План-конспект уроку фізичного виховання,
проведеного у 3-А класі загальноосвітньої школи
I-III ступенів №6 м. Глухова
студенткою III курсу, 31-ПО групи
денної форми навчання
факультету початкової освіти
Глухівського національного
педагогічного університету
імені Олександра Довженка
Гололоб Олесею Романівною
Тему одержано: 04.03.2020 р.
Дата проведення уроку: 13.03.2020 р.
Перша консультація вчителя: _________ "______" ______________20___р.
Друга консультація вчителя: __________ "______" ______________20___р.
Перша консультація методиста: __________"______" ______________20___р.
Друга консультація методиста: __________ "______" ______________20___р.
З конспектом згоден вчитель: ______________________________
Конспект затверджено методистом:_________________________
Оцінка за урок:___________
Тема: Загальні та імітаційні вправи на суші, для вивчення техніки плавання кролем на грудях. Гра на спритність «Рибалки й рибки», на уважність «Тік! Так!»
Освітні завдання: Вивчити техніку плавання кролем на грудях; повторення вже відомих вправ, формування рухливих вмінь і навичок під час виконання фізичних вправ.
Оздоровчі завдання: розвивати фізичні якості (гнучкість, силу, швидкість, спритність); збереження зміцнення здоров’я учнів; сприяти формуванню правильної постави та запобігання плоскостопості.
Виховні завдання: формувати позитивне відношення до плавання; виховувати стійкий інтерес до постійних занять фізичною культурою, бережне ставлення до власного здоров’я; виховувати морально-вольові якості наполегливість, кмітливість, рішучість.
Інвентар: мотузка з мішечком на кінці, свисток.
Місце проведення: спортивний зал.
|
Хід уроку |
Дозування
|
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина (12-15хв) |
|||
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8. |
Організований перехід до місця заняття.
Шикування. Повідомлення завдань уроку. Правила ТБ під час уроку.
Стройові та організовуючі вправи на місці.
Різновиди ходьби:
-звичайна ходьба; -ходьба на носках; -звичайна ходьба; -ходьба на п’ятках; -звичайна ходьба; -ходьба на зовнішній стороні стопи; -звичайна ходьба; -ходьба на внутрішній стороні стопи; -звичайна ходьба; -ходьба в напівприсяді; -звичайна ходьба; -спортивна ходьба з переходом на повільний біг.
Різновиди бігу: - звичайним бігом; - із закиданням гомілки назад; - з високим підніманням стегна; - з прямими ногами вперед; - з прямими назад; - підскоки; - біг спиною вперед; - приставними кроками правим та лівим боком; - звичайним бігом з переходом на крок.
Вправи на відновлення дихання: 1 - 2 - вдих через ніс, руки вгору; 3 - 4 - видих, руки опустили вниз.
Перешикування
Комплекс ЗРВ: 1) В.п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі; 1- нахил голови вперед; 2- в.п.; 3- нахил голови назад; 4- в.п.
2) В.п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі; 1- нахил голови вліво; 2- в.п.; 3- нахил голови вправо; 4- в.п.
3) В.п.- стійка ноги нарізно, руки в сторони; 1- руки до плечей; 2- руки вгору; 3- руки до плечей; 4- в.п.
4) В. п.- стійка ноги нарізно, руки до плечей; 1- 4- колові рухи вперед; 5- 8- колові рухи назад.
5) В. п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі; 1- нахил тулуба вперед; 2- в. п.; 3- нахил тулуба назад; 4- в. п.
6) В. п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі; 1- нахил тулуба вліво; 2- в. п.; 3- нахил тулуба вправо; 4- в. п.
7) В. п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі; 1- піднімаємо праву пряму ногу вгору,хлопок під коліном; 2- в. п.; 3- піднімаємо ліву пряму ногу вгору,хлопок під коліном; 4- в. п.
8) В. п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі; 1- піднімаємо руки вгору; 2- нахил тулуба вперед, руками доторкаємося до підлоги; 3- присідаємо,руки вперед; 4- в. п.
9) В. п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі; 1- 4- стрибки на правій нозі; 5- 8- стрибки на лівій нозі; 9- 12- стрибки на обох ногах.
10) В. п.- о. с., руки опущені вниз; 1- 2- видих через ніс, підтягнутися на носочки, руки вгору; 3-4- видих через рот, опускаємо руки вниз. |
1 хв.
1хв.
1 хв.
15 с 15 с 15 с 15 с 15 с 15 с 15 с 15 с 15 с 15 с 15 с
15 с 15 с 15 с 15 с 15 с 15 с 15 с 15 с
15 с
2 хв.
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів |
Перехід в середньому темпі до спортивного майданчика в колоні по два. Слідкувати за безпечним переходом до майданчика.
- Клас, в шеренгу по одному шикуйсь. Перевірити наявність фізичної форми та фізичного стану учнів.
- Рівняння по носках, спина рівна, плечі відвести назад, голова – прямо, руки витягнуті вздовж тулуба.
Чітко, виразно промовляти: -Клас, увага! «Право-руч 1- 2!», «Ліво-руч 1 - 2!», «Кру-гом 1 - 2!», «Право-руч 1 - 2!». - В обхід за направляючим по майданчику кроком руш. Дистанція 2 кроки.
Звернути увагу на поставу, правильне виконання команд.
Слідкувати за поставою. Руки на поясі.
Слідкувати за поставою. Руки за головою.
Слідкувати за поставою. Руки на поясі.
Слідкувати за поставою.
Руки на поясі.
Слідкувати за поставою. Руки перед собою.
Слідкувати за поставою.
Руки у двільному положенні.
Слідкувати за темпом, дистанцією, диханням, самопочуттям дітей.
Темп виконання середній.
Дотримуватися дистанції. Спину тримати рівно.
Виконування вправ у русі. Слідкувати за дистанцією, диханням.
Клас! В колону по одному шикуйсь! Направляючий на місці стій раз, два. Право-руч 1,2 -Клас, на 1, 2, 3 розрахуйсь. -Увага, клас. Перші номери стоять на місці, другі - зробили два кроки вперед, треті- зробили три кроки вперед. (Під рахунок вчителя 1, 2,3). Направляючий стоїть на місці, решта приставними кроками в ліву сторону розімкнись.
Слідкувати за поставою, правильним положенням рук, нахили робити чітко вперед, назад.
Слідкувати за поставою, правильним положенням рук, нахили робити чітко вліво, вправо.
Слідкувати за поставою.
Слідкувати за поставою.
Слідкувати за правильним положенням рук, нахили робити чітко.
Слідкувати за правильним положенням рук, нахили робити чітко.
Слідкувати за диханням учнів, технікою виконання вправи.
Слідкуємо за положенням рук, чіткістю виконання вправи.
Слідкувати за положенням рук, чіткістю виконання вправи.
Слідкувати за диханням учні, поставою. Глибокий вдих, повільний видих. |
ІІ. Основна частина (25 хв) |
|||
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. |
Рух ніг кролем. (на спині)
Рух ніг кролем. (на животі) Те ж, у положенні лежачи на груди.
Вправа "млин"
Вправа "млин", із притопуванням ногами
Рух рук кролем.
Дихання з рухом однією рукою кролем.
Узгодження подиху з рухом рук кролем.
Гра «Рибалки й рибки».
Вправи на відновлення дихання: 1- 2- глибокий вдих, руки вгору; 3- 4- помірний вдих, руки вниз.
Гра на увагу «Тік! Так!»
|
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
5-10 хв.
1 хв
5-10 хв.
|
Сісти на підлогу чи на край лави, впертися руками позаду; тулуб трохи відхилити назад, ноги прямі, коліна не згинати, носки відтягнути. Виконати рух ніг кролем.
Рух виконувати у швидкому темпі; розмах між носками не повинний перевищувати 30 см.; при виконанні вправи ноги не піднімати високо над підлогою.
Колові оберти руками назад.
На один гребок рукою три кроки ногами.
Ноги нарізно. Нахилитися вперед, дивитися перед собою, одна рука перед собою, інша біля стегна. Рух рук як при плаванні кролем на грудях. Дивитися перед собою, не розгойдувати плічами, "гребти" прямою рукою під себе до протилежної ноги, закінчувати гребок у стегна.
Ноги нарізно, нахилитися вперед, однією рукою упертися в коліно, інша рука пряма в стегна ( кінець гребка). Повернути голову убік витягнутої назад руки, зробити вдих і почати рух рукою з одночасним вдихом . Наступний вдих виконується, коли рука закінчує гребок у стегна.
Ноги нарізно, нахилитися вперед; дивитися перед собою, одна рука витягнута нагору, інша біля стегна. Повернути голову у бік руки , притиснутої до стегна. У цьому положенні зробити вдих і почати гребковий рух руками з одночасним видихом. Вдих виконувати тільки з моменту кінця гребка, коли рука знаходиться біля стегна ; на початку навчання для кращого запам'ятовування в момент видиху можна зупиняти руку біля стегна.
Ігровий метод. Учитель домовляється з дітьми, що майданчик (зал) — це «ставок». Двох учасників обирають «рибалкою» і його помічником, решта гравців — «рибки». У протилежних кінцях «ставка» у заростях живуть «рибки». Уздовж «ставка» ходить «рибалка» із сіткою в руках (шнуром завдовжки 6–8 м, на кінці якого пов’язано торбинку з піском або м’яч), на іншому боці «ставка» знаходиться його помічник.. На слова «Ловимо рибок» «рибалка» кидає своєму помічникові один кінець сітки (шнура з вантажем), і вони оточують «рибок» «сіткою». «Рибки», які не встигли заховатися в «заростях» і залишились у «сітці», вважаються впійманими. На слова дорослого «Рибки плавають» діти знову виходять на середину майданчика. Коли «рибалки» за 2–3 рази упіймають чималу кількість «рибок» (за підрахунком), обирають нових «рибалок», і гра повторюється.
Слідкувати за диханням учнів.
Ігровий метод. За командою вчителя «Тік!» ,діти виконують вправи без зупинки повторюючи за вчителем. Якщо звучить команда «Так!» , завдання не виконується. Хто був не уважний і виконав завдання робить крок вперед. Виграє той учень ,хто не зробив жодного кроку, або найменше кроків. |
ІІІ.Заключна частина (5хв)
|
|||
1.
2.
3.
4. |
Шикування.
Вправи на відновлення дихання: 1- 2- глибокий вдих, руки вгору; 3- 4- помірний вдих, руки вниз.
Підсумок уроку.
Організаційний перехід із спортивного майданчика до класу
|
1 хв
1 хв
2 хв
1 хв |
-Клас! Увага, на місці стій.(1, 2). «Ліво-руч 1, 2!»
Слідкувати за диханням учнів.
- Чого навчилися на уроку? - Що вдалося виконати найкраще? - Що було найскладніше? - Що сподобалося?
Клас! Увага! Ліво-руч 1,2! За направляючим на вихід кроком руш. Замикаючий зачиняє двері.
|