Метою даного інтегрованого уроку є : розвиток усного і писемного мовлення учнів, збагачення словникового запасу, розвиток пам'яті, мислення, уваги, рішучості, уміння приймати рішення, виховувати потяг до вивчення рідної мови. Вдосконалювати рухові якості: спритність, витривалість,,, гнучкість, техніку володіння м'ячом, скакалкою.
Заняття на свіжому повітрі
Інтерактивні вправи з розвитку мовної компетентності молодших школярів
Тема: Власні і загальні іменники
Мета: розвивати усне і письменне мовлення учнів, збагачувати словниковий запас, розвивати пам’ять, мислення, увагу, рішучість, уміння приймати рішення, виховувати потяг до вивчення рідної мови. Вдосконалювати рухові якості: спритність, витривалість,,, гнучкість, техніку володіння м’ячом, скакалкою.
Обладнання: скакалка, м’яч, ручки, аркуші, картки з ілюстраціями.
Тип – Урок на свіжому повітрі, вдосконалення знань, отримання нових знань.
Методи – словесні, практичні, інтерактивні, наочні
План
Підготовка до уроку
Повідомлення теми і мети уроку:
Інструктаж з безпеки життєдіяльності.
Фізпауза. Бігові вправи, чередування бігу з ходьбою. Загальнорозвиваючі вправи
Перевірка в парах домашнього завдання. Розповідь «Моя улюблена рухлива гра». Діти розповідають про цікаві ігри. Хустинка, Червона шапочка, Подоляночка, Прапорця, Міста
І учень – доповідач, зв’язне висловлювання про улюблену гру.
ІІ учень – рецензує відповідь І учня, доповнює, називає які іменники використовував доповідач. Всі учні їх рахують. Переможцем визнають ту пару, яка найбільше назвала іменників.
Повторення раніше вивченої теми «Іменник»
Вивчення нового матеріалу
Учитель показує учням картки, на яких написані іменники і ставить проблемне запитання:
Первинне закріплення
Гра «Поштова скринька»
Зразок картки: Імена, по батькові, прізвища, прізвисько, клички, назви міст, сіл, вулиць, країн, річок, озер, морів, океанів, гір |
Інтерактивна рухлива гра
Учні об’єднуються у групи по 4 чоловіка. В кожній групі 1 м’яч, або 1 скакалка. Учні в групі по черзі за кожним стрибком (кидком) повинні називати
1 тур – 5 імен хлопчиків
2 тур – 5 імен дівчинок
3 тур – 5 назв міст
4 тур – 5 назв кличок тварин
5 тур – 5 назв квітів
6 тур – 5 назв дерев
7 тур – 5 назв країн
8 тур – 5 назв річок
9 тур – 5 назв озер
10 тур – 5 назв фруктових дерев
В кожній групі діти слідкують хто в якому турі.
Підсумок гри
Продовжи римування
Ми сьогодні позмагались
Відпочили і ……(навчались)
Пам’ять нашу розвивали
І про тіло …….(не забували)
Будем теми ми вивчати й
Наші м’язи ……..(розвивати)
(спритність, уважність, пам’ять, мовлення, мислення)
Цікавинка
Повідомлення з Германії
Всі іменники в німецькій мові пишуть з великої літери