Закріплення знань звукового значення букви »те». Творча робота за змістом тексту.

Про матеріал
Удосконалювати навички читання складів з буквою «те»; розвивати цікавість до вибору професій; виховувати повагу до людей різних професій.
Перегляд файлу

Для 1 класу.

Тема: Закріплення знань  звукового значення букви »те». Творча робота за змістом тексту.

Мета: удосконалювати навички читання складів з буквою «те»; розвивати цікавість до вибору професій; виховувати повагу до людей різних професій.

Обладнання:  малюнки корабля з вітрилами, Ромашка «Блума»,складові таблиці.

                                                     Хід уроку:

І. Вступна частина.

1.1. Організація класу.

Уже дзвінок нам дав сигнал

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо

Роботу швидше починаймо.

Поверніться до гостей

Всі приємно посміхніться

Наших гостей привітаймо

-Добрий день!

І урок розпочинаймо.

-Сьогодні   у нас особливий урок, до нас завітали гості. А гостям ми завжди раді.

2.Актуалізація опорних знань учнів.

- А зараз пригадаємо!

- Звуки ми говоримо і…(чуємо).

-Букви ми пишемо і …(бачимо).

-Голосних звуків…(6).

-Приголосні бувають тверді і …(м’які).

1.1. Дихальні вправи.

-Діти, подуємо на пір’їнку, а тепер понюхаємо квітку, тепер почистим зубки, покажемо, як їмо смачненьке варення.

1.2. Мовленнєва розминка.

Хорове читання напам’ять вірша.

Річка-стрічка невеличка,

Рак рачкує через річку,

Раз-два-три, між бережків,

Риє рибкам черв’ячків.

1.3. Скоромовка (на дошці).

У Марка- омар, у Лариси- іриси.

3. Закріплення вивченого матеріалу.

- Діти, сьогодні на уроці ми закріпимо навички читання літери «те».  І ми будемо з вами подорожувати на…ваше завдання зараз скласти слово за першою буквою малюнка.

Как нарисовать кита - поэтапная инструкция для начинающихОмар PNG рисунок, картинки и пнг прозрачный для бесплатной загрузки |  PngtreeИдеи на тему «Картинки с акулами» (19) | картинки с акулами, акула, рисункиБинокль рисунок для детей - 53 фотоЯк намалювати лебедя поетапно: легкі майстер-класи для дітей і початківцівМагніт на авто Літера И Блакитна | Magnet.in.uaКак нарисовать кита - поэтапная инструкция для начинающих Кораблик

-І подорожувати ми сьогодні будемо  на  кораблі з вітрилами, але був сильний шторм і корабель загубив вітрильники. Вітрильник" (80 * 60) П. Густов - Violity

-Наше завдання сьогодні знайти вітрильники, щоб корабель зміг далі продовжувати . Горх Фок (барк) — Вікіпедія

3.1. Повторення вивчених букв і звуків.

-Назвіть спочатку голосні букви і звуки, які вони позначають.

-  Назвіть тепер приголосні букви і звуки, які вони позначають.

3.2. Читання складів з буквою «те»(хором).

3.3.Читання слів.

літо                 тато                  парта           Тимко

торт               ноти                 нитка            Тамара

кіт                   лист                  тісто             Віктор

-         Прочитайте найкоротше слово. Складіть з цим словом речення.

-         Прочитайте найдовше слово. Складіть речення.

3.4.Складання звукової моделі до слова ноти, тісто.

3.5. Гра «Власна і загальна назва».

-         Тато, актор, таксі, Артем, літак, капітан, Таміла, театр.

-         І ось ви знайшли перший вітрильник.

3.6. Фізхвилинка.

4. Основна частина.

4.1 Мотивація навчальної діяльності.

- Сьогодні на уроці ми ще поговоримо про професії.

- Які професії є на кораблі?(капітан- командир корабля, штурман – фахівець з керування  корабля, боцман- помічник командира корабля, що керує матросами і стежить за утриманням корабля в чистоті,  матрос- займається несенням вахти, прибирають на судні). І у нашому класі є хлопчик, де його тато працює на кораблі. Ким працює твій тато на кораблі?

-Кожна людина має свою професію. Ким працюють ваші батьки?

4.2. Робота з «Букварем» с.68

- Спробуємо підслухати розмову дітей. Як ви гадаєте, про що можуть розмовляти малята? Зараз я прочитаю. А ви за змістом тексту будете доповнювати речення.

4.3. Підготовка до читання. Опрацьовування важких слів(на дошці).

тато                               таксі                          актор

татусі                             таксував                  театр

літак                              креслив                    прекрасні

4.4. Читання тексту учнями.

4.5. Відтворення в пам’яті учнів змісту прочитаного Ромашка «Блума».

Просте запитання. Про що розмовляли діти?

Уточнююче. Я можу помилитися, але, здається, всі татусі працюють.

Інтерпретаційне.  Чому діти розпочали цю розмову?

Творче. Закінчіть речення на свій погляд.

Оцінююче. Яку користь приносять професії?

Практичне. Які професії  ви обрали б для себе?

Блог учителя : Ромашка Блума як прийом для розвитку критичного мислення

4.6. Читання тексту «ланцюжком».

-І ось ви знайшли другий вітрильник.

5.Заключна частина.

5.1. Гра «Переплутані букви».

-Як треба переставити букви,щоб можна було прочитати зрозуміле слово.

От ткіа       рпесінкра     тсіаут  .

-Складіть речення.( От такі прекрасні татусі)

5.2. Виставка малюнків.

І ось ви знайшли останній вітрильник. Подивіться на наш корабель , тепер він може  йти у далеке плавання, як і ми з вами  далі будемо продовжувати  отримувати нові знання. Вітрило — Вікіпедія

5.3.Рефлексія.

- Діти, що корисного ви дізналися на уроці?

- Яке завдання вам найбільше сподобалося?

5.4. Вербальне оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Равлик: векторна графіка, зображення, Равлик малюнки | Скачати з  Depositphotos

Равлик: векторна графіка, зображення, Равлик малюнки | Скачати з  Depositphotos

docx
Додано
3 лютого
Переглядів
94
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку