"Закріплення і застосування знань про займенники."

Про матеріал
Повторити й узагальнити вивчене про займенник; удосконалювати навички правопису займенників; розвивати вміння впізнавати в реченнях займенники, визначати їх особу, число, відмінки; розвивати вміння використовувати займенники у мовленні; виховувати працелюбність, бажання допомогти один одному; прагнення співпраці з іншими учнями, вміння висловлювати власну думку, поважати думки інших.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Закріплення і застосування знань про займенники.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Психологічний тренінг.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ВЧИТЕЛЬУЧНІВи - найкращіВи - активніВи - розумніВи – ерудованіВи – винахідливіЯ люблю Вас!Ми - найкращіМи - активніМи - розумніМи – ерудованіМи – винахідливіМи любимо Вас!

Номер слайду 4

Вона – наш помічник. У неї яскравий зовнішній і внутрішній світ.Її зміст навчає розуму. З нею потрібно поводитись обережно. (книга)- А що таке книга? (Друкованне видання з пронумерованими сторінками, із змістом, з малюнками. Книга – одне з найбільших чудес, створених людиною)

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Хвилинка каліграфії. Робота з темою уроку. - Яка тема цієї хмари? (частини мови)- Позначте у хмаринці слів те слово, що стосується нашої теми

Номер слайду 7

Гра «Впіймай займенник». (підкреслити)Хороші друзі в мене є,і ми – одна сім’я. Ми завжди думаєм одне – і ти, і він, і я. Нам любе сонце й тихий гай,долини і поля.ми дуже любим рідний край – і ти, і він, і я!  

Номер слайду 8

Вставити особові займенники.         … малюю,  … читаєш,   … відпочиває,  … їдемо,  … слухаєте музику,  … повертаються додому.

Номер слайду 9

Гра «Знайди пару» Визнач відмінок. Приїхали працюємо. Цікавився їй Скажу ними. Ми до мене Дружити з тобою

Номер слайду 10

Діаманта.- Це добре, що ви любите українську мову, бо наша мова, як справжній діамант.- Що таке діамант? (Це той самий брильянт. Це штучно оброблений алмаз. А алмаз – це природний самородок, мінерал) - Давайте складемо діаманту до займенників Я, МИ. (1 і 7 рядки  – займенники, 2 і 6 рядки – два прикметники, 3 і 5 рядки – три дієслова, 4 рядок - два словосполучення або речення з чотирьох слів.)

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Запиши займенники у вказаному в дужках відмінку. Ми – (Ор.в) _______ ви – (Р.в) __________я – (Д.в) __________ ти – (М.в) _________вона – (Ор.в) ______ воно – (Р.в) ________вони – (Д.в) _______ він – (М. в) _________

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Прочитай речення. Перевір, чи правильно написані займенники. Якщо бачиш помилки, виправ їх. Домашнє завдання1. У його були новенькі ролики, і всі діти заздрили ньому. 2. Прийде весна, а з єю і тепло настане. 3. На йому були новенькі джинси, а на їй – модна куртка з вишивкою на комірці. 4. Друзі чекали свята і готувалися до його. 5. Школярі не самі відправились на пікнік, з їми були батьки і вчителька.

pptx
Додав(-ла)
Тарасюк Марина
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Презентації
НУШ
Додано
9 лютого
Переглядів
303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку