Заняття "Англійська мова. Кольори."

Про матеріал
Заняття направлене на повторення базових фраз англійською мовою. Можна використовувати час від часу на заняттях із англійської мови в першому класі, також для відкритих занять у дитячому садку.
Перегляд файлу

"Кольори"

 

 

 

 

Мета: узагальнити, повторити і закріпити лексичний та мовний матеріал по темі "Кольори”. Розвивати пам’ять, уважність, спостережливість, навички колективної роботи. Сприяти розвиткові пізнавальних інтересів учнів. Розвивати інтерес до вивчення англійської мови. Вивчити назви базових геометричних фігур.

 

 

Тип уроку: урок-подорож до веселкового міста.

 

Обладнання: квітка кольорова, ноутбук, презетація до уроку, відео «Кольори», роздатковий матеріал для розфарбовування (веселка)

 

 

Хід заняття

 

 

 

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

 

1. Оргмомент. Привітання. Учнів вітаються з вчителем та гостями.

 

 Повідомлення теми і мети уроку.

 

Today the topic of our lesson…

But first of all I want to know how are you today? How you feel…

 

2. Фонетична зарядка. Lets sing the ABC song and revise the letters and sounds of English Alphabet.

 

 3. Мовленнєва розминка.

 

Щоб потрапити у веселкове місто, треба повторити кольори.

 

Rainbow Colors

 

II. Основна частина уроку.

 

1. Жителі будиночка RED хочуть вгадати, якого кольору ваші олівці.

 

Учні ховають один кольоровий предмет. Вчитель задає запитання (Is your pencil red? Is it blue?) до тих пір, поки не відгадає колір. Учень відповідає "Yes” або "No”.

 

По закінченню етапу учні розфарбовують перший колір веселки. RED COLOR. (Доки учні розфарбовають, вчитель роздає заохочувальні стікери за хорошу роботу на уроці.)

 

 

2. У будиночок ORANGE переїхали нові мешканці, вони часто плутають імена своїх сусідів. Допоможемо їм?

Вчитель називає кольори, іноді помиляючись. Учні реагують фразами "You are wrong”, "You are right”. (Розфарбуй – оранжева смужка від веселки)

 

 

3. У будиночку YELLOW живуть дуже стрункі мешканці. Вони люблять робити зарядку. Навчимо їх нашим вправам. Фізхвилинка. (Розфарбуй – жовта смужка від веселки)

 

 

 

4. Мешканці будиночка GREEN хочуть знати кольори деяких овочів, які вони купили. Гра  (кавун, лимон, апельсин, банан, помідор, слива, картопля, баклажан, огірок, яблуко, цибуля, морква, груша, капуста).

 

 

5. Щоб потрапити до будиночка BLUE, треба бути дуже уважним. Перевіримо нашу уважність. На столі кольорові предмети, учні закривають очі, вчитель ховає один предмет.  Slide (зникаючі предмети) Відкривши очі, діти називають предмет і його колір.

 

 

6. Всі мешканці будиночка Purple – дуже сумні. Давайте їх розвеселимо. (“Sticky buble gum”)

 

Let’s chew a bubble gum

 

Put it into your mouth  and chew, chew, chew…

 

Lets blow a balloon…  Phhhhhh……Phhhhhh

 

Htshhhh….. Oh no it sticks to my knees

 

Sticky sticky bubble gum, Sticky sticky bubble gum

 

Lets pull! Puuuuuul, puuuuul, puuuul, htshhhhhhhh

 

Oh no it sticks to my head…   (кілька разів повторити приліплюючи до різних частин тіла)

 

7. Мешканці будиночка Pink дуже творчі, напевно як і ми. Вони полюбляють малювати. Розфарбуй хмаринки. (Роздатковий матеріал, аркуші А4 з райдугою)

 

 

8. Погляньте на кольорові аркуші перед вами.

Давайте назвемо їх колір англійською, потім визначимо назву фігури, і на завершення – завдання скласти будиночок для веселки.

(Діти повторюють назви фігур за керівником, складають будинки)

 

 

ІІІ. Заключна частина.

1. Підсумок уроку.

Ось ми і відвідали веселкове місто. Подивіться, яку гарну веселку ми отримали в Розфарбуй від його жителів. Вона буде звеселяти нас і нагадувати про цікаву подорож, добрих нових друзів. Що сподобалось найбільше?

2. Оцінювання. Всі ви були дуже активними, показали гарні знання. І кожний за це отримає приз.

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Інші матеріали
НУШ
Додано
18 квітня 2020
Переглядів
425
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку