систематизувати та узагальнити знання учнів про іменник як частину мови, його граматичні ознаки; удосконалювати вміння визначати рід і число іменників;
Одяглися люди в шуби, Натопили жарко груби. Білки гріються в дуплі, Миші – в норах у землі
Номер слайду 12
Одяглися люди в шуби, Натопили жарко груби. Білки гріються в дуплі, Миші – в норах у землі
Номер слайду 13
Одяглась людина в шубу, Натопила жарко грубу. Білка гріється в дуплі, Миша – в нірці у землі.
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
1. Аналізоване слово.2. На яке питання відповідає?3. Яка це частина мови?4. Назва власна чи загальна?5. Назва істоти чи неістоти?6. Рід (в однині).7. Число.8. З якими словами в реченні зв'язане?9. Яким є членом речення?
Номер слайду 17
Номер слайду 18
ІМЕННИКчастина мовиозначаєназву предметавідповідає на запитання. ХТО? ЩО?ІСТОТ НЕІСТОТЗАГАЛЬНІ ВЛАСНІМАЄ РІДЧИСЛОЧОЛОВІЧИЙЖІНОЧИЙСЕРЕДНІЙНАЗВИОДНИНАМНОЖИНАПідмет. Другорядний Член речення