IMG_20190211_110908.jpgE:\PHOTO\5 років\IMG_20190211_111004.jpg

  1.  

Обережно приклеїти пелюстки до серединки клеєм, нанизати чашелисточки

E:\PHOTO\5 років\IMG_20190213_115934.jpg

  1.  

Виготовити фунтики з фатину: розміром 12*12 см. квадрати скласти навпіл не симетрично та наклеїти на зубочистку.

Картинки по запросу фатин на зубочистке Картинки по запросу фатин на зубочистке

  1.  

Завершити композицію: вставити квіти та фунтики в кошик.

 

 

 

1

 

docx
Додано
8 травня 2020
Переглядів
1903
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку