Закріплення вивченого матеріалу на уроках у початкових класах із застосуванням таксономії Блума

Про матеріал
Матеріал на закріплення вивченого матеріалу із застосуванням таксикономії Блума передбачає завдання з трьох предметів: інтегрований курс "Я досліджую світ", українська мова, математика
Перегляд файлу

 

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

Клас 3

Тема: Підсумковий урок з теми «Погода»

Зміст роботи:

 

                Запам’ятати

                Виконати тестові завдання:

1.Які насінини зібрався садити чоловік? (Пригода 1 «Диво –зернятко»)

А) Дині Б) Гарбуза   В) Кавуна

2. Що мали взяти жевжики з гнізда лелеки? (Пригода 2 «Перо лелки»)

А) Гілочку   Б) Перо  В) Яйце

3. Як називають фахівців, які досліджують погоду?

А) Археологи  Б) Метеорологи   В) Агрономи

4. Погода це:

А) Стан атмосфери  Б) Стан гідросфери  В) Стан опадів

Розуміти

Виконати завдання:

Продовжити речення.

Погода  це –

Атмосферні опади це –

Метеорологи це люди, які –

Люди, які складають прогноз погоди це -

Застосовувати

Дати відповіді на запитання:

C:\Users\User\Documents\yds3_tema8_90.jpg

  1. Яка ніч була найхолоднішою?
  2. В який день було найтепліше?
  3. У який день учням 3 класу найкраще піти на екскурсію в парк?
  4. Записати якою була  температура  повітря 1 березня, 5 березня, 10 березня,

15 березня, 20 березня, 25 березня та 30 березня.

 

Аналізувати

Виконати завдання:

Розповісти про прилади, які використовують синоптики для роботи

https://svitdovkola.org/images/metodic/3/tema8/yds3_tema8_94.jpg                  https://svitdovkola.org/images/metodic/3/tema8/yds3_tema8_94.jpg                          https://svitdovkola.org/images/metodic/3/tema8/yds3_tema8_94.jpg

Оцінювати

Виконати завдання:

  1. Роз’язати задачу.

Учні третіх класів брали участь у весняній толоці. Із 3-А класу  прийшли 30 дітей, із 3-Б класу – на 5 дітей більше, ніж із 3-А класу, із 3-В класу – на 15 дітей менше, ніж із 3-Б, а із 3-Г класу – удвічі менше, ніж із 3-А. Скільки всього учнів брало участь у весняній толоці?

  1. Про яку погоду можна розповісти за малюнками. Дати відповіді на запитання.

C:\Users\Vita\Desktop\погода\image070.jpg

• Пригадайте, якими бувають опади.

 • Які опади в яку пору року найімовірніші?

 • Які опади найчастіше бувають у нашому краї?

• Чому опади можуть бути небезпечними?

Створення

Дати відповіді на запитання. Скласти повідомлення про прогноз погоди на сьогодні  за технологією РАФТ.

• Прогноз погоди — це спроба передбачити майбутнє чи те, що обов’язково здійсниться?

• Чи завжди все, зазначене у прогнозі погоди, здійснюється? Чому?

Роль

Аудиторія

Формат

Тема

Хто може написати дану тему(виявлення соціальних груп)

Для кого може бути написано текст?(передбачувана аудиторія)

У якій формі може бути написано текст?(вибір жанру)

Про що текст?

(визначення тематики)

Українська мова

Клас 3

Тема: Узагальнення знань з теми « Словосполучення і речення»

Зміст роботи:

                Запам’ятати

                Виконати тестові завдання:

  1. Що таке словосполучення це:

А) Слова з’єднані сполучниками

Б) Два і більше слів,які пов’язані між собою за змістом і граматично та можна визначити головне і залежне слово

В) Слова, які є головними членами речення

        2. Визначити, скільки записано словосполучень:

       Гарний день, читаю повідомлення, у тебе, сходить сонце, діти танцювали, відповідав правильно.

         А) 5    Б) 6    В) 4      Г) 3

        3. Слова, що виражають закінчену думку, називаються…

           А) Словосполучення

           Б) Речення

           В) Заголовок

       4. За метою висловлювання речення бувають…

            А) Окличні, неокличні

            Б) Короткі, довгі

            В) Розповідні, питальні спонукальні

Розуміти

Виконати завдання:

  1. Розказати правило: що таке словосполучення.
  2. Розказати правило: що таке речення.
  3. Зі слів скласти речення: Совеня, з, крилом, знайшов, Іванко, під, пошкодженим, березою.
  4. Зі складеного речення виділити словосполучення, визначити головне та залежне слово.

Застосовувати

Дати відповіді на запитання:

  1. Які  бувають речення за метою висловлювання?
  2. Які розділові знаки ставляться в кінці таких речень?
  3. Скласти речення різні за метою висловлювання за малюнком:

Лісове джерело

Аналізувати

Виконати завдання: У кінці речень поставити потрібний знак ( .  ?  !)

  1. З чого починається кожна річка
  2. Джерельце під вербою виблискує водою
  3. Люди не забруднюйте джерела

 

Оцінювати

Дати відповіді на запитання:

  1. Слова в реченні, які відповідають на певні питання називаються ….
  2. Головні члени речення це …, а всі інші … .
  3. Підмет відповідає на питання…, а присудок ….
  4. У реченні визначити підмет і присудок:

Джерельце під вербою виблискує водою.

Створення

Виконати завдання.

  1. Встановити зв’язок слів у реченні:

Під березою Іванко знайшов совеня з пошкодженим крилом.

(Хто?) __________ (Що зробив?) __________;

__________ (Де?) _________;

__________ (Кого?)________;

__________ (З чим?) _______;

___________ (Яким?) _______ .

  1. Скласти і записати речення про МИР з різною метою:

Щоб щось розповісти чи повідомити

Щоб про щось запитати

Щоб спонукати до дії

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

Клас 3

Тема: Одиниці довжини. Кілометр.

Зміст роботи:

 

                Запам’ятати

                Виконати тестові завдання:

  1. Які одиниці вимірювання довжини ви знаєте?

А) Міліметр, сантиметр, метр, кілометр, дециметр

Б) Міліметр, сантиметр, метр, кілограм

В) Міліметр, центнер, метр, грам

2. Яка міра довжини більша:

А) Дециметр

Б) Метр

3. Записати  1 см =… мм, 1 м =  …см

Розуміти

Дати відповіді на запитання:

Якими одиницями довжини ви будете користуватися, щоб виміряти:

-         Довжину  класної кімнати (практична робота)

-         Довжину дороги від дому до школи

-         Довжину олівця (практична робота)

Застосовувати

Виконати завдання:

За діаграмою визначити довжину морських ссавців: косатки, кашалота й синього кита.

Хто з них найдовший?

На скільки метрів синій кит довший від косатки?

Вегера Віта - презентация онлайн

 

Аналізувати

Виконати завдання:

  1. Записати співвідношення:

                       1 м = … дм              1 дм=  … см         1 см= … мм

  1. Обчислити:

2 дм + 7 см =           20 м : 5 м =              2 см – 11 мм =

Оцінювати

Виконати завдання:

  1. Розказати про одиниці довжини: міліметр, сантиметр, дециметр, метр.
  2. Що ви знаєте про кілометр?
  3. Запишіть в кілометрах

                     5000м    = … км     2000м = … км  1000 м = … км                   

Створення

Дати відповіді на запитання. Розв’язати задачу.

                     Уявіть собі відстань між нашим селищем  і Полтавою.

-         Чи можливо цю відстань виміряти в метрах?

-         Чи зручно так вимірювати?

-         У яких одиницях довжини будемо вимірювати?

Задача

За 15 хв доросла людина може пройти 1 км.  Скільки кілометрів вона пройде за 1 годину? За скільки годин пройде 4 км?

 

 

 

doc
Додано
27 лютого
Переглядів
133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку