ПРОЕКТ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ ТАРАСІВСЬКОЇ ЗОШ І – ІІ СТ..
САВРАН В.М.
"Надзвичайні люди формуються не завдяки
красивим фразам, а власною працею та її
результатами "
А.Енштейн
І. Мета проекту : безперервне пiдвищення своєї квалiфiкацiї та вдосконалення педагогiчної майстерності в мiжкурсовий перiод.
ІІ. Головне кредо моєї діяльності - пошук:
Пошук нових методик викладання;
Пошук інноваційних технологій;
Пошук досягнення результативності ;
Пошук обдарованих та здібних дітей і нових механізмів включення обдарованих дітей у навчальний процес.
Девіз моєї роботи : Складне зробити простим,
Просте зробити звичним,
Звичне зробити приємним.
ІІІ . Завдання проекту :
1. Протягом року всю роботу спрямувати на вирішення проблемної теми школи: " Розвиток професійної компетентності як ключового компонента становлення педагога" та працювати в руслі проблеми, над якою працює ШМО:
«Організація навчально-виховного процесу на основі компетентнісного підходу в освіті під час впровадження нового змісту базової загальної середньої освіти»
2. Працювати над індивідуальною проблемною темою : “ Розвиток індивідуальної навчальної діяльності школярів, її корекції та педагогічної підтримки на уроках математики» 5 року роботи над підтемою «Розвиток самоосвітньої компетентності учнів через організацію домашньої роботи» .
3. Підвищити практичну спрямованість навчання як чинник мотивації і збудження інтересу до навчання.
4. Впроваджувати у свою роботу інтерактивні методи навчання на основі діяльнісного підходу до викладання;
5. Застосовувати проблемний метод навчання як засіб розвитку соціально¬ орієнтованих компетентностей та критичного мислення учнів.
6. Удосконалити роботу з одарованими дітьми, ввести у дію механізм включення обдарованих дітей у навчальний процес на уроках .
В своїй роботі я обираю:
Стратегію діяльнісного навчання;
Стратегію взаємодіючого навчання (технологія групової діяльності);
Стратегію самостійного навчання (самоосвітня діяльність учнів);
Стратегія навчання, яка ґрунтується на рефлексії.
ІІ.Шляхи реалізації проекту :
Вид діяльності Зміст діяльності Форма діяльності Термін виконання Форма звіту , вихід
Вивчення
та практичне застосування а)Державного стандарту освіти з математики 5 - 9 класів Усно опрацювати, обговорити на засіданні ШМО Протягом року Формулювання у вигляді мети навчання у плані – конспекті уроків
б)Нормативні документи щодо оцінювання НД учнів з математики , сучасних засобів діагностування учнівської успішності Усно опрацювати, обговорити на засіданні ШМО
Серпень Ксерокопія
Конспект
в)Нормативні документи з ведення класного журналу Нотатки з наказу. Вересень Ведення журналу
г)Матеріал для роботи з обдарованими по підготовці до олімпіади з математики План роботи з обдарованими Протягом року Олімпіада з математики
Запровад- ження Широку внутрішню диференціацію з переходом до індивідуалізації навчання і виховання а)Створення індивідуальних навчальних комплексів; Протягом року ІНК – індивідуальні навчальні комплекси, дидактичний матеріал на диферецнційованій основі
б)Створення навчальних супроводжувальних карток по темах;
в) Матеріали для самоконтролю і контролю.
Застосування Моніторингу особистісного зростання учнів з метою діагностики засвоєння навчального матеріалу Зворотний зв'язок на кожному етапі уроку , взаємоперевірка теоретичного матеріалу Постійно Система самостійних та контрольних робіт, питання для взаємо - та само перевірок
Проблемного вивчення нового матеріалу Складання технологічної карти уроку постійно Проект уроку
Дослідження Сприймання матеріалу дітьми різних типів нервової системи Активізація навчального процесу Протягом року Нотатки досвіду
Проведення Відкритого уроку з теми
а) « Відношення і пропорція» в 6 класі; б) «Окремі випадки віднімання мішаних чисел» у 5 класі. Складання технологічної карти уроку Листопад
Грудень Відкритий урок
Олімпіади з математики у 5 – 9 класах Завдання жовтень Звіт
Конкурс « Кенгуру» Кошти зібрати Березень Звіт
Організація Тиждень математики, фізики та інформатики а)Усний журнал « Видатні математики світу» 7 – 9 клас
б) Гра «Брейн – ринг» 5 – 6 клас лютий Матеріали тижня - папка
Робота у методичних об'єднаннях Доповідь на тему: Джерела формування пізнавальних інтересів учнів та психологічні способи забезпечення ефективності навчального процессу» . Конспект
Виступ на ШМО
Співдоповідь:
«Впровадження активних форм і методів навчання під час вивчення нового матеріалу» Конспект і практичні матеріали Виступ на ШМО
Співдоповідь: «Розвиток самоосвітньої компетентності учнів через організацію домашньої роботи» Конспект і практичні матеріали 26.02.2021 Виступ на ШМО
Співдоповідь: «Формування компетентностей учнів через продуктивну творчу діяльність на уроках» Конспект 16.04.2021 Виступ на ШМО
Розробка Блочний метод викладання теми: «Числові послідовності» 9 клас Розробка уроків квітень Проведення уроків
Створити Портфоліо вчителя Накопичення матеріалу до квітня 2021 р. Презентація інноваційної діяльності
Презенту -
вати а) «Творчий портрет " з досвіду роботи
«Розвиток самоосвітньої компетентності учнів через організацію домашньої роботи» Виступ на виїзному засіданні РМО у Вербівській ЗОШ квітень Презентація інноваційної діяльності
б)Проект самоосвітньої діяльності на 2020 – 2021н.р. На ШМО 17.09.2020 Презентація проектів , жовтень
ПРОЕКТ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ ТАРАСІВСЬКОЇ ЗОШ І – ІІ СТ..
САВРАН В.М.
"Надзвичайні люди формуються не завдяки
красивим фразам, а власною працею та її
результатами "
А.Енштейн
І. Мета проекту : безперервне пiдвищення своєї квалiфiкацiї та вдосконалення педагогiчної майстерності в мiжкурсовий перiод.
ІІ. Головне кредо моєї діяльності - пошук:
Девіз моєї роботи : Складне зробити простим,
Просте зробити звичним,
Звичне зробити приємним.
ІІІ . Завдання проекту :
1. Протягом року всю роботу спрямувати на вирішення проблемної теми школи: " Розвиток професійної компетентності як ключового компонента становлення педагога" та працювати в руслі проблеми, над якою працює ШМО:
«Організація навчально-виховного процесу на основі компетентнісного підходу в освіті під час впровадження нового змісту базової загальної середньої освіти»
2. Працювати над індивідуальною проблемною темою : “ Розвиток індивідуальної навчальної діяльності школярів, її корекції та педагогічної підтримки на уроках математики» 5 року роботи над підтемою «Розвиток самоосвітньої компетентності учнів через організацію домашньої роботи» .
3. Підвищити практичну спрямованість навчання як чинник мотивації і збудження інтересу до навчання.
4. Впроваджувати у свою роботу інтерактивні методи навчання на основі діяльнісного підходу до викладання;
5. Застосовувати проблемний метод навчання як засіб розвитку соціально орієнтованих компетентностей та критичного мислення учнів.
6. Удосконалити роботу з одарованими дітьми, ввести у дію механізм включення обдарованих дітей у навчальний процес на уроках .
В своїй роботі я обираю:
ІІ.Шляхи реалізації проекту :
Вид діяльності |
Зміст діяльності |
Форма діяльності |
Термін виконання |
Форма звіту , вихід |
Вивчення та практичне застосування |
а)Державного стандарту освіти з математики 5 - 9 класів |
Усно опрацювати, обговорити на засіданні ШМО |
Протягом року |
Формулювання у вигляді мети навчання у плані – конспекті уроків |
б)Нормативні документи щодо оцінювання НД учнів з математики , сучасних засобів діагностування учнівської успішності |
Усно опрацювати, обговорити на засіданні ШМО
|
Серпень |
Ксерокопія
Конспект |
|
в)Нормативні документи з ведення класного журналу |
Нотатки з наказу. |
Вересень |
Ведення журналу |
|
г)Матеріал для роботи з обдарованими по підготовці до олімпіади з математики |
План роботи з обдарованими |
Протягом року |
Олімпіада з математики |
|
Запровад- ження |
Широку внутрішню диференціацію з переходом до індивідуалізації навчання і виховання |
а)Створення індивідуальних навчальних комплексів; |
Протягом року |
ІНК – індивідуальні навчальні комплекси, дидактичний матеріал на диферецнційованій основі |
б)Створення навчальних супроводжувальних карток по темах; |
||||
в) Матеріали для самоконтролю і контролю. |
||||
Застосування |
Моніторингу особистісного зростання учнів з метою діагностики засвоєння навчального матеріалу |
Зворотний зв’язок на кожному етапі уроку , взаємоперевірка теоретичного матеріалу |
Постійно |
Система самостійних та контрольних робіт, питання для взаємо - та само перевірок |
Проблемного вивчення нового матеріалу |
Складання технологічної карти уроку |
постійно |
Проект уроку |
|
Дослідження |
Сприймання матеріалу дітьми різних типів нервової системи |
Активізація навчального процесу |
Протягом року |
Нотатки досвіду |
Проведення |
Відкритого уроку з теми а) « Відношення і пропорція» в 6 класі; б) «Окремі випадки віднімання мішаних чисел» у 5 класі. |
Складання технологічної карти уроку |
Листопад
Грудень |
Відкритий урок |
Олімпіади з математики у 5 – 9 класах |
Завдання |
жовтень |
Звіт |
|
Конкурс « Кенгуру» |
Кошти зібрати |
Березень 2015 |
Звіт |
|
Організація |
Тиждень математики, фізики та інформатики |
а)Усний журнал « Видатні математики світу» 7 – 9 клас б) Гра «Брейн – ринг» 5 – 6 клас |
лютий |
Матеріали тижня - папка |
Робота у методичних об’єднаннях |
Доповідь на тему: Джерела формування пізнавальних інтересів учнів та психологічні способи забезпечення ефективності навчального процессу» . |
Конспект |
06.11.14
|
Виступ на ШМО |
Співдоповідь:«Впровадження активних форм і методів навчання під час вивчення нового матеріалу» |
Конспект і практичні матеріали |
18.12.2014 |
Виступ на ШМО |
|
Співдоповідь: «Розвиток самоосвітньої компетентності учнів через організацію домашньої роботи» |
Конспект і практичні матеріали |
26.02.2015 |
Виступ на ШМО |
|
Співдоповідь: «Формування компетентностей учнів через продуктивну творчу діяльність на уроках» |
Конспект |
16.04.2015 |
Виступ на ШМО |
|
Розробка |
Блочний метод викладання теми: «Числові послідовності» 9 клас |
Розробка уроків |
квітень |
Проведення уроків |
Створити |
Портфоліо вчителя |
Накопичення матеріалу |
до квітня 2015 р. |
Презентація інноваційної діяльності |
Презенту - вати |
а)Портфоліо ” Творчий портрет ” з досвіду роботи «Розвиток самоосвітньої компетентності учнів через організацію домашньої роботи» |
Виступ на виїзному засіданні РМО у Вербівській ЗОШ |
квітень |
Презентація інноваційної діяльності
|
б)Проект самоосвітньої діяльності на 2014 – 2015 н.р. |
На ШМО |
17.09.2014 |
Презентація проектів , жовтень |
1