Презентація до уроку фізики в 9 класі по темі "Закони Ньютона. Рух під дією кількох сил". Акцент на ігрових вправах а також на практичних задачах по обрахунку гальмівного шляху та відповідних висновках по Правилах дорожнього руху
Слова з хаотично розміщеними буквами. Завдання: скласти за 1 хв правильно слова: Цінреяі Аіфемцдояр Вшитідксь скипренорня Інтерактивна вправа «Розшифруй термін».
Номер слайду 3
• Характеристика взаємодії.• Напрямлена до центру Землі.• Прямо пропорційна масі.• Прикладена до тіла.• Прикладена до Землі.• Виникає при пружних деформаціях.• Вимірюється динамометром.• Вимірюється в кілограмах.• Обчислюється за формулою F = тg• Обчислюється за формулою F = -kх.• Вимірюється в кілоньютонах.• Векторна величина.• Скалярна величина.• Змінює напрям руху тіла. Гра «Вгадай мене»
Номер слайду 4
Вправа «Логікон»Заповніть порожні клітини. Назва сили Сила пружностіСила тертя Тіло Напрям Проти напряму руху частинок F = mg
Номер слайду 5
Вправа «Логікон». Відповідь: Назва сили. Cила тяжіння. Сила пружностіСила тертя. Точка прикладання. Тіло. Тіло або частина тіла. Тіло. Напрям. До центру ЗемліПроти напряму руху частинок. Вздовж поверхні стикання проти напряму руху. Формула. F = mg. F = kx. F = μN
Номер слайду 6
При швидкості 72 км/год водій починає гальмувати по горизонтальній ділянці дороги при вимкнутому двигунові (як це досягається ? ) . Коефіцієнт тертя 0,2. Знайти час до зупинки, його прискорення і гальмівний шлях. Задача
Номер слайду 7
Варіант 1. Швидкість автомобіля була 90 км/год. Коефіцієнт тертя залишається 0,2. Варіант 2. Швидкість автомобіля була 50 км/год. Коефіцієнт тертя залишається 0,2. Варіант 3. Швидкість автомобіля залишається 72 км/год. Але коефіцієнт тертя зріс до 0,3 ЗАДАЧІ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
Номер слайду 8
Як впливатиме зменшення чи збільшення швидкості на гальмівний шлях?Як впливає на вашу думку коефіцієнт тертя на гальмівний шлях. Як його можна збільшити? Аналіз результатів задач
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
— Що ви знали з цієї теми?— Який досвід ви здобули на сьогоднішньому уроці?— Які запитання з цієї теми у вас виникли?Підсумки уроку