Тема. Закріплення звукових значень букви «те». Велика буква Т. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.
Мета. Закріплювати вміння учнів читати склади та слова з буквою Тт, повторювати та закріплювати вивчені букви, їх звукове значення.
Розвивати навички здійснювати звуко-буквені зіставлення, удосконалювати уміння читати вивчені букви в тексті.
Виховувати інтерес до художнього слова.
Обладнання. Підручник (Вашуленко М.С. Українська мова. Буквар: підруч. для 1 кл. закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Ч. 1/ М.С.Вашуленко, О.В.Вашуленко. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2018. – 112 с.: іл.), малюнковий план уроку, картки вивчених букв, схеми до звуко-буквеного аналізу слів, презентація уроку.
Тип уроку. Урок – подорож.
Хід уроку
Тема. Закріплення звукових значень букви «те». Велика буква Т. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.
Мета. Закріплювати вміння учнів читати склади та слова з буквою Тт, повторювати та закріплювати вивчені букви, їх звукове значення.
Розвивати навички здійснювати звуко-буквені зіставлення, удосконалювати уміння читати вивчені букви в тексті.
Виховувати інтерес до художнього слова.
Обладнання. Підручник (Вашуленко М.С. Українська мова. Буквар: підруч. для 1 кл. закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Ч. 1/ М.С.Вашуленко, О.В.Вашуленко. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2018. – 112 с.: іл.), малюнковий план уроку, картки вивчених букв, схеми до звуко-буквеного аналізу слів, презентація уроку.
Тип уроку. Урок – подорож.
Хід уроку
Пролунав і стих дзвінок
Починається урок.
Всі за парти посідайте,
Працювати починайте!
Ти-ти-ти – зможеш підійти.
Ті-ті-ті – кури у смітті.
Ат-ат-ат- мій брат – солдат.
Тет-тет-тет – розкинувся степ.
Стук-стук-стук – лине лісом перегук.
теніс танок аптека тарілка
Тарас аеропорт туман талант
торт спорт сорока катер
турист
1 група: вибрати зі слів на екрані слово – власну назву і скласти його звукову модель (Тарас).
2 група: вибрати одне трискладове слово і скласти його звукову модель (аптека, тарілка).
3 група: скласти модель найкоротшого слова (торт).
Кожна група презентує свою роботу перед класом.
Буратіно потягнувся
Раз нагнувся, два нагнувся.
Руки в сторону розвів –
Мабуть, ключик загубив.
А щоб ключик той дістати,
Треба на носочки стати.
Звучить арія Лисички із опери М. Лисенка «Лисичка-сестричка». Діти підспівують та виконують танцювальні рухи.
а) ознайомлення з текстом підручника.
б) різновиди читання: луною, разом, «ланцюжком».
- То вам подобається ця казка? Назвіть її героїв.
в) читання в особах.
2. Інсценізація уривку казки, використовуючи маски та декорації.
Вдячні глядачі аплодують акторам – учням класу.
1